Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
|
Ulica |
ul. dr K. Jaczewskiego
|
Nr domu |
8
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20954
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
0-81 72-44-360
|
Fax |
081 746-71-55
|
Email |
dzp@spsk4.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.spsk4.lublin.pl
|
Regon |
28875100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spsk4.lublin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spsk4.lublin.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej osobiście ,za pośrednictwem operatora pocztowego , kurierem
|
Numer referencyjny |
EDZ. 242-24/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie niższą niż 116 800,00 zł w przypadku składania ofert na wszystkie pakiety, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety- na kwotę odpowiadającą sumie wartości cząstkowych dla zadań, na które składana jest oferta:
Nr zadania Poziom warunku (zł)
1. 6 200,00
2. 82 000,00
3. 1 600,00
4. 6 000,00
5. 15 000,00
6. 6 000,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach głównych dostaw wykonał:
nie mniej niż jedną dostawę środków czystościowych - obejmującą swoim zakresem co najmniej jeden z asortymentów stanowiących przedmiot niniejszego postępowania - o wartości dostawy nie niższej niż 303 200,00 zł brutto w przypadku składania oferty na wszystkie pakiety, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety - na kwotę odpowiadającą sumie wartości cząstkowych z poniższej tabeli dla zadania, na które składana jest oferta:
Nr zadania Poziom warunku (zł)
1. 16 700,00
2. 210 000,00
3. 4 200,00
4. 15 800,00
5. 40 500,00
6. 16 000,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
2)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie,
2.1. dowodami, o których mowa w pkt. 2) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 7 do siwz);
2) kosztorys ofertowy- uwzględniający co najmniej:
a. nazwę przedmiotu zamówienia, jego producenta oraz (jeśli nadano) nazwę własną / numer katalogowy,
b. wielkość zamówienia - wyrażona w sztukach lub pełnych opakowaniach o wskazanej przez Wykonawcę w kosztorysie wielkości ( zabezpieczających co najmniej zapotrzebowanie Szpitala)
c. cenę jednostkową netto,
d. wartość netto,
e. stawkę podatku VAT,
f. wartość brutto pozycji oraz łącznie w zadaniu
3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy
4) próbki przedmiotu zamówienia w ilościach wskazanych w załączniku nr 4-6
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu
5) w celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego -
a) materiały informacyjne (ulotki lub foldery) dla asortymentu stanowiącego przedmiot oferty nie zawierające informacji sprzecznych niż podane w tabeli charakterystyki przedmiotu oferty wg tabeli z Załącznika nr 1 – 6
b) dotyczy wyłącznie zadania nr 1 - oświadczenie producenta preparatu z pozycji nr 1, iż produkt ten jest kompatybilny z systemem TASK OMNI
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków:
a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy;
b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto
c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie;.
d)
e) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) – nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz – proporcjonalnie do zmiany – korekta ceny opakowania;
f) w przypadku nie wyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy
5.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Dostawcę. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
31/03/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 2 Powody |
Oferty i próbki należy składać w w/w terminie w Kancelarii Ogólnej SPSK 4 w Lublinie pokój 106
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|