Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania komputerowego do jednostek Wydziału Nauk Biologicznych Uniwersytetu Wrocławskiego

Data publikacji 2017-04-12
Data zakończenia 2017-04-20 11:30:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Biologicznych
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65288 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302372001
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania komputerowego do jednostek Wydziału Nauk Biologicznych Uniwersytetu Wrocławskiego.
Zamówienie obejmuje dostawę:
5 zestawów komputerowych składających się z jednostki centralnej, klawiatury oraz myszy, 6 notebooków, 6 monitorów, 4 drukarek, 2 skanerów, 1 urządzenia wielofunkcyjnego, 5 myszy (3 USB, 2 bezprzewodowe), 1 klawiatury USB, 7 pendrivów (2 64 GB i 5 128 GB), 5 dysków zewnętrznych (4 1TB, 1 2TB), 16 kabli sieciowych przyłączeniowych, 2 routerów, 1 switcha, 2 przejściówek HDMI-VGA, 1 licencji oprogramowania graficznego, 12 pakietów oprogramowania biurowego.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt w momencie dostawy był gotowy do pracy, tzn. komputer musi mieć zainstalowany system operacyjny z aktualnie dostępnymi poprawkami i service packami, dodatkowo na komputerze musi być zainstalowany program biurowy z aktualnie dostępnymi poprawkami.
Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: ubezpieczenie na czas transportu, wniesienie, instalację, uruchomienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Wydziału Nauk Biologicznych znajdujących się pod adresem:
ul. Kanonia 6/8, Wrocław
pl. Maksa Borna 9, Wrocław
ul. Sienkiewicza 21, Wrocław
ul. Przybyszewskiego 63, Wrocław
ul. Kuźnicza 35/20, 50-138 Wrocław

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Biologicznych
Ulica ul. Kuźnicza
Nr domu 35
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50138
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 71 375-28-95
Email anna.masalska@uni.wroc.pl
Adres strony url www.uni.wroc.pl
Regon 130100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.uni.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.uni.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Biologicznych ul. Kuźnicza 35, 2 piętro, pok. nr 20, 50-138 Wrocław
Numer referencyjny WNB.2410.12.2017.AM
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Okres realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 30 dni.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 2. Oferta musi zawierać: a) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ b) Podpisany załącznik nr 1 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna c) Wydruk ze strony internetowej producenta programu testującego potwierdzający wydajność procesorów (dla każdego z zaoferowanych zestawów komputerowych oraz notebooków). d) Dokument potwierdzający, że komputer został zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub oraz ISO 9001:2015. e) Dokument potwierdzający spełnienie wymagań dla etykiety Energy Star 6.1 dla oferowanych zestawów komputerowych (np. wydruk ze strony www z wpisem dotyczącym oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov, inny dokument równoważny potwierdzający spełnienie wymagań dla etykiety Energy Star) f) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dotyczące przesłanek wykluczenia (załącznik nr 3) g) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4) h) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony; w przypadku gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności) – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust 1 pkt. 1 ustawy, zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy, z zachowaniem formy pisemnej, w zakresie modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej grupy produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/04/2017
Godzina składania wniosków 11:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)