Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet o przepustowości 1Gbps - droga podstawowa

Data publikacji 2016-03-21
Data zakończenia 2016-03-30 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63500 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do sieci Internet o przepustowości 1Gbps - droga podstawowa przez okres 2 lat od momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wszystkie wymagania szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ.

2. Zamawiający przewiduje w ramach tego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalna ilość usługi jaka będzie zamówiona na podstawie tej umowy, to dostęp do sieci Internet o przepustowości 1Gbps, natomiast w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega prawo do rozszerzenia usługi dostępu do sieci Internet do przepustowości 10Gbps.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-908
Województwo mazowieckie
Tel 261 83 78 65
Fax 261 83 97 23
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E-mail szp@wat.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt. III.3.1) jeżeli Wykonawca przedstawi do oferty: Kopie aktualnego zaświadczenia o dokonaniu zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z art. 224 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne lub zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych, o których mowa w przepisach ww. ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Oferta składana przez Wykonawcę winna zawierać: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt 5 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: 1. W razie zmiany obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia uwzględniającego nową, aktualną wysokość stawek podatku VAT, co będzie wprowadzone do umowy stosownym aneksem. 2. W przypadku skorzystania z rozszerzenia dostępu do sieci Internet do przepustowości 10Gbps, przy ustalaniu wynagrodzenia, Zamawiający kierować się będzie podaną w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy, ceną jednostkową za jeden miesiąc. Płatność nastąpi tylko za rzeczywiście wykorzystane rozszerzenie dostępu do sieci Internet do przepustowości 10Gbps. 3. Kwota za rozszerzenie dostępu do sieci Internet do przepustowości 10Gbps nie może być wyższa niż kwota łączna przedstawiona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku Nr 1 do umowy. 4. Strona umowy może zwrócić się do drugiej Strony w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego według obowiązujących w tym zakresie przepisów, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 7 będzie możliwa po złożeniu wniosku wraz z uzasadnieniem i złożeniem dowodów dokumentujących wpływ na koszty wykonania zamówienia. Rozpatrzenie wniosku nastąpi niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku. Ustalenie wysokości zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania przedmiotu umowy, wynikającego z przesłanek, o których mowa w ust. 7 nastąpi w drodze porozumienia stron. Z rozpatrzenia wniosku i ustaleń w zakresie zmiany wynagrodzenia za świadczone usługi sporządzony zostanie protokół. 6. Zmiana, o której mowa w ust. 7 musi być dokonana w trybie przewidzianym umową.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin rozpoczęcia świadczenia usługi od momentu podpisania umowy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wat.edu.pl
Adres uzyskania siwz WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 22, pokój nr 6, godz. 07:45-14:45
Data składania wniosków 30/03/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA Kancelaria Jawna, budynek nr 100, pokój nr 130, godz. 07:45-14:45
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)