Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20%

Data publikacji 2016-05-12
Data zakończenia 2016-05-23 11:00:00
Instytucja Powiat Otwocki
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118898 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku.
Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20%
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów których rodzaj i szacunkowa ilość określona została przez Zamawiającego w załączniku nr 1 dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku.
2. Za fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów używania lub uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo/nazwą producenta, symbolem produktu lub modelem urządzenia, w którym maja mieć zastosowanie, oraz posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Zamawiający nie uzna materiału za fabrycznie nowy wyrób eksploatowany wcześniej, przerabiany wyczyszczony przed ponownym napełnieniem albo wykonany z zastosowaniem używanych elementów.
3. Zamawiający zobowiązany jest zgodnie z §5 ust 17 umowy nr 146/KT/2015 z dnia 10.06.2014r. zawartej z Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. do stosowania w sprzęcie komputerowym udostępnionym przez PWPW S.A. oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności tonerów do drukarek, zalecanych przez producentów sprzętu. W związku z powyższym, jak również w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i trwałości nadruków na dokumentach dostarczanych Zamawiającemu przez PWPW S.A. dla materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 poz. 33, 34, Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowych produktów oryginalnych, zalecanych przez producentów wymienionych tam urządzeń
4. Dla pozostałych materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania fabrycznie nowych produktów równoważnych, charakteryzujących się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być stosowane, a także posiadających nie gorsze niż produkty oryginalne, firmowane przez producentów urządzeń, w których maja być stosowane, parametry w zakresie funkcjonalności, wydajności i jakości wydruku.
5. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. Wykonawca gwarantuje ze zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty gwarancji na urządzenia do których są przeznaczone.
6. Jeżeli w trakcie eksploatacji dostarczonych produktów Zamawiający stwierdzi iż ich wydajność jakość lub niezawodność niekorzystnie odbiega od parametrów materiałów oryginalnych lub wymagań producentów urządzeń do których są przeznaczone, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy wolny od wad w terminie 5 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (telefonicznie, faksem bądź e-mailem) Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych. W przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, Zamawiający może zlecić wykonanie ekspertyzy serwisowi urządzenia drukującego. W przypadku stwierdzenia przez serwis ze powodem uszkodzenia urządzenia jest stosowany materiał eksploatacyjny, całkowitym kosztem przywrócenia sprawności urządzenia (tj. kosztem wykonania ekspertyzy, kosztem transportu uszkodzonego urządzenia oraz kosztami wymienionych części i naprawy) zostanie obciążony Wykonawca.
8. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających tzw. pojemności startowe.
9.Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamówionych materiałów do 20% ilości określonej w załączniku nr 1
Wykonawca dostarczy zamówione materiały swoim transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego w ciągu dni przedstawionych w ofercie, nie później niż 6 dni

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Otwocki
Ulica ul. Górna 13
Nr domu 13
Miejscowość Otwock
Kod Pocztowy 05-400
Województwo mazowieckie
Tel 22 778-1-300
Fax 22 778-1-302
Internet www.powiat-otwocki.pl
Regon 01326868100000
E-mail przetargi@powiat-otwocki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienie tego warunku
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienia ( umowę), które odpowiada swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu co oznacza, że obejmowało co najmniej dostawę materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych , o wartości co najmniej 200.000 PLN brutto
Potencjał Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienie tego warunku
Zdolne Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienie tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienie tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wymagane jest wskazanie przez wykonawcę, że w wymaganym okresie zrealizował, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie ( umowę), które odpowiadało swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, co oznacza , że obejmowało co najmniej dostawę materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych , o wartości co najmniej 200.000 PLN brutto. Jeżeli zamówienie jest w trakcie realizacji to wartość zrealizowanego zamówienia ( wartość zrealizowanej umowy do dnia składania ofert) musi wynosić co najmniej 200.000 PLN brutto
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne są w pełni kompatybilne z urządzeniem Zamawiającego, w którym dany przedmiot ma być eksploatowany oraz że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania pod względem technicznym, jakościowym i eksploatacyjnym do parametrów zawartych w specyfikacji technicznej produktu producenta urządzenia, w którym dany przedmiot zamówienia ma być eksploatowany
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwości dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1 powstania możliwość zastosowania korzystniejszych dla Zamawiającego i nowych rozwiązań w zakresie zaoferowanego przedmiotu w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku, pod warunkiem że zaoferowany przedmiot zamówienia będzie posiadał parametry nie gorsze od zaoferowanego w ofercie modelu/typu, a powyższe nie spowoduje podwyższenia ceny umowy. 2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostawy materiałów ekspolatacyjnych
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.powiat-otwocki.pl/BIP
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Komunardów 10 wejście D pok. 30
Data składania wniosków 23/05/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 w kancelarii
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)