DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, OSPRZĘTU ELEKTROIZOLACYJNEGO, APARATURY POMIAROWEJ ORAZ ELEMENTÓW I PODZESPOŁÓW LOTNICZYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I ŁĄCZNOŚCI ( 46/ZP/16 )

Data publikacji 2016-05-25
Data zakończenia 2016-06-03 09:00:00
Instytucja 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zgierz
Województwo łódzkie
Branża
  • Tablice i skrzynki bezpiecznikowe,
  • Podłączenia i elementy stykowe,
  • Żarówki elektryczne,
  • Lampy,
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne,
  • Części lamp i opraw oświetleniowych,
  • Taśma elektryczna,
  • Elektryczne artykuły i akcesoria,
  • Akcesoria elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 135302 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315329106, 316800006, 316510004, 315100004, 312113001, 312248103, 315210004, 315240005, 316814007, 249600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, osprzętu elektroizolacyjnego, aparatury pomiarowej oraz elementów i podzespołów lotniczych instalacji elektrycznych i łączności.
Wykaz przedmiotu zamówienia oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy (osobna zakładka dla każdego zadania).
Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub na wszystkie zadania, z tym, że na każde zadanie można złożyć tylko jedną ofertę.
Zadanie 1 - materiały elektryczne
Zadanie 2 - sprzęt elektroizolacyjny i aparatura pomiarowa
Zadanie 3 - materiały do lutowania oraz utrzymania sprawności instalacji elektrycznej
Zadanie 4 - elektrolit do akumulatorów kwasowych
Wymagania - zadanie 1, 2
1.Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
2.Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
3.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
4.Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformite Europeenne).
5.Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu.
6.Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 1688 ) oświadcza, iż przyjmuje na siebie obowiązek odbioru od Zamawiającego zużytych źródeł światła w ciągu 3 lat od podpisania protokołu odbioru tożsamego asortymentu w ilości nie większej niż dostarczona.
7.Odbiór zużytych źródeł światła będzie realizowany dwa razy w roku (przez okres trzech lat), na zlecenie Zamawiającego z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, zgodnych z miejscem wykonania umowy. Odbiór zużytych źródeł światła nastąpi w terminie ustalonym przez strony, nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od Zamawiającego.
8.Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy.
9.Miejscem wykonania umowy jest:
Zadanie 1
a)31 WOG Zgierz, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz.
b)GZ Łódź ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź
c)GZ Tomaszów Mazowiecki, ul. Piłsudskiego 72, 97-200
Tomaszów Mazowiecki
d)GZ Nowy Glinnik 6 97-217 Lubochnia
e)GZ SOI Skład Kutno ul. Boh. Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno
f)GZ Leźnica Wielka, 95-043 Leźnica Wielka
g)GZ Łódź Rejon Skład Regny
Zadanie 2
a)31 WOG Zgierz, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz.
10.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 14.30.
11.Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru.
12.Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego.
Wymagania - zadanie 3, 4
1.Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
2.Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
3.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
4.Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformite Europeenne).
5.Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu.
6.Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy.
7.Miejscem wykonania umowy jest:
Zadanie 3
GZ Nowy Glinnik 6 97-217 Lubochnia - magazyn ZLT
Zadanie 4
GZ Leźnica Wielka, 95-043 Leźnica Wielka - magazyn ZLT
8.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 13.00.
9.Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru.
10.Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego.
11.Wykonawca, który składa ofertę na zadania 3 i lub 4 zobowiązany jest wskazać w ofercie (załączniku nr 2 do SIWZ) nazwy producentów i model produktów, które oferuje - dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda ww informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
12.Wykonawca, który składa ofertę na zadania 3 i lub 4 zobowiązany jest złożyć szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci np. dokumentacji technicznej, kart charakterystyki, katalogów sporządzonych w języku polskim, na podstawie których Zamawiający będzie miał możliwość jednoznacznie potwierdzić, że oferowany asortyment spełnia wymagania wskazane w załącznikach nr 2 do SIWZ. Przedstawiony dokument musi zawierać informację na temat producenta i modelu oferowanego asortymentu.
Produkty równoważne
Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy pod warunkiem, że spełniają one określone w załączniku nr 2 do SIWZ parametry, a ich standard techniczny i jakościowy nie jest gorszy od opisanego przez Zamawiającego.

Opis

Wymagania - zadanie 1
1.Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
2.Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
3.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
4.Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformite Européenne).
5.Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu.
6.Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 1688 ) oświadcza, iż przyjmuje na siebie obowiązek odbioru od Zamawiającego zużytych źródeł światła w ciągu 3 lat od podpisania protokołu odbioru tożsamego asortymentu w ilości nie większej niż dostarczona.
7.Odbiór zużytych źródeł światła będzie realizowany dwa razy w roku (przez okres trzech lat), na zlecenie Zamawiającego z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, zgodnych z miejscem wykonania umowy. Odbiór zużytych źródeł światła nastąpi w terminie ustalonym przez strony, nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od Zamawiającego.
8.Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy.
9.Miejscem wykonania umowy jest:
Zadanie 1
a)31 WOG Zgierz, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz.
b)GZ Łódź ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź
c)GZ Tomaszów Mazowiecki, ul. Piłsudskiego 72, 97-200
Tomaszów Mazowiecki
d)GZ Nowy Glinnik 6 97-217 Lubochnia
e)GZ SOI Skład Kutno ul. Boh. Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno
f)GZ Leźnica Wielka, 95-043 Leźnica Wielka
g)GZ Łódź Rejon Skład Regny
10.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 14.30.
11.Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru.
12.Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego.Wymagania - zadanie 2
1. Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
2. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
3. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
4. Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformité Européenne).
5. Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu.
6. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 1688 ) oświadcza, iż przyjmuje na siebie obowiązek odbioru od Zamawiającego zużytych źródeł światła w ciągu 3 lat od podpisania protokołu odbioru tożsamego asortymentu w ilości nie większej niż dostarczona.
7. Odbiór zużytych źródeł światła będzie realizowany dwa razy w roku (przez okres trzech lat), na zlecenie Zamawiającego z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, zgodnych z miejscem wykonania umowy. Odbiór zużytych źródeł światła nastąpi w terminie ustalonym przez strony, nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od Zamawiającego.
8. Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy.
9. Miejscem wykonania umowy jest:
Zadanie 2
a) 31 WOG Zgierz, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz.
10. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 14.30.
11. Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru.
12. Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego.Wymagania - zadanie 3
1. Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
2. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
3. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
4. Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformité Européenne).
5. Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu.
6. Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy.
7. Miejscem wykonania umowy jest:
Zadanie 3
GZ Nowy Glinnik 6 97-217 Lubochnia - magazyn ZLT
8. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 13.00.
9. Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru.
10. Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego.
11. Wykonawca, który składa ofertę na zadanie 3 zobowiązany jest wskazać w ofercie (załączniku nr 2 do SIWZ) nazwy producentów i model produktów, które oferuje - dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
12. Wykonawca, który składa ofertę na zadanie 3 zobowiązany jest złożyć szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci np.: dokumentacji technicznej, kart charakterystyki, katalogów sporządzonych w języku polskim, na podstawie których Zamawiający będzie miał możliwość jednoznacznie potwierdzić, że oferowany asortyment spełnia wymagania wskazane w załącznikach nr 2 do SIWZ. Przedstawiony dokument musi zawierać informację na temat producenta i modelu oferowanego asortymentu.Wymagania - zadanie 4
1. Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
2. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
3. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
4. Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformité Européenne).
5. Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu.
6. Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy.
7. Miejscem wykonania umowy jest:
Zadanie 4
GZ Leźnica Wielka, 95-043 Leźnica Wielka - magazyn ZLT
8. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 13.00.
9. Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru.
10. Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego.
11. Wykonawca, który składa ofertę na zadanie 4 zobowiązany jest wskazać w ofercie (załączniku nr 2 do SIWZ) nazwy producentów i model produktów, które oferuje - dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
12. Wykonawca, który składa ofertę na zadanie 4 zobowiązany jest złożyć szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci np.: dokumentacji technicznej, kart charakterystyki, katalogów sporządzonych w języku polskim, na podstawie których Zamawiający będzie miał możliwość jednoznacznie potwierdzić, że oferowany asortyment spełnia wymagania wskazane w załącznikach nr 2 do SIWZ. Przedstawiony dokument musi zawierać informację na temat producenta i modelu oferowanego asortymentu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Konstantynowska 85
Nr domu 85
Miejscowość Zgierz
Kod Pocztowy 95-100
Województwo łódzkie
Tel 261 442 098
Fax 261 442 101
Internet www.31wog.wp.mil.pl
Regon 10106725600000
E-mail sow4d_003@sow.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Obrona
Rodzaj zam inny Obrona
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.31wog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. 3 pok. 6 w godz. 7.30 -15.30 lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu/przesłaniu wniosku
Data składania wniosków 03/06/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. nr 2, Kancelaria Jawna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)