Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
|
Ulica |
ul. Lubicz 25
|
Nr domu |
25
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31-503
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
012 6298010
|
Fax |
012 4211311
|
Internet |
www.arimr.gov.pl
|
Regon |
01061308300000
|
E-mail |
makiela.wojciech@doplaty.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Agencja wykonawcza
|
Rodzaj zam inny |
Agencja wykonawcza
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
28
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wadium może być wniesione w:
2.1. pieniądzu,
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
2.3. gwarancjach bankowych,
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz 2015 r, poz. 978 i 1240).
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w punkcie 1 powinna być wniesiona na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr: 92113011500000316000200057 z dopiskiem na przelewie: Wadium - przetarg na dostawę tonerów. Dowód wniesienia wadium w postaci dokumentu przelewu należy dołączyć do oferty
4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być ważne przez cały okres związania z ofertą.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w siedzibie prowadzącego postępowanie: Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, ul. Lubicz 25 31-503 Kraków, nr pokoju 449, a potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
6. Wadium wniesione w formie poręczeń i gwarancji musi zawierać zobowiązanie do zapłaty kwoty wadium na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od zastrzeżeń wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.
7. Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, co najmniej jedną dostawę tonerów lub kartridży o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) (dotyczy wartości jednego kontraktu, zamówienia)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
- działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
- wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach,,
- zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
- zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
- omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
- mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
- jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
- zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zamawianych tonerów,
- innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Długość okresu gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.arimr.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków
|
Data składania wniosków |
13/06/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, Dziennik Podawczy, IV piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. W potwierdzenia spełniania przez zaoferowane tonery wymogów Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani będą do przedłożenia wraz z ofertą próbek w postaci: po jednej sztuce oferowanych tonerów, a wskazanych w pkt 9 i 11 tabeli Rozdziału II Opis przedmiotu zamówienia, tj. tonerów do urządzeń Lexmark T654 oraz Lexmark X654/656.
2. Próbki muszą zostać dołączone do oferty. Zamawiający zaleca ich zapakowanie w dwa opakowania: wewnętrzne, opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy oraz zewnętrzne opisane: Dostawa tonerów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR - próbki i Nie otwierać przed dniem 09 czerwca 2016 r.
3. Próbki podlegać będą badaniu przez Zamawiającego, wg. następującej procedury:
1) Zbadanie sposobu opakowania tonera: oznaczenie opakowania nazwą producenta toneru oraz jego typu, szczelność opakowań wewnętrznych, zabezpieczenie przed uszkodzeniem w transporcie i przy przechowywaniu, zawierające informację w języku polskim o co najmniej sposobie instalacji w urządzeniu lub co najmniej informacji w formie piktogramów o sposobie instalacji w urządzeniu. Za niezgodny z wymogami Zamawiającego uznany zostanie toner pozbawiony opakowania zewnętrznego lub o nieszczelnym opakowaniu wewnętrznym, pozbawiony oznaczenia producenta lub typu tonera, którego opakowanie nie zabezpiecza przed uszkodzeniem w trakcie transportu lub przechowywania w warunkach magazynowych, pozbawiony sporządzonej w języku polskim informacji o co najmniej sposobie zainstalowania w urządzeniu lub informacji w formie piktogramów o sposobie instalacji w urządzeniu,
2) Zbadanie obudowy tonera. Za niezgodny z wymogami Zamawiającego uznany zostanie toner z uszkodzoną lub nieszczelną obudową,
3) Zbadanie bębna i listwy zbierającej. Za niezgodny z wymogami Zamawiającego uznany zostanie toner, w którym bęben lub listwa zbierająca nie są elementami nowymi,
4) Zbadanie prawidłowości działania elektronicznego czipa w zakresie jego łączenia się z urządzeniem. Za niezgodny z wymogami Zamawiającego uznany zostanie toner, który po zainstalowany nie zostanie rozpoznany przez urządzenie lub w przypadku którego wskazana zostanie pojemność kasety i poziom wypełnienia niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia,
5) Zbadanie jakości wydruku. Przy wykorzystaniu każdego z badanych tonerów wykonany zostanie wydruk 100 kartek (duplex), w tym 10 kartek przy zaczernieniu 100% i 90 kartek przy zaczernieniu w przedziale 5-10%. Ustawienia urządzenia: format A4, dupleks. Za niezgodny z wymogami Zamawiającego uznany zostanie toner, w przypadku którego druk będzie wyblakły lub rozmazany, na wdrukowanej stronie wystąpią inne elementy wpływające na jakość wydruku (kreski, plamy, itp.), na wydrukowanej stronie występować będzie nadmiar proszku, powodujący zabrudzenia dłoni lub innych kartek papieru,
6) Zbadanie czy użycie badanego toneru nie powoduje zanieczyszczenia urządzenia ponad wynikający z normalnego cyklu eksploatacyjnego. Za niezgodny z wymogami Zamawiającego uznany zostanie toner, którego użycie spowoduje zabrudzenie urządzenia ponad poziom wynikający z normalnego cyklu eksploatacyjnego.
4. Czynności faktyczne, związane z badaniem próbki wykonywać będą członkowie komisji przetargowej,
5. Instalacja badanych tonerów, wydruk i weryfikacja stanu sprzętu po ich użyciu realizowane będą w urządzeniach stanowiących własność Zamawiającego. Przed rozpoczęciem procedury badania tonerów urządzenia zostaną poddane pełnej konserwacji i ewentualnym koniecznym naprawom, w celu zapewnienia ich w pełni prawidłowego działania,
6. O terminie wykonania badania próbki (toneru) każdy z Wykonawców zostanie poinformowany z dwudniowym wyprzedzeniem. Wykonawca może uczestniczyć w czynnościach badania własnej próbki.
7. Z czynności badania każdej próbki sporządzony zostanie protokół zawierający wszystkie dokonane w trakcie ustalenia oraz ocenę, czy toner spełnia wymogi ustalone przez Zamawiającego.
8. Zamawiający informuje, iż stosowne do dyspozycji art. 97 ust 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy, których oferta nie została wybrana mogą domagać się zwrotu złożonych próbek. Zwrot nastąpi wyłącznie na wniosek Wykonawcy w drodze osobistego odbioru z siedziby Zamawiającego lub za pośrednictwem posłańca, opłaconego przez Wykonawcę. Próbki (tonery) zostaną zwrócone w stanie, w jakim znajdować będą się po przeprowadzonym badaniu. Wykonawcy wybranemu próbka nie zostanie zwrócona.
9. Zamawiający wymaga, aby tonery dostarczane przez Wykonawcę wybranego były tożsame z próbkami poddanymi badaniu.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|