Dostawa tonerów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Data publikacji 2016-06-02
Data zakończenia 2016-06-13 11:00:00
Instytucja Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65687 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów w poniżej przedstawionych ilościach i asortymencie

Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 Lexmark C930x73G żółty/niebieski/czerwony bęben Lexmark 935/945 (kolorowa) kpl. 5
2 Lexmark E450H11E Lexmark E450DN szt. 20
3 Lexmark E450 250x22G (bęben) Lexmark E450DN szt. 5
4 Lexmark 500Z (bęben) Lexmark MX611dhe szt. 10
5 Lexmark 602X Lexmark MX611dhe szt. 40
6 Lexmark 520Z (bęben) Lexmark MX711dhe szt. 15
7 Lexmark 62D2X0E (622X) Lexmark MX711dhe szt. 50
8 Lexmark 12A7465 Lexmark T634/630/632 szt. 20
9 Lexmark T654X21e Lexmark T654 szt. 50
10 Lexmark W850H22G (bęben) Lexmark W850 szt. 4
11 Lexmark X654X11A Lexmark X654/656 szt. 70
12 Lexmark bęben komplet 4 sztuki (C734X24G) Lexmark x738 kpl. 6
13 Lexmark C736H1CG cyan Lexmark x738 szt. 6
14 Lexmark C736H1MG magenta Lexmark x738 szt. 6
15 Lexmark C736H1YG yellow Lexmark x738 szt. 6
16 Lexmark C736H1KG black Lexmark x738 szt. 8
17 Lexmark X950X2CG cyan Lexmark x950/x954 szt. 10
18 Lexmark X950X2KG black Lexmark x950/x954 szt. 70
19 Lexmark X950X2MG magenta Lexmark x950/x954 szt. 10
20 Lexmark X950X2YG yellow Lexmark x950/x954 szt. 15
21 Lexmark X950X73G bęben cmy Lexmark x950/x954 szt. 12
22 006R01520 cyan Xerox Work Centre 7855DN szt. 2
23 006R01519 magenta Xerox Work Centre 7855DN szt. 2
24 006R01518 yellow Xerox Work Centre 7855DN szt. 2
25 006R01517 black Xerox Work Centre 7855DN szt. 2
26 113R00662 bęben Xerox Work Centre 7855DN szt. 1
27 HP LaserJet CF325XC HP M830Z szt. 50
28 Głowice drukujące do plotera HP DesignJet 500PS (oznaczenie producenta HP11) HP DesignJet 500PS kpl. 2
29 TN512K black Konica Minolta Bizhub C554e szt. 2
30 TN512C cyan Konica Minolta Bizhub C554e szt. 1
31 TN512M magenta Konica Minolta Bizhub C554e szt. 1
32 TN512Y yellow Konica Minolta Bizhub C554e szt. 1
33 DR512 bęben Konica Minolta Bizhub C554e szt. 1


Zaoferowane tonery muszą być tonerami fabrycznie nowymi: oryginalnymi, pochodzącymi od producenta sprzętu. albo tonerami zamiennymi (równoważnymi), zwanymi dalej zamiennikami, pod warunkiem spełniania przez nie (tonery zamienniki) następujących wymagań:
1.Posiadają wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowo i jakościowo identyczne w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego.
2.Wykonane są z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, bęben światłoczuły oraz listwa zbierająca musza być materiałami nowymi.
3.W oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą, logo i symbolem produktu. Zamawiający wymaga opakowania podwójnego: wewnętrzne, szczelnie zamknięte lub tuba, zewnętrzne: opakowanie tekturowe, z nazwą (logo) producenta i symbolem produktu.
4.O wydajności odpowiadającej wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej.
2.Wykonawca poniesie koszty usunięcia awarii sprzętu należącego do Zamawiającego spowodowane użyciem dostarczonych przez niego tonerów. W przypadku stwierdzenia, że awaria sprzętu, jego niewłaściwe działanie lub zanieczyszczenie proszkiem zostały spowodowane przez użycie tonera dostarczonego przez Wykonawcę zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) za każde takie zdarzenie.
3.Wykonawca zapewni odbiór zużytych tonerów. W momencie odbioru zużytych tonerów Zamawiający wymaga przedstawienia karty odbioru odpadu.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego przeprowadzenia testów jakości i wydajności oferowanych tonerów w niezależnym laboratorium. W przypadku powzięcia wątpliwości dotyczących równoważności zamienników z tonerami oryginalnymi w szczególności pod względem: zastosowania prawidłowych komponentów, jakości wydruku, wydajności, wpływu na bezawaryjną pracę sprzętu lub szczelności obudowy tonera zapobiegającej wysypywaniu się proszku, Zamawiający zleci na koszt Wykonawcy przeprowadzenie badań porównawczych przez niezależne laboratorium (w szczególności placówkę naukową). Wynik badań będzie miał dla stron charakter wiążący. Koszt pojedynczego badania przypadający do zwrotu przez Wykonawcę nie może przekroczyć 500 zł (słownie: pięćset złotych)
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub do dokonywania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów tonerów. Z tytułu ograniczeń lub zmian Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje co najmniej 80% przedmiotu zamówienia.
6.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu z w/w opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Ulica ul. Lubicz 25
Nr domu 25
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-503
Województwo małopolskie
Tel 012 6298010
Fax 012 4211311
Internet www.arimr.gov.pl
Regon 01061308300000
E-mail makiela.wojciech@doplaty.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Agencja wykonawcza
Rodzaj zam inny Agencja wykonawcza
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz 2015 r, poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w punkcie 1 powinna być wniesiona na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr: 92113011500000316000200057 z dopiskiem na przelewie: Wadium - przetarg na dostawę tonerów. Dowód wniesienia wadium w postaci dokumentu przelewu należy dołączyć do oferty 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być ważne przez cały okres związania z ofertą. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w siedzibie prowadzącego postępowanie: Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, ul. Lubicz 25 31-503 Kraków, nr pokoju 449, a potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń i gwarancji musi zawierać zobowiązanie do zapłaty kwoty wadium na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od zastrzeżeń wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 7. Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Wiedza W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, co najmniej jedną dostawę tonerów lub kartridży o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) (dotyczy wartości jednego kontraktu, zamówienia)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach,, - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, - zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zamawianych tonerów, - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Długość okresu gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.arimr.gov.pl
Adres uzyskania siwz Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków
Data składania wniosków 13/06/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, Dziennik Podawczy, IV piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. W potwierdzenia spełniania przez zaoferowane tonery wymogów Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani będą do przedłożenia wraz z ofertą próbek w postaci: po jednej sztuce oferowanych tonerów, a wskazanych w pkt 9 i 11 tabeli Rozdziału II Opis przedmiotu zamówienia, tj. tonerów do urządzeń Lexmark T654 oraz Lexmark X654/656. 2. Próbki muszą zostać dołączone do oferty. Zamawiający zaleca ich zapakowanie w dwa opakowania: wewnętrzne, opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy oraz zewnętrzne opisane: Dostawa tonerów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR - próbki i Nie otwierać przed dniem 09 czerwca 2016 r. 3. Próbki podlegać będą badaniu przez Zamawiającego, wg. następującej procedury: 1) Zbadanie sposobu opakowania tonera: oznaczenie opakowania nazwą producenta toneru oraz jego typu, szczelność opakowań wewnętrznych, zabezpieczenie przed uszkodzeniem w transporcie i przy przechowywaniu, zawierające informację w języku polskim o co najmniej sposobie instalacji w urządzeniu lub co najmniej informacji w formie piktogramów o sposobie instalacji w urządzeniu. Za niezgodny z wymogami Zamawiającego uznany zostanie toner pozbawiony opakowania zewnętrznego lub o nieszczelnym opakowaniu wewnętrznym, pozbawiony oznaczenia producenta lub typu tonera, którego opakowanie nie zabezpiecza przed uszkodzeniem w trakcie transportu lub przechowywania w warunkach magazynowych, pozbawiony sporządzonej w języku polskim informacji o co najmniej sposobie zainstalowania w urządzeniu lub informacji w formie piktogramów o sposobie instalacji w urządzeniu, 2) Zbadanie obudowy tonera. Za niezgodny z wymogami Zamawiającego uznany zostanie toner z uszkodzoną lub nieszczelną obudową, 3) Zbadanie bębna i listwy zbierającej. Za niezgodny z wymogami Zamawiającego uznany zostanie toner, w którym bęben lub listwa zbierająca nie są elementami nowymi, 4) Zbadanie prawidłowości działania elektronicznego czipa w zakresie jego łączenia się z urządzeniem. Za niezgodny z wymogami Zamawiającego uznany zostanie toner, który po zainstalowany nie zostanie rozpoznany przez urządzenie lub w przypadku którego wskazana zostanie pojemność kasety i poziom wypełnienia niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia, 5) Zbadanie jakości wydruku. Przy wykorzystaniu każdego z badanych tonerów wykonany zostanie wydruk 100 kartek (duplex), w tym 10 kartek przy zaczernieniu 100% i 90 kartek przy zaczernieniu w przedziale 5-10%. Ustawienia urządzenia: format A4, dupleks. Za niezgodny z wymogami Zamawiającego uznany zostanie toner, w przypadku którego druk będzie wyblakły lub rozmazany, na wdrukowanej stronie wystąpią inne elementy wpływające na jakość wydruku (kreski, plamy, itp.), na wydrukowanej stronie występować będzie nadmiar proszku, powodujący zabrudzenia dłoni lub innych kartek papieru, 6) Zbadanie czy użycie badanego toneru nie powoduje zanieczyszczenia urządzenia ponad wynikający z normalnego cyklu eksploatacyjnego. Za niezgodny z wymogami Zamawiającego uznany zostanie toner, którego użycie spowoduje zabrudzenie urządzenia ponad poziom wynikający z normalnego cyklu eksploatacyjnego. 4. Czynności faktyczne, związane z badaniem próbki wykonywać będą członkowie komisji przetargowej, 5. Instalacja badanych tonerów, wydruk i weryfikacja stanu sprzętu po ich użyciu realizowane będą w urządzeniach stanowiących własność Zamawiającego. Przed rozpoczęciem procedury badania tonerów urządzenia zostaną poddane pełnej konserwacji i ewentualnym koniecznym naprawom, w celu zapewnienia ich w pełni prawidłowego działania, 6. O terminie wykonania badania próbki (toneru) każdy z Wykonawców zostanie poinformowany z dwudniowym wyprzedzeniem. Wykonawca może uczestniczyć w czynnościach badania własnej próbki. 7. Z czynności badania każdej próbki sporządzony zostanie protokół zawierający wszystkie dokonane w trakcie ustalenia oraz ocenę, czy toner spełnia wymogi ustalone przez Zamawiającego. 8. Zamawiający informuje, iż stosowne do dyspozycji art. 97 ust 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy, których oferta nie została wybrana mogą domagać się zwrotu złożonych próbek. Zwrot nastąpi wyłącznie na wniosek Wykonawcy w drodze osobistego odbioru z siedziby Zamawiającego lub za pośrednictwem posłańca, opłaconego przez Wykonawcę. Próbki (tonery) zostaną zwrócone w stanie, w jakim znajdować będą się po przeprowadzonym badaniu. Wykonawcy wybranemu próbka nie zostanie zwrócona. 9. Zamawiający wymaga, aby tonery dostarczane przez Wykonawcę wybranego były tożsame z próbkami poddanymi badaniu.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)