Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz dzierżawa 10 drukarek wraz z ich zabezpieczeniem serwisowo-eksploatacyjnym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.

Data publikacji 2016-06-02
Data zakończenia 2016-06-10 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Komputerowe usługi pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67083 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108, 302161100, 503230005, 725000000, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz dzierżawa 10 drukarek wraz z ich zabezpieczeniem serwisowo-eksploatacyjnym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
Część I: Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z ich zabezpieczeniem serwisowo-eksploatacyjnym:
- Urządzenie wielofunkcyjne A4 mono typ 1 (2 szt.)
- Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor typ 2 (2 szt.)
- Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor typ 3 (1 szt.)
Część II: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 kolor (1 szt.) dla Wydziału Realizacji PO WER.
Część III: Dzierżawa 10 drukarek A4 mono wraz z ich zabezpieczeniem serwisowo-eksploatacyjnym.

Opis

Część I: Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z ich zabezpieczeniem serwisowo-eksploatacyjnym:
- Urządzenie wielofunkcyjne A4 mono typ 1 (2 szt.)
- Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor typ 2 (2 szt.)
- Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor typ 3 (1 szt.)Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 kolor (1 szt.) dla Wydziału Realizacji PO WER.Dzierżawa 10 drukarek A4 mono wraz z ich zabezpieczeniem serwisowo-eksploatacyjnym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
Ulica ul. Obywatelska 4
Nr domu 4
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-092
Województwo lubelskie
Tel 81 4635300
Fax 81 4635305
Internet http://wuplublin.praca.gov.pl/
Regon 43012391300000
E-mail zamowienia@wup.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Część I Karty katalogowe ze specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu. Część II Karty katalogowe ze specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu. Część III Karty katalogowe ze specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu.
Inne dokumenty Formularz oferty - na każdą część oddzielnie.Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dotyczy części I i III: Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nieistotny oraz w następujących przypadkach: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b. nastąpi zmiana: i. stawki podatku od towarów i usług, ii. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.), iii. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, w zakresie należnego wynagrodzenia; c. jeżeli nastąpi konieczność wprowadzenia zmian, w szczególności w zakresie terminów realizacji, będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innymi niż Wykonawca podmiotami, w tym instytucjami finansującymi/ współfinansującymi Zamówienie.
Adres strony internetowej siwz http://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Obywatelska 4 pok. nr 106 (I p.), 20- 092 Lublin
Data składania wniosków 10/06/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Obywatelska 4 pok. nr 216 (II p.), 20- 092 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe W Części II Zamówienie będzie współfinansowane w 84,28% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15,72% ze środków krajowych w ramach budżetu samorządu województwa w związku z realizacją projektu pt. Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie na rok 2016 w ramach Działania 6.1 Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Kryteria oceny ofert Część I: Cena zakupu - waga kryterium 40%Cena - Koszty wydruku - waga kryterium 20%Dodatkowe cechy funkcjonalne oferowanych urządzeń - waga kryterium 40% Część II Cena - waga kryterium 60%Dodatkowe cechy funkcjonalne zaoferowanego urządzenia - waga kryterium 40% Część III Cena - Koszt dzierżawy urządzeń i eksploatacji - waga kryterium 60%Dodatkowe cechy funkcjonalne zaoferowanych urządzeń oraz obsługi urządzeń - waga kryterium 40% Termin realizacji Część I: od podpisania umowy (dostarczenie urządzeń i obsługa urządzeń w ciągu trzech tygodni od daty podpisania umowy) do 4 grudnia 2017 r. Część II: dostawa urządzenia od podpisania umowy do 27 czerwca 2016 r. Część III od podpisania umowy do 4 grudnia 2017 r.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)