Zakupy inwestycyjne dla potrzeb żywienia w stołówkach szkolnych - gmina

Data publikacji 2016-06-07
Data zakończenia 2016-06-15 00:00:00
Instytucja Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74087 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393140006
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są zakupy inwestycyjne dla potrzeb żywienia w stołówkach szkolnych - gmina. Szczegółowy opis zamieszczony jest na stronie zamawiającego - Załącznik nr 3 do Ogłoszenia - Opis przedmiotu zamówienia. Załącznikami do Ogłoszenia są: * Załącznik nr 1 - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,* Załącznik nr 2 - Wzór umowy, *Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia, *Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy (w formacie arkusza kalkulacyjnego), *Załącznik nr 5 - Lista/informacja w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, *Załącznik nr 6 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez oferowane urządzenia wymagań zamawiającego,*Załącznik nr 7 - Instrukcja dla Wykonawców. Załączniki zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Ulica ul. ks. I. J. Skorupki 21
Nr domu 21
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-532
Województwo łódzkie
Tel 42 638 48 88
Fax 42 638 48 77
Internet www.uml.lodz.pl
Regon 00051418200000
E-mail m.jermolinska@uml.lodz.pl; w.seliga@uml.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2016
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Na potwierdzenie, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone w załączniku nr 3 do Ogłoszenia - Opis przedmiotu zamówienia - Wykonawca winien, załączyć do wniosku oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez oferowane urządzenia wymagań zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do Ogłoszenia. 1.1 O ocenie spełniania przez oferowane dostawy, wymagań określonych w załączniku nr 3 do Ogłoszenia - Opis przedmiotu zamówienia - na podstawie dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający poinformuje Wykonawców w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej
Inne dokumenty WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW 1 Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełnienie warunków o których mowa w pkt. 5 poprzez złożenie n/w dokumentu: 1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zawarte w pkt. 7.1 załącznika nr 1 do Ogłoszenia. 2 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp poprzez złożenie n/w dokumentu: 2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp zawarte w pkt. 7.2 załącznika nr 1 do Ogłoszenia. 3 Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Ogłoszenia). 4 W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w punkcie 2 i 3 Instrukcji musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenie, o którym mowa w pkt 6 Instrukcji, może zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu 10 minut od złożenia ostatniego postąpienia
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 https://licytacje.uzp.gov.pl
Licytacja IV.4.7 http://przetargi.bip.uml.lodz.pl
Licytacja IV.4.8 1. Wymagania formalne: 1.1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, 1.2. Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się na Platformie Licytacji Elektronicznej (zwaną dalej - Platformą) udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie (login należy podać dokładnie stosując te same znaki, w tym duże i małe litery, jeśli takie zarejestrowano przy rejestracji). 1.3. W przypadku podania przez wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nieprzekazania go zamawiającemu wraz z wnioskiem, wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jedną godzinę przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu lub brak poprawnego loginu będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału w licytacji. 1.4. Pomoc w rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, w zakładce - SAMOUCZEK. 2. Wymagania techniczne: 2.1. komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux, oraz 2.2. przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa, 2.3. nie jest wymagany podpis elektroniczny.
Licytacja IV.4.9 1. Licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 2. Po zalogowaniu się na Platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 3. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 4. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 5. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą łączną cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 6. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania zamówienia obejmujący cały asortyment z kosztami dostaw oraz inne koszty z tym związane. Przed przystąpieniem do złożenia postąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby wynikała ona z ceny jednostkowej brutto i ilości pozycji tabeli Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do Ogłoszenia (dla ułatwienia Zamawiający przygotował arkusz kalkulacyjny zawierający odpowiednie formuły). 7. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 8. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 300,00 PLN. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. 9. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 10. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 90000.09 będzie oznaczało 90 tys. zł i 9 groszy). 11. Zamawiający przyjął cenę wywoławczą brutto za całość zamówienia 93.015,00 PLN
Data składania wniosków 15/06/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce składania wniosków Wniosek należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8 (sekretariat), III piętro
Termin otwarcia licytacji 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 12:00
Wartość zamknięcia licytacji Upływa 10 minut po złożeniu ostatniego postąpienia
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Istotne postanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia
Informacje dodatkowe 1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje mogą być przekazywane przez Strony do czasu otwarcia licytacji pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Osobami(ą) upoważnionymi(ą) przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: Dariusz Himstedt, Waldemar Seliga. 3. Korespondencję do Zamawiającego (powołując się w tytule na nr referencyjny postępowania: (DOA-ZP-VII.271.45.2016) należy kierować: * pisemnie na adres: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź * drogą elektroniczną na adres: zamowienia@uml.lodz.pl UWAGA! Załączniki do poczty elektronicznej mogą być w formatach obsługiwanych przez programy Word 2007, Excel 2007, Adobe Reader * faksem na nr +48 (42) 638-48-77. 4. Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w innym języku niż język polski winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazywane Wykonawcom będą widoczne w panelu - Moje konto w zakładce - Moje wiadomości. 6. Zamawiający zaleca by Wykonawca zapoznał się ze stanowiącą integralna cześć Ogłoszenia - Instrukcją dla Wykonawców - załącznik nr 7 do Ogłoszenia. 7. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 8. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych, rozliczania w walutach obcych, aukcji elektronicznej, dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, udzielanie zamówień uzupełniających. 9. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 25% wartości umowy określonej dla Wydziału Edukacji 10. Termin wykonania zamówienia (z wykorzystaniem prawa opcji): od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2016 r. 11. Wyjaśnianie treści Ogłoszenia: 11.1 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Ogłoszenia. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień Wykonawcy, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania wniosków. 11.2 Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim Wykonawcom, którym przekazał wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i zamieści zmianę(y) na stronie internetowej, na której udostępnione jest niniejsze Ogłoszenie. Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania. 12. Zmiany w treści Ogłoszenia: 12.1 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania wniosków zmienić treść niniejszego Ogłoszenia. Dokonaną zmianę Ogłoszenia Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał niniejszy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i zamieści na stronie internetowej, na której udostępnione jest niniejsze Ogłoszenie. 12.2 Zmiany Ogłoszenia są każdorazowo wiążące dla Wykonawców
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakres i warunki zmian zawartej umowy - uregulowane są w Załączniku nr 2 do Ogłoszenia
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)