Opis przedmiotu zamówienia :
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia Szkoły Podstawowej w Gromotach.
2. Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu części:
Cześć 1 - Pomoce dydaktyczne
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7a
b) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
c) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.
d) Kody CPV: 39 16 21 00 -6 Pomoce dydaktyczne, 39 16 21 10 - 9 Sprzęt dydaktyczny, 37 31 00 00-4 Instrumenty muzyczne.
Cześć 2 - Meble szkolne biurowe i kuchenne.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7b
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczanych mebli i wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone meble i wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.
e) Kody CPV: 39 13 00 00 -2 Meble biurowe, 39 14 1000-2 Meble i wyposażenie kuchni, 39 16 00 00-1 Meble szkolne, 39 16 10 00-8 Meble przedszkolne, 3922 10 00-7 Sprzęt kuchenny, 39 30 00 00-5 Różny sprzęt
Część 3 - RTV, sprzęt komputerowy
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7c
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt komputerowy potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.
e) Kody CPV: 32 00 00 00 - 3 Sprzęt radiowy, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny, 30 20 00 00-1 Urządzenia komputerowe, 30213100-6 Komputery przenośne, 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami, 30 23 30 00-2 Różny sprzęt komputerowy, 48 62 40 00-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych (PC)
f) Niniejszy sprzęt komputerowy Zamawiający przekaże jednostce oświatowej i będzie służył do celów edukacyjnych.
Cześć 4 Sprzęt sportowy
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7d
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.
e) Kody CPV: 37 40 00 00 -2 Artykuły i sprzęt sportowy, 37 41 0000-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu, 37 45 00 00-7 Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach, 37 41 50 00-0 Sprzęt lekkoatletyczny, 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny.
Cześć 5 Sprzęt AGD
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7e
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.
e) Kody CPV: 39 700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego, 39 22 10 00-7 Sprzęt kuchenny
Część 6 Narzędzia i maszyny
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7f
b) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone narzędzia i maszyny, potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt 8 SIWZ.
c) Kody CPV: 44 51 00 00-8 - Narzędzia, 42 65 20 00 -1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 44 51 10 00 -5 Narzędzia ręczne, 43 32 51 00-8 Urządzenia do konserwacji terenu, 39 71 34 10- 0 Maszyny do czyszczenia podłóg.
Część 7 Wyposażenie higieniczne i socjalne
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7g
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.
e) CPV: 39 22 10 00 - 7 Sprzęt kuchenny, 39 30 00 00 - 5 Różny sprzęt, 39 22 40 00 -8 Szczotki miotły i inne artykuły różnego rodzaju
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7a - g do SIWZ
4. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
5. Zamawiający informuje, że mogą występować w SIWZ wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć zamieszczonych w elementach opisu przedmiotu zamówienia, służą one wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
6. Zawarte w niniejszej SIWZ informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełnia one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
7. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a) dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu, ustawienie we właściwym miejscu wraz z pierwszym rozruchem oraz przeprowadzenie przeszkolenia z obsługi.
b) zapewnienie na terenie obiektu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
c) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia,
d) odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które dostawca spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji przedmiotu zamówienia, od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
8. Wszystkie meble, sprzęty, komputery oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nie używane, w pełni sprawne technicznie wolne od wad, nie regenerowane i gotowe do użycia oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie.
Opisa) Pomoce dydaktyczne dla uczniów, zabawki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7a
b) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
c) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.a) Meble do sal lekcyjnych i innych pomieszczeń.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7b do SIWZ
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczanych mebli i wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone meble i wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.a) Komputery z oprogramowaniem, monitory, laptopy tablice interaktywne z oprogramowaniem . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7c do SIWZ
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt komputerowy potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.a) Sprzęt sportowy do sali gimnastycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7d
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.a) Odkurzacz, pralka, zmywarki, kuchnia elektryczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7e
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.a) Narzędzia dla konserwatora, kosiarka spalinowa, kosa spalinowa , maszyna do mycia powierzchni płaskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7f
b) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone narzędzia i maszyny, potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt 8 SIWZ.a) Wyposażenie stołówki, sprzęt kuchenny, narzędzia do sprzątania .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7g
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ. |