Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Gromotach, gm. Iława

Data publikacji 2016-06-09
Data zakończenia 2016-06-20 10:00:00
Instytucja Wójt Gminy Iława
Miejscowość Iława
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble szkolne,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Różny sprzęt,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78469 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001, 391621109, 433251008, 397134100, 391410002, 391600001, 391610008, 392210007, 393000005, 320000003, 302000001, 302131006, 302330002, 486240008, 374000002, 374100005, 374500007, 374150000, 397000009, 392210007, 445100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia :

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia Szkoły Podstawowej w Gromotach.
2. Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu części:
Cześć 1 - Pomoce dydaktyczne
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7a
b) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
c) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.
d) Kody CPV: 39 16 21 00 -6 Pomoce dydaktyczne, 39 16 21 10 - 9 Sprzęt dydaktyczny, 37 31 00 00-4 Instrumenty muzyczne.
Cześć 2 - Meble szkolne biurowe i kuchenne.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7b
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczanych mebli i wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone meble i wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.
e) Kody CPV: 39 13 00 00 -2 Meble biurowe, 39 14 1000-2 Meble i wyposażenie kuchni, 39 16 00 00-1 Meble szkolne, 39 16 10 00-8 Meble przedszkolne, 3922 10 00-7 Sprzęt kuchenny, 39 30 00 00-5 Różny sprzęt
Część 3 - RTV, sprzęt komputerowy
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7c
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt komputerowy potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.
e) Kody CPV: 32 00 00 00 - 3 Sprzęt radiowy, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny, 30 20 00 00-1 Urządzenia komputerowe, 30213100-6 Komputery przenośne, 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami, 30 23 30 00-2 Różny sprzęt komputerowy, 48 62 40 00-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych (PC)
f) Niniejszy sprzęt komputerowy Zamawiający przekaże jednostce oświatowej i będzie służył do celów edukacyjnych.
Cześć 4 Sprzęt sportowy
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7d
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.
e) Kody CPV: 37 40 00 00 -2 Artykuły i sprzęt sportowy, 37 41 0000-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu, 37 45 00 00-7 Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach, 37 41 50 00-0 Sprzęt lekkoatletyczny, 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny.
Cześć 5 Sprzęt AGD
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7e
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.
e) Kody CPV: 39 700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego, 39 22 10 00-7 Sprzęt kuchenny
Część 6 Narzędzia i maszyny
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7f
b) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone narzędzia i maszyny, potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt 8 SIWZ.
c) Kody CPV: 44 51 00 00-8 - Narzędzia, 42 65 20 00 -1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 44 51 10 00 -5 Narzędzia ręczne, 43 32 51 00-8 Urządzenia do konserwacji terenu, 39 71 34 10- 0 Maszyny do czyszczenia podłóg.
Część 7 Wyposażenie higieniczne i socjalne
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7g
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.
e) CPV: 39 22 10 00 - 7 Sprzęt kuchenny, 39 30 00 00 - 5 Różny sprzęt, 39 22 40 00 -8 Szczotki miotły i inne artykuły różnego rodzaju
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7a - g do SIWZ
4. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
5. Zamawiający informuje, że mogą występować w SIWZ wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć zamieszczonych w elementach opisu przedmiotu zamówienia, służą one wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
6. Zawarte w niniejszej SIWZ informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełnia one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
7. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a) dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu, ustawienie we właściwym miejscu wraz z pierwszym rozruchem oraz przeprowadzenie przeszkolenia z obsługi.
b) zapewnienie na terenie obiektu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
c) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia,
d) odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które dostawca spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji przedmiotu zamówienia, od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
8. Wszystkie meble, sprzęty, komputery oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nie używane, w pełni sprawne technicznie wolne od wad, nie regenerowane i gotowe do użycia oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie.

Opis

a) Pomoce dydaktyczne dla uczniów, zabawki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7a
b) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
c) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.a) Meble do sal lekcyjnych i innych pomieszczeń.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7b do SIWZ
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczanych mebli i wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone meble i wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.a) Komputery z oprogramowaniem, monitory, laptopy tablice interaktywne z oprogramowaniem . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7c do SIWZ
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt komputerowy potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.a) Sprzęt sportowy do sali gimnastycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7d
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.a) Odkurzacz, pralka, zmywarki, kuchnia elektryczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7e
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.a) Narzędzia dla konserwatora, kosiarka spalinowa, kosa spalinowa , maszyna do mycia powierzchni płaskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7f
b) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone narzędzia i maszyny, potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt 8 SIWZ.a) Wyposażenie stołówki, sprzęt kuchenny, narzędzia do sprzątania .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7g
b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia.
c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wójt Gminy Iława
Ulica ul. Gen. Władysława Andersa 2a
Nr domu 2a
Miejscowość Iława
Kod Pocztowy 14-200
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 6492418
Fax 089 6494882
Internet www.gmina-ilawa.pl
Regon 00053276000000
E-mail gmina@gmina-ilawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/08/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie dla uznania, że wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt 5.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Wiedza dla uznania, że wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 5.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Potencjał dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dysponowania potencjału technicznego zamawiający żąda by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 5.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Zdolne dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dysponowania potencjału technicznego zamawiający żąda by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 5.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Sytuacja dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 5.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zamawiający nie wyklucza zmiany treści zapisów umownych, o ile byłyby one korzystne dla Zamawiającego. 2) Jakakolwiek zmiana przedmiotowej umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinna być dokonana z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3) Strony zgodnie potwierdzają, że dopuszczalna jest w każdym czasie zmiana treści nieistotnych postanowień niniejszej umowy. 4) Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawców jest możliwa przy spełnieniu poniższych warunków dokonania takich zmian: - zmiana zapisu umownego w zakresie przedłużenia terminu wykonania zadania może nastąpić: a) zaszła konieczność wykonania dodatkowych prac wykraczających poza przedmiot zamówienia określony w SIWZ, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia; b) nastąpiła zmiana przepisów powodujących konieczność wprowadzenia innych rozwiązań, niż przewidywane były w SIWZ; c) zaszła konieczność uzyskania nie możliwych do przewidzenia na etapie planowania zadania zgód bądź pozwoleń właściwych organów. d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. e) gdy z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków (w rozumieniu art. 3571.k.c.) spełnienie świadczenia przez Wykonawcę w umownym terminie byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziło mu rażącą stratą, czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. f) działania sił wyższych (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania prac. 5) przy urzędowej zmianie stawki podatku VAT. 6) w zakresie zmiany materiałów, rozwiązań technicznych, itp. W stosunku do przewidzianych w SIWZ pod warunkiem, że zmiany te nie pogorszą właściwości funkcjonalno - użytkowych przedmiotu zamówienia i będą korzystne dla Zamawiającego i będą dotyczyć okoliczności : a) powodujący poprawienie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, b) powodujących obniżenie kosztu ponoszonego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia. 7)w zakresie zmiany podwykonawców lub wprowadzenia innych podwykonawców.
Kod kryterium B
Kryt 1p 92
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 8
Adres strony internetowej siwz www.bip.gmina-ilawa.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Iławie, ul. Andersa 2A, 14-200 Iława pok. nr 206
Data składania wniosków 20/06/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Iławie, ul. Andersa 2A, 14-200 Iława - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)