Przebudowa wraz z wymianą głównej tablicy zasilania oraz instalacji elektrycznej wraz z montażem agregatu zasilania awaryjnego obiektu Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Szczecinku ul. Polna 24

Data publikacji 2016-06-10
Data zakończenia 2016-06-28 12:45:00
Instytucja Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska -SP ZOZ w Szczecinku
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 79931 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453110000, 453173005, 453310006, 311210000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wraz z wymianą głównej tablicy zasilania oraz instalacji elektrycznej wraz z montażem agregatu zasilania awaryjnego obiektu Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Szczecinku ul. Polna 24

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska -SP ZOZ w Szczecinku
Ulica ul. Polna 24
Nr domu 24
Miejscowość Szczecinek
Kod Pocztowy 78-400
Województwo zachodniopomorskie
Tel 094 3743911
Fax 094 3743099
Internet www.wsplszczecinek.pl
Regon 33091814200000
E-mail wspl-szczecinek@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenie
Wiedza wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych i energetycznych budynku użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego lub mieszkalnego wielorodzinnego o wartości co najmniej 50 tysięcy zł brutto każda z nich oraz co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na instalacji i obsłudze agregatów prądotwórczych powyżej 50kW. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenie
Potencjał Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenie
Zdolne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenie
Sytuacja Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150 tysięcy złotych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 roboty budowlane w ilości niezbędnej do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dotyczące przebudowy, rozbudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego lub mieszkalnego wielorodzinnego, a także dotyczące instalacji i obsługi agregatów prądotwórczych
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 6 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy - element pomocniczy, kosztorys nie będzie podlegał sprawdzeniu zgodności z kosztorysem nakładczym (cena ryczałtowa), 3) pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem, 4) Oświadczenie Wykonawcy o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego - Załącznik nr 5 do SIWZ, 5) W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, w każdym przypadku; 2) Zmiana terminu realizacji zamówienia - w przypadku konieczności zmiany projektu budowlanego (przedłużenie umowy o czas niezbędny na zmianę projektu i ewentualne uzyskanie zezwoleń na wykonanie robót po zmianie); w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę wstrzymania robót przez inspektora nadzoru (przedłużenie o czas wstrzymania robót); 3) Zmiana zakresu robót - w przypadku konieczności zmiany projektu budowlanego część robót nie może zostać zrealizowana lub będzie zastąpiona innymi; 4) Inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany; 5) Zmiana danych Wykonawcy - w przypadku następstwa prawnego; 6) Stawka podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia; 7) Osoba uprawniona do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp.; 8) Zmiany umowy, musza być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówienia publicznych, stanowiących m.in., że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Wydłużony okres gwarancji i rękojmi
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wsplszczecinek.pl
Adres uzyskania siwz Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SPZOZ, ul. Polna 24, 78-400 Szczecinek
Data składania wniosków 28/06/2016
Godzina składania wniosków 12:45
Miejsce Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SPZOZ, ul. Polna 24, 78-400 Szczecinek, (II piętro, pokój 204 lub 215)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)