Dostawa macierzy i deduplikatora dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej

Data publikacji 2016-06-16
Data zakończenia 2016-06-24 09:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 90297 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302330001, 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego następującego sprzętu: dwóch (2) macierzy i jednego (1) deduplikatora,
2) udzielenie lub zapewnienie udzielenia przez uprawnionych bezterminowych i niewyłącznych licencji na następujące oprogramowania:
a) oprogramowanie układowe, jakie zostanie zainstalowane na sprzęcie,
b) oprogramowanie pozwalające na analizowanie utylizacji zasobów macierzy oraz definiowania parametrów wydajnościowych;
3) zainstalowania i konfiguracji sprzętu wraz z aktualizacją środowiska informatycznego posiadanego przez Zamawiającego;
4) zapewnienia bezpłatnej realizacji przez producentów sprzętu zobowiązań wynikających z udzielonego przez nich wsparcia (suport), przez okres min. 3 lat licząc od dnia wykonania zamówienia;
5) przeszkolenia lub zapewnienia (bezpłatnego) udziału w szkoleniu dwóm (2) osobom wskazanym przez Zamawiającego
Szczegółowy opis, zakres i minimalne wymogi przedmiotu zamówienia określone są w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki
Ulica pl. Ratuszowy 1
Nr domu 1
Miejscowość Bielsko-Biała
Kod Pocztowy 43-300
Województwo śląskie
Tel 33 49-71-497
Fax 33 49-71-786
Internet www.um.bielsko.pl
Regon 00051566100000
E-mail shutowski@um.bielsko.pl; agolik@um.bielsko.pl; grzegorz.reszuta@um.bielsko.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje: a) min. jedną dostawę, polegającą na dostawie macierzy lub deduplikatora oraz b) min. jedną usługę polegającą na instalacji, konfiguracji i aktualizacji środowiska. Wartość łączna zamówień wskazanych w lit. a) i b) nie może być niższa niż 500 000 zł brutto. Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonywaniu każdej z usług z lit. a) i b) przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. zamówień w jednym zadaniu. Uwagi: Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów.
Potencjał Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Dok grup kap 1 Tak
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 89
Kryt 2 Długość okresu wsparcia (support) dla urządzeń
Kryt 2p 11
Adres strony internetowej siwz www.um.bielsko.pl/bip
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała Fax: 33/4971786
Data składania wniosków 24/06/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miejski Bielsko-Biała Pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, pokój 332
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1)Wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z załączonym wzorem - załącznik Nr 2 do SIWZ. 2)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy od wykonawców) - zawarty na Formularzu Ofertowym - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający żąda podania firm podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy.3)Oświadczenie Wykonawcy: a)o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia Oferty - załącznik nr 2 do nin. SIWZ, b)o zapoznaniu się z warunkami postępowania zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń - załącznik nr 2 do nin. SIWZ, c)o zobowiązaniu wykonania zamówienia w terminie określonym w SIWZ - załącznik nr 2 do nin. SIWZ, d)o zobowiązaniu się do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 9 do SIWZ - załącznik nr 2 do nin. SIWZ, e)o związaniu ofertą przez okres 30 dni - załącznik nr 2 do nin. SIWZ, f)o tym, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, pochodzi z legalnego źródła, jest zakupiony w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta w Unii Europejskiej, jest kompletny i gotowy do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów, posiada świadectwa CE - na załączniku nr 3 do nin. SIWZ.4)Informacja o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego - załącznik nr 2 do nin. SIWZ,5)Formularz cenowy - załącznik nr 3 do nin. SIWZ,6)Formularz asortymentowy - załącznik nr 4 do nin. SIWZ - UWAGA! Pozostawienie w ww. załączniku pustej rubryki (bez oznaczenia TAK albo NIE) w kolumnie (Spełnianie wymagań) będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie minimalnych wymagań opisanych przez Zamawiającego i będzie podstawą do odrzucenia oferty jako niezgodnej z SIWZ i Opisem Przedmiotu Zamówienia z art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy. 7) Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b Ustawy). Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty winny potwierdzać informacje dotyczące: a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.8)Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona. Pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa.9)Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty dołączone do oferty o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 10)Dokument, wykazujący, iż zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, o ile Wykonawca dokona takiego zastrzeżenia w zw. z art. 8 ust. 3 Ustawy. Wykonawca w dokumencie tym powinien wykazać istnienie przesłanek z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.) tj. nieujawnienie zastrzeganych informacji do wiadomości publicznej, wskazać charakter informacji wskazany w ustawie: techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą oraz wykazać, że przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec m.in. informacji takich jak: nazwa i adres Wykonawców, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Uwaga: Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, za wyjątkiem dokumentów, dla których zastrzeżona jest forma oryginału. Dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. posiadać adnotację (za zgodność z oryginałem), opatrzoną odręcznym podpisem oraz imienną pieczęcią Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, tj. do oferty winien być dołączony dokument w języku obcym oraz jego tłumaczenie na język polski.
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)