1. Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na 3 następujące części:
1) Część nr 1 - Artykuły i gadżety;
2) Część nr 2 - Daszek, wachlarz, gra Memory;
3) Część nr 3 - Artykuły i gadżety wykorzystywane w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
1) we wszystkich częściach wykonał znakowanie produktów zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Powiatu Poznańskiego,
2) dostarczył materiały w terminie do 35 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektów przez Zamawiającego,
3) w celu potwierdzenia że oferowane w zakresie części nr 3 produkty odpowiadają określonym wymaganiom, przedłożył wydrukowane na papierze zdjęcia zaproponowanego asortymentu
OpisDostawa materiałów promocyjnych w następujących ilościach: 1. Termos (mały) - 50 szt., 2. Termos (duży) - 50 szt., 3. Portfel skórzany uniwersalny - 10 szt., 4. Pióro kulkowe z pozycji nr 4 opisu przedmiotu zamówienia - 15 szt., 5. Pióro kulkowe z pozycji nr 5 opisu przedmiotu zamówienia - 15 szt, 6. Ręcznik bawełniany - 360 szt., 7. Kurtka - 20 szt., 8. Opaska na rękę frotte - 500 szt., 9. Koszulka bawełniana - 550 szt., 10. Czapeczka z daszkiem - 200 szt., 11. Smycz - 3.000 sztDostawa materiałów promocyjnych w następujących ilościach: 1. Daszek - 1000 szt., 2. Wachlarz - 500 szt., 3. Gra Memory - 1500 szt1. Kamizelka odblaskowa dla dzieci - 6500 szt.,
2. Samozaciskowa opaska odblaskowa - seledynowa - 1000 szt.,
3. Samozaciskowa opaska odblaskowa - srebrna - 1000 szt.,
4. Opaska na ramię z diodami LED - 100 szt.,
5. Koc termiczny - 500 szt.,
6. Ramka do tablic rejestracyjnych - 1000 szt.,
7. Pokrowiec na siodełko rowerowe - 500 szt.,
8. Ładowarka samochodowa USB - 200 szt.,
9. Miotełka ze skrobaczką do szyb - 200 szt.,
10. Młotek bezpieczeństwa - 300 szt.,
11. Lampka rowerowa (przednia) - 300 szt.,
12. Lampka rowerowa (tylna) - 300 szt.,
13. Alkotest jednorazowy - 2000 szt.,
14. Składany worek - 200 szt.,
15. Organizer bagażnika samochodowego - 100 szt.,
16. Organizer tylnego siedzenia samochodowego z przegrodą na tablet - 100 szt.,
17. Ciśnieniomierz do opon z latarką - 200 szt.,
18. Klips na akcesoria - 200 szt.,
19. Power bank - 150 szt.,
20. Teczka na dokumenty - 50 szt.,
21. Torba na biodro - 100 szt.,
22. Torba papierowa - duża - 500 szt.,
23. Torba papierowa - mała - 500 szt.,
24. Ręcznik sportowy - 100 szt.,
25. Koc polarowy - 100 szt.,
26. Zestaw narzędzi do roweru - 200 szt.,
27. Bidon stalowy - 100 szt.,
28. Samochodowy stojak na telefon - 100 szt.,
29. Kartonowa wewnętrzna osłona przeciwsłoneczna - 200 szt.,
30. Pamięć USB - 200 szt.,
31. Odblaski na szprychy - 200 szt.,
32. Kamizelka odblaskowa sportowa - 50 szt.,
33. Kubek - 100 szt.,
34. Torba sportowa - 50 szt.,
35. Plecak miejski - 50 szt.,
36. Saszetka rowerowa - 100 szt |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Starostwo Powiatowe w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Jackowskiego 18
|
Nr domu |
18
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
60-509
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
061 8410500
|
Fax |
061 8480556
|
Internet |
www.bip.powiat.poznan.pl
|
Regon |
63127678800000
|
E-mail |
zp@powiat.poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie:
1) Część nr 1 - 1.400,00 zł;
2) Część nr 2 - 600,00 zł;
3) Część nr 3 - 4.000,00 zł;
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, w zakresie każdej z części, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Wiedza |
a) Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, w zakresie części nr 1 oraz 2 oddzielnie, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem dostawę gadżetów lub materiałów lub akcesoriów lub artykułów promocyjnych/reklamowych.
b) Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku w zakresie części nr 3 jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem dostawę gadżetów lub materiałów lub akcesoriów lub artykułów promocyjnych/reklamowych, o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto. Ocena spełniania przedmiotowego warunku, w zakresie każdej z części oddzielnie, zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Potencjał |
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, w zakresie każdej z części, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, w zakresie każdej z części, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, w zakresie każdej z części, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonawca jest zobowiązany wskazać w przedłożonym wykazie lub złożonych poświadczeniach dostawy,których zakres określony został w Sekcji III ust. 3 pkt 2) ogłoszenia
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stosownie do części, do której Wykonawca zamierza złożyć ofertę;
2) dokument potwierdzający wniesienie wadium;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy:
a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba;
b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się możliwość zmian nieistotnych oraz zmian korzystnych dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a także możliwość zmiany (wydłużenia) terminu wykonywania przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia niemożliwych do przewidzenia uwarunkowań technicznych wykonywania prac.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Wyrażony w dniach termin dostawy materiałów od dnia ostatecznej akceptacji projektów przez Zamawiającego
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.powiat.poznan.pl
|
Adres uzyskania siwz |
1) ww. strona internetowa, 2) siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, pok. 103A, 3)
przesłanie na wniosek Wykonawcy listem poleconym
|
Data składania wniosków |
28/06/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań,
pok. 002
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W zakresie części nr 3 Zamawiający wymaga, by Wykonawca w celu potwierdzenia że oferowane produkty odpowiadają określonym wymaganiom, przedłożył wydrukowane na papierze zdjęcia zaproponowanego asortymentu.
|