WAG.261.1.4.2016 dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (wraz z serwisem) dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy

Data publikacji 2016-06-23
Data zakończenia 2016-07-05 10:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 99963 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302320004, 503231006, 301211004, 302161100, 301214100, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Dostawa 34 urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, faks, skaner, kopiarka) z podziałem na cztery jednorodne grupy. Montaż i uruchomienie w terminie 30 dni od podpisania umowy. Szkolenie dla 20 pracowników Zamawiającego (w grupach po 5 osób). Usługi konserwacji w okresie gwarancji. Gwarancja 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Ulica ul. Aleje Mickiewicza 15
Nr domu 15
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-071
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3252702
Fax 052 3252709
Internet www.nfz-bydgoszcz.pl
Regon 01581798500136
E-mail katarzyna.knopik@nfz-bydgoszcz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 000,00 złotych, słownie złotych: siedem tysięcy 00/100
Zaliczka Nie
Wiedza O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2 i ust. 2a (Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych), oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o następujące wymogi : 1 Wykonawca winien wykazać wiedzę i doświadczenie w zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówień (zrealizowanych), każde polegające na dostawie i uruchomieniu co najmniej 10 urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych (kopiarka, skaner, drukarka) dla jednego zamawiającego w ramach jednej umowy. 2 Wykonawca winien wykazać wiedzę i doświadczenie w zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówień (zrealizowanych lub realizowanych) polegających na konserwacji i naprawach co najmniej 20 urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych (kopiarka, skaner, drukarka) - każde z tych zamówień świadczone dla jednego zamawiającego w okresie co najmniej 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza połączenie ww. dostaw i usług pod warunkiem spełnienia przez dane zamówienie wszystkich wymaganych warunków. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 czas reakcji -przyjazd sewisu na zgłoszenie awarii
Kryt 2p 12
Adres strony internetowej siwz www.nfz-bydgoszcz.pl
Adres uzyskania siwz osobiście: K-P OW NFZ Bydgoszcz ul. Słowackiego 3 pok. 306, pocztą: na pisemny wniosek złożony na adres Al. Mickiewicza 15, 85 - 071 Bydgoszcz
Data składania wniosków 05/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kujawsko - Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ w Bydgoszczy kancelaria pok. nr 9, Al. Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 2 Tak
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy za zgodą stron w zakresie : 1 przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli opóźnienie będzie spowodowane przez Zamawiającego, siłę wyższą lub inne czynniki, przesłanki niezależne od Wykonawcy 2 terminu płatności wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione wątpliwości co do właściwego wykonania przedmiotu umowy, 3 parametrów dostawy i wykonania usługi w przypadkach : - obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwację ( materiały eksploatacyjne ), inne , - poprawienia sprawności, wydajności lub zwiększenia wartości dostawy dla Zamawiającego, - poprawienia parametrów technicznych, - aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, - zmiany producenta. 4 Warunki zmian: 4.1 inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 4.2 uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług/ robót, 4.3 forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 3 używanie materiałów eksploatacyjnych nie pochodzących od producenta urządzenia tzw. zamienników
Kryt 3p 18
Informacje dodatkowe Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający nie zamierza : - zawrzeć umowy ramowej, - ustanowić dynamicznego systemu zakupów, - dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Do oferty wykonawca winien dołączyć: -wypełniony i podpisany formularz ofertowy, uwzględniający wymagane prawem oświadczenia Wykonawcy m.in. dotyczące spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z niniejszego postępowania, - dowód wniesienia wadium - potwierdzona kopia przelewu lub innego dokumentu Jeżeli Wykonawca przewiduje zlecenie części zamówienia podwykonawcom winien wskazać dane dotyczące części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Pełnomocnictwa osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, o ile są to inne osoby niż wymienione w dokumentach rejestrowych powinny mieć formę ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja / spółki cywilne): 1 przedsiębiorcy przedłożą wraz z ofertą informację - oświadczenie przewidującą sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności, 2 oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie, 3 przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych ( wyznaczyć lidera ), a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców, 4 wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych ( lider ), 5 wniesione wadium musi wskazywać wyraźnie na wszystkich przedsiębiorców składających wspólnie ofertę, 6 oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach : 6.1, 6.2, 6.3, 6.9, 6.10 SIWZ i oświadczenie o treści jak w pkt. 15 zał. nr 1 do SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie. 7 ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców występujących z ofertą wspólną : - warunek zapisany w pkt. 5.1 SIWZ winien spełnić każdy z Wykonawców, - warunek zapisany w pkt. 5.2.1 SIWZ winien być spełniony w całości co najmniej przez jednego z Wykonawców, - warunek zapisany w pkt. 5.2.2 SIWZ winien być spełniony w całości co najmniej przez jednego z Wykonawców, Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. -w przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną - Wykonawcy zobowiązani są przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczyć aktualną umowę spółki. -w przypadku, gdy wartość przedmiotu niniejszego zamówienia przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego Wykonawcy posiadającego status spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę zgromadzenia wspólników upoważniającą zarząd spółki do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. -w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną - Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczyć - oświadczenie CEIDG wg wzoru do SIWZ.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)