Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
|
Ulica |
ul. Aleje Mickiewicza 15
|
Nr domu |
15
|
Miejscowość |
Bydgoszcz
|
Kod Pocztowy |
85-071
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
052 3252702
|
Fax |
052 3252709
|
Internet |
www.nfz-bydgoszcz.pl
|
Regon |
01581798500136
|
E-mail |
katarzyna.knopik@nfz-bydgoszcz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 000,00 złotych, słownie złotych: siedem tysięcy 00/100
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2 i ust. 2a (Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych), oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o następujące wymogi :
1 Wykonawca winien wykazać wiedzę i doświadczenie w zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówień (zrealizowanych), każde polegające na dostawie i uruchomieniu co najmniej 10 urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych (kopiarka, skaner, drukarka) dla jednego zamawiającego w ramach jednej umowy.
2 Wykonawca winien wykazać wiedzę i doświadczenie w zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówień (zrealizowanych lub realizowanych) polegających na konserwacji i naprawach co najmniej 20 urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych (kopiarka, skaner, drukarka) - każde z tych zamówień świadczone dla jednego zamawiającego w okresie co najmniej 12 miesięcy.
Zamawiający dopuszcza połączenie ww. dostaw i usług pod warunkiem spełnienia przez dane zamówienie wszystkich wymaganych warunków.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących:
- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia,
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
czas reakcji -przyjazd sewisu na zgłoszenie awarii
|
Kryt 2p |
12
|
Adres strony internetowej siwz |
www.nfz-bydgoszcz.pl
|
Adres uzyskania siwz |
osobiście: K-P OW NFZ Bydgoszcz ul. Słowackiego 3 pok. 306, pocztą: na pisemny wniosek złożony na adres Al. Mickiewicza 15, 85 - 071 Bydgoszcz
|
Data składania wniosków |
05/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Kujawsko - Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ w Bydgoszczy kancelaria pok. nr 9, Al. Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy za zgodą stron w zakresie :
1 przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli opóźnienie będzie spowodowane przez Zamawiającego, siłę wyższą lub inne czynniki, przesłanki niezależne od Wykonawcy
2 terminu płatności wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione wątpliwości co do właściwego wykonania przedmiotu umowy,
3 parametrów dostawy i wykonania usługi w przypadkach :
- obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwację ( materiały eksploatacyjne ), inne ,
- poprawienia sprawności, wydajności lub zwiększenia wartości dostawy dla Zamawiającego,
- poprawienia parametrów technicznych,
- aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
- zmiany producenta.
4 Warunki zmian:
4.1 inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
4.2 uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług/ robót,
4.3 forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt 3 |
używanie materiałów eksploatacyjnych nie pochodzących od producenta urządzenia tzw. zamienników
|
Kryt 3p |
18
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający nie zamierza :
- zawrzeć umowy ramowej,
- ustanowić dynamicznego systemu zakupów,
- dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Do oferty wykonawca winien dołączyć:
-wypełniony i podpisany formularz ofertowy, uwzględniający wymagane prawem oświadczenia Wykonawcy m.in. dotyczące spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z niniejszego postępowania,
- dowód wniesienia wadium - potwierdzona kopia przelewu lub innego dokumentu
Jeżeli Wykonawca przewiduje zlecenie części zamówienia podwykonawcom winien wskazać dane dotyczące części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Pełnomocnictwa osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, o ile są to inne osoby niż wymienione w dokumentach rejestrowych powinny mieć formę ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA
Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja / spółki cywilne):
1 przedsiębiorcy przedłożą wraz z ofertą informację - oświadczenie przewidującą sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności,
2 oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie,
3 przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych ( wyznaczyć lidera ), a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców,
4 wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych ( lider ),
5 wniesione wadium musi wskazywać wyraźnie na wszystkich przedsiębiorców składających wspólnie ofertę,
6 oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach : 6.1, 6.2, 6.3, 6.9, 6.10 SIWZ i oświadczenie o treści jak w pkt. 15 zał. nr 1 do SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
7 ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców występujących z ofertą wspólną :
- warunek zapisany w pkt. 5.1 SIWZ winien spełnić każdy z Wykonawców,
- warunek zapisany w pkt. 5.2.1 SIWZ winien być spełniony w całości co najmniej przez jednego z Wykonawców,
- warunek zapisany w pkt. 5.2.2 SIWZ winien być spełniony w całości co najmniej przez jednego z Wykonawców,
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
-w przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną - Wykonawcy zobowiązani są przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczyć aktualną umowę spółki.
-w przypadku, gdy wartość przedmiotu niniejszego zamówienia przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego Wykonawcy posiadającego status spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę zgromadzenia wspólników upoważniającą zarząd spółki do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
-w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną - Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczyć - oświadczenie CEIDG wg wzoru do SIWZ.
|