Dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii

Data publikacji 2016-06-27
Data zakończenia 2016-07-05 10:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Soki warzywne,
  • Kakao,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Kawa,
  • Herbata

Szczegóły

Numer ogłoszenia 104435 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158421003, 158442220, 158410005, 158630004, 158610001, 158611002, 153224101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada pena mleczna, czekolada mleczna z orzechami, czekolada z nadzieniem owocowym, wafel czekoladowy o smaku kakaowym, wafel czekoladowy o smaku kokosowym, wafel czekoladowy o smaku orzechowym, wafel czekoladowy o smaku toffi, cukierki czekoladowe, biszkopty, ciastka kruche, ciasta typu Delicje, krakersy, paluszki, orzeszki ziemne solone, cukierki witaminizowane, kakao, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, kawa rozpuszczalna (saszetka), cukier (saszetka), herbata czarna liściasta, herbata w torebkach (ekspresowa), herbata witaminizowana, herbata czarna granulowana, budyń, galaretka, kisiel, śliwki suszone, morele suszone

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym:
czekolada pełna gorzka, czekolada pełna mleczna, czekolada mleczna z orzechami, czekolada z nadzieniem owocowym, wafel czekoladowy o smaku kakaowym, wafel czekoladowy o smaku kokosowym, wafel czekoladowy o smaku orzechowym, wafel czekoladowy o smaku toffi, cukierki czekoladowe, cukierki witaminizowane, kakao, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, herbata witaminizowana, budyń, galaretka, kisiel. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada pełna mleczna, czekolada mleczna z orzechami, czekolada z nadzieniem owocowym, kakao, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna liściasta, herbata w torebkach (ekspresowa), budyń, galaretka. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada pełna mleczna, czekolada mleczna z orzechami, czekolada z nadzieniem owocowym, wafel czekoladowy o smaku kakaowym, wafel czekoladowy o smaku kokosowym, wafel czekoladowy o smaku orzechowym, wafel czekoladowy o smaku toffi, cukierki czekoladowe, cukierki witaminizowane, biszkopty, ciastka kruche, ciastka typu Delicje, krakersy, paluszki, orzeszki ziemne solone kakao, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna liściasta, herbata czarna granulowana, herbata w torebkach (ekspresowa), herbata witaminizowana, galaretka, kisiel. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada z nadzieniem owocowym, wafel czekoladowy o smaku kakaowym, wafel czekoladowy o smaku kokosowym, wafel czekoladowy o smaku orzechowym, wafel czekoladowy o smaku toffi, cukierki czekoladowe, cukierki witaminizowane, biszkopty, ciastka kruche, ciastka typu Delicje, krakersy, paluszki, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna liściasta, herbata czarna granulowana, herbata w torebkach (ekspresowa), herbata witaminizowana, budyń, galaretka, kisiel. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada mleczna z orzechami, czekolada z nadzieniem owocowym, wafel czekoladowy o smaku kakaowym, wafel czekoladowy o smaku kokosowym, wafel czekoladowy o smaku orzechowym, wafel czekoladowy o smaku toffi, cukierki czekoladowe, cukierki witaminizowane, biszkopty, ciastka kruche, ciastka typu Delicje, krakersy, paluszki, kakao, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna liściasta, herbata czarna granulowana, herbata w torebkach (ekspresowa), herbata witaminizowana, budyń, galaretka, kisiel. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada pełna mleczna, czekolada mleczna z orzechami, czekolada z nadzieniem owocowym, wafel czekoladowy o smaku kakaowym, wafel czekoladowy o smaku kokosowym, wafel czekoladowy o smaku orzechowym, wafel czekoladowy o smaku toffi, cukierki czekoladowe, cukierki witaminizowane, biszkopty, ciastka kruche, ciastka typu Delicje, krakersy, paluszki, orzeszki ziemne solone, kakao, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, kawa rozpuszczalna - saszetka, cukier - saszetka, herbata czarna liściasta, herbata czarna granulowana, herbata w torebkach (ekspresowa), budyń, galaretka, kisiel. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: śliwki suszone, morele suszone. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: śliwki suszone. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: śliwki suszone.
Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Ulica ul. Montelupich 3
Nr domu 3
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-901
Województwo małopolskie
Tel 261 137 554
Fax 261 137 553
Internet www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Regon 12139041500000
E-mail 3rblog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Potencjał Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca składający ofertę, będzie zobowiązany posiadać przez cały okres trwania umowy obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień. 2. Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres związania umową posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej -deliktowej z rozszerzonym zakresem (lub odrębną) od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane lub/i dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego o wartości równej lub wyższej sumie wartości zawartej umowy na dowód czego przedkłada kopię dowodu zawarcia ubezpieczenia, który stanowić będzie załącznik do umowy. Polisa nie może zawierać zapisów dotyczących obowiązku potwierdzania podpisów przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego, czy też przez notariusza.
Inne dokumenty 1. Wypełniony druk OFERTA - załącznik 2 do specyfikacji. 2. Wypełnione formularze cenowe - załącznik nr 6 do specyfikacji, w zakresie zadań, których realizację wykonawca oferuje. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa 4. obowiązującą Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia niezwierzęcego. Podstawa prawna: art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz.1225 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień. 5. aktualny dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP, tj.: a) Certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub b) Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73, ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; lub c) Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 6. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi zamawiającemu aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem (lub odrębną) od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane lub/i dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego o wartości równej lub wyższej sumie wartości zawartej umowy na dowód czego przedkłada kopię dowodu zawarcia ubezpieczenia, który stanowić będzie załącznik do umowy. Polisa nie może zawierać zapisów dotyczących obowiązku potwierdzania podpisów przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego, czy też przez notariusza
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) Zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów, o których mowa w umowie, o czas w którym z powodu wystąpienia siły wyższej umowa nie mogła być realizowana; za siłę wyższa uważa się w szczególności strajki, zamieszki, działania wojenne, zamknięcie granic, pożar, powódź, trzęsienia ziemi i inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania organów państwowych, samorządowych i instytucji cywilnych i wojskowych, których współdziałanie jest niezbędne w celu realizacji niniejszej umowy, a których udział w realizacji umowy wynika z przepisów prawa ; 2) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 3) zmniejszenia ceny jednostkowej netto- w każdym czasie na wniosek Wykonawcy, zgodnie z tym wnioskiem; 4) zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w każdym czasie za jego zgodą, a także w przypadku dokonania w umowie zmian, o których mowa w pkt od 5 do 7; 5) zmiany poszczególnych pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy - gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz że cena jednostkowa netto nie ulegnie zwiększeniu; 6) zmiany pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy - w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu wyrób o parametrach lepszych aniżeli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, że cena jednostkowa netto nie ulegnie podwyższeniu; 7) rezygnacji z dostarczenia poszczególnych pozycji asortymentowych - w każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy; 8) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych (poleceń) przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy - zgodnie ze zmienionymi przepisami, wytycznymi bądź poleceniami. 2. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM, zmianę Odbiorcy. 3. W przypadku zmiany zakwalifikowania danego produktu w zakresie PKWIU, która wpływa na wartość należnego podatku VAT, na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się zmianę wartości umowy brutto w stosunku do towarów, których zmiana dotyczy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia3rlog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 3 RBLog ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków
Data składania wniosków 05/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce 3 RBLog ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, budynek 28, kancelaria jawna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)