Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik

Data publikacji 2016-06-27
Data zakończenia 2016-07-05 11:00:00
Instytucja Miasto Kraśnik
Miejscowość Kraśnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Tusz,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 105749 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 226000006, 301251105, 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik. Zakres, ilość i minimalne parametry zamawianych materiałów określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe (produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia), w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, z wyszczególnieniem sprzętu, do którego jest przeznaczony
i terminem przydatności do użytku (nie krótszym niż 12 m-cy od daty dostarczenia do zamawiającego), wolne od wad i praw osób trzecich, wyprodukowane przez producenta urządzeń wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ lub równoważne. Za równoważne materiały eksploatacyjne uznaje się produkty kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone, o wydajności i jakości co najmniej takiej, jak materiały eksploatacyjne dedykowane przez producenta danego sprzętu. Minimalna wydajność została podana w załączniku nr 1 do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne dedykowane przez producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Jakość oferowanych produktów równoważnych musi pozwolić na uzyskanie nie gorszych wydajności oraz jakości wydruków w porównaniu do materiałów zalecanych i stosowanych
w urządzeniach przez producentów urządzeń.
4. Wykonawca gwarantuje jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowym nasyceniu barw na całym wydruku, braku szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100 % bieli nośnika w miejscach niezadrukowanych).
5. Wykonawca gwarantuje poprawną jakość drukowania do wyczerpania środka barwiącego
w okresie przydatności do użycia.
6. Materiały eksploatacyjne dostarczane będą w oryginalnych opakowaniach fabrycznych
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Materiały eksploatacyjne muszą być zapakowane w nienoszące znamion otwarcia opakowania. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez konieczności otwierania, tj. na opakowaniu będą umieszczone: numer katalogowy materiału, nazwa i typ urządzenia, do którego jest przeznaczone, symbol/nazwa producenta, data upływu ważności materiału.
7. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca gwarantuje zwrot kosztów naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe lub przejęcie gwarancji producenta urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii urządzeń będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych.
8. Jeżeli w trakcie trwania umowy i w trakcie trwania okresu gwarancji Zamawiający stwierdzi, iż jakość dostarczonego towaru niekorzystnie odbiega od wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego materiał, którego żądanie dotyczy, wymienić na produkt nowy, wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego, na koszt Wykonawcy.
9. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia.
10. Zamawiane materiały będą dostarczane do siedziby Zamawiającego, ul. Lubelska 84,
23-200 Kraśnik. Dostawy będą wykonywane w dniach od poniedziałku do piątku w następujących godzinach: poniedziałek, środa-piątek w godz. 8-15, wtorek w godz.
10-16. Dostawa obejmuje również wniesienie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do magazynu Urzędu Miasta Kraśnik (III piętro, pok. 311).
11. Zamawiający, korzystając z prawa opcji, w kolumnie G tabeli z załącznika nr 1 do SIWZ określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego został określony w kolumnie E tabeli
z załącznika nr 1 do SIWZ. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw materiałów eksploatacyjnych o materiały w liczbie określonej w kolumnie F tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od faktycznego zużycia i zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne. Zamawiający ma możliwość skorzystania z prawa opcji do 31.12.2016 r. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie za dostawę będzie oparte o ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy złożonej w bieżącym postępowaniu. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, nawet w przypadku ziszczenia się warunków, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o skorzystaniu
z prawa opcji Zamawiający złoży oświadczenie woli na piśmie (ewentualnie przesłane faksem lub emailem) w zakresie odpowiedniego zamówienia wykraczającego poza zakres objęty w zamówieniu gwarantowanym określonym w kolumnie E tabeli z załącznika nr 1 do SIWZ.

Termin realizacji zamówienia:
1) realizacja zamówienia gwarantowanego (liczba materiałów określona w kolumnie E tabeli z załącznika nr 1 do SIWZ) do 7 dni od daty podpisania umowy,
2) realizacja zamówienia objętego prawem opcji do 31.12.2016 r. na podstawie odrębnych zgłoszeń - realizacja w terminie do 7 dni od otrzymania zgłoszenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Kraśnik
Ulica ul. Lubelska 84
Nr domu 84
Miejscowość Kraśnik
Kod Pocztowy 23-200
Województwo lubelskie
Tel 81 8251540
Fax 81 8252709
Internet http://www.krasnik.eu
Regon 00052410500000
E-mail zp@krasnik.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ - Wykonawca poda nazwę producenta materiałów eksploatacyjnych i, w przypadku oferowania materiałów równoważnych, kod producenta (numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta), 2. informacja na temat wydajności wszystkich oferowanych materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów) wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ wydaną przez producenta materiałów eksploatacyjnych lub inny niezależny podmiot do tego uprawniony w zakresie, w którym Wykonawca składa ofertę, (Uwaga: informację na temat wydajności należy dołączyć tylko w przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych), 3. w przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych innych producentów niż producent urządzenia drukującego bądź kopiującego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zapewnienie, że zastosowanie zaoferowanych materiałów nie spowoduje utraty gwarancji na urządzenia, do których przeznaczone są oferowane materiały, 4. w przypadku oferowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Certyfikat ISO 14001, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego lub certyfikat równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z europejskimi normami zarządzania środowiskiem.
Inne dokumenty Wraz z formularzem oferty, podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wg określonego wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 3 (jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty - oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię). W przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca załączy do oferty wyjaśnienia wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku nie załączenia wyjaśnień zastrzeżenie informacji jako tajemnica przedsiębiorstwa nie będzie skuteczne. W przypadku, gdy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług, Wykonawca złoży do oferty oświadczenie o tym, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego oraz wskaże nazwę/rodzaj towaru, którego dostawa będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego oraz wskaże ich wartość bez kwoty podatku.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku: 1) zmiany materiałów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ, w sytuacji wycofania materiałów z produkcji przez producenta, po otrzymaniu pisemnej zgody zamawiającego, 2) ustawowej zmiany stawki VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin wymiany wadliwego materiału na nowy, wolny od wad
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz https://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik pok. 312
Data składania wniosków 05/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik kancelaria
Termin D
Okres data do 03/08/2016
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)