Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Ulica |
ul. Chałubińskiego 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Nowa Sól
|
Kod Pocztowy |
67-100
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
68 3882111
|
Fax |
68 3871281
|
Internet |
www.szpital-nowasol.pl
|
Regon |
97077473300000
|
E-mail |
zpszpital.ola@wp.pl; zpszpital.justyna@wp.pl; zpszpital.krystyna@wp.pl; zpszpital.agata@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
6
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, okresie, wykonał - łącznie jedną dostawę obejmująca przedmiot zamówienia o wartości ogólnej nie mniejszej niż kwota brutto64 000,00 zł lub:
- W Pakiecie I jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 16 000,00 zł brutto.
- W Pakiecie II jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 48 000,00 zł brutto.
z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz, którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone),ale również wykonywane, w takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa wyżej będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
5.1. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania ustawodawstwa żywnościowego (w tym ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2006
nr 171 poz. 1225).
5.2 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację surowca.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1 Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2 Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z niżej podanych okoliczności:
2.1 Stwierdzenia braku konieczności wykonania części zamówienia. W tym przypadku zmiana dotyczyć będzie zakresu przedmiotu zamówienia oraz wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
2.2 Stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności zmiany w ilościach nabywanego asortymentu.
W tym przypadku Zamawiający może dokonywać zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami wymienionymi w załączniku do umowy Formularz cenowy, a Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia po cenie jednostkowej wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Strony umowy obowiązuje limit maksymalnej wartości umowy.
2.3 Zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto.
2.4 Konieczności przesunięcia terminów umownych, jako następstwa okoliczności, których nie można było przewidzieć, a wynikających:
a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
b) z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
2.5 Wygaśnięcia umowy przed terminem określonym w § 3 ust. 1 umowy z uwagi na to, że wartość przedmiotu umowy, który został dostarczony na podstawie złożonych przez Zamawiającego zamówień, przed upływem terminu na jaki została zawarta niniejsza umowa ,osiągnie wysokość maksymalnego wynagrodzenia, które Wykonawca otrzyma zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 1 umowy.
2.6 Obniżenie cen przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy.
2.7 Zmiana rachunku bankowego Wykonawcy .
3. Warunkiem dokonanie zmian, o których mowa w pkt. 2 z zastrzeżeniem punktu 2.3 jest to, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. Zmiany tylko do dostaw asortymentowych
4. Wszczęcie procedury dokonania zmian w umowie uzależnione jest od złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian.
5 Każda ze zmian wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego oraz sporządzenia aneksu do zawartej umowy.
6. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-nowasol.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Siedziba Zamawiającego tj. w Wielospecjalistycznym Szpitalu Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego7 - biurowiec pokój nr 6.
|
Data składania wniosków |
07/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Siedziba Zamawiającego tj. w Wielospecjalistycznym Szpitalu Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego7 - biurowiec pokój nr 34.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|