Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasto Szczecin
|
Ulica |
pl. Armii Krajowej 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-456
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
91 4245102
|
Fax |
91 4245104
|
Internet |
www.um.szczecin.pl
|
Regon |
00059982400000
|
E-mail |
bzp@um.szczecin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
25/08/2016
|
Wadium |
Wadium należy wnieść w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 07.07.2016 r. do godziny 11:30. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
|
Wiedza |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca: a) w celu zweryfikowania rzetelności Wykonawcy (art. 22 ust. 5 ustawy): wykaże wszystkie umowy, których przedmiot stanowiły dostawy oświetlenia estrady lub sceny, wraz z montażem (instalacją/rozmieszczeniem), o wartości co najmniej 160 000,00 zł brutto, zlecone ale niewykonane lub wykonane nienależycie (za niewykonane lub nienależycie wykonane uznaje się w szczególności sytuacje, w których zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę albo odstąpił od umowy z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialności, a także gdy wykonawca został zobowiązany do zapłaty kary umownej lub innej formy odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w łącznej wysokości co najmniej 3% wartości umowy brutto), realizowane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca, który wykonał nienależycie lub nie wykonał zleconych umów (umowy), o których mowa powyżej, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu zweryfikowania rzetelności, zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie także w zakresie wszystkich dostaw realizowanych przez podmioty trzecie, których zakres zgodny jest z rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 lit. a tiret pierwsze siwz. Rozdział V pkt 3 ppkt 2 lit. a tiret drugie siwz stosuje się odpowiednio.
b) w celu wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy): wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie główne dostawy. Za jedną główną dostawę zamawiający uzna dostawę wraz z montażem (instalacją/rozmieszczeniem) systemu oświetlenia scenicznego dla estrady lub sceny: teatru, sali koncertowej lub sali widowiskowej, o wartości min. 160 000 zł brutto. Dostawy wykazane na potwierdzenie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia muszą być zakończone i odebrane. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca warunku udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
|
Potencjał |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
|
Zdolne |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować co najmniej po jednej osobie na każde z poniżej wymienionych stanowisk:
a) Kierownik robót instalacji elektrycznych. Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych,
- doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami polegającymi na wykonaniu robót instalacji wewnętrznych elektrycznych i teletechnicznych, w co najmniej jednym budynku użyteczności publicznej (zdefiniowanym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1422). Kierowanie powyższym zadaniem powinno obejmować pełny okres realizacji, tj. od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia zadania. Roboty powinny być zakończone najpóźniej w dniu składania ofert.
b) Specjalista ds. technologii scenicznej i oświetlenia estradowego. Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
- kierowanie pracami przy wykonywaniu systemu oświetlenia estradowego w co najmniej dwóch obiektach takich jak: teatr, sala koncertowa lub sala widowiskowa. Kierowanie powyższym zadaniem powinno obejmować pełny okres realizacji, tj. od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia zadania. Prace powinny być zakończone najpóźniej w dniu składania ofert.
Uwaga:
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2016 poz. 290) osoby, które przed wejściem w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Wszystkie osoby zatrudniane przy realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim, w przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą liczbę kompetentnych tłumaczy wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
W celu zweryfikowania rzetelności Wykonawcy (art. 22 ust. 5 ustawy), wykonawca zobowiązany jest
wykazać wszystkie umowy, których przedmiot stanowiły dostawy oświetlenia estrady lub sceny, wraz z montażem (instalacją/rozmieszczeniem), o wartości co najmniej 160 000,00 zł brutto, zlecone ale niewykonane lub wykonane nienależycie (za niewykonane lub nienależycie wykonane uznaje się w szczególności sytuacje, w których zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę albo odstąpił od umowy z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialności, a także gdy wykonawca został zobowiązany do zapłaty kary umownej lub innej formy odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w łącznej wysokości co najmniej 3% wartości umowy brutto), realizowane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca, który wykonał nienależycie lub nie wykonał zleconych umów (umowy), o których mowa powyżej, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu zweryfikowania rzetelności, zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie także w zakresie wszystkich dostaw realizowanych przez podmioty trzecie, których zakres zgodny jest z rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 lit. a tiret pierwsze siwz. Rozdział V pkt 3 ppkt 2 lit. a tiret drugie siwz stosuje się odpowiednio
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1) opis produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie
(w przypadku o którym mowa w Rozdziale XV pkt 6 siwz).
2) oświadczenie dotyczące nazwy, modelu oraz typu oferowanych urządzeń: projektorów (reflektorów) oraz bloku stycznikowego
|
Inne dokumenty |
1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2) odpowiednie pełnomocnictwa
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 - tekst jednolity).
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: zmianie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, zmianie wynagrodzenia oraz zmianie personelu Wykonawcy.
3. Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku określonym w § 6 ust. 5 umowy (Termin, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy może ulec zmianie w przypadku braku udostępnienia obiektu przez Użytkownika w terminach określonych w zatwierdzonym harmonogramie. Zmiana terminu nie będzie powodowała roszczeń Wykonawcy o zwiększenie wynagrodzenia.
4. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy nastąpi zmiana urzędowej stawki należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT.
5. Zmiana personelu Wykonawcy może odbywać się na jego pisemny wniosek, za zgodą Zamawiającego. Proponowany personel Wykonawcy musi spełniać wymagania opisane w SIWZ. Zmiana Przedstawiciela Wykonawcy lub Kierownika robót instalacji elektrycznych zostanie wprowadzona aneksem do umowy.
6. Zmiany, o których mowa w pkt 3, 4, 5 zostaną wprowadzone aneksem do umowy.
7. O zmianie personelu Zamawiającego Wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres rękojmi i gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11710.asp
|
Adres uzyskania siwz |
Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397)
|
Data składania wniosków |
07/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
Miejsce |
Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
|
Czy unieważnienie |
Nie
|