Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Fredry 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61-701
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 854-60-00
|
Fax |
61 852-04 -55, 8546146
|
Internet |
www.ump.edu.pl
|
Regon |
00028881100000
|
E-mail |
dzp@ump.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
84
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
|
Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
I. Ocena spełnienia ww. warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w siwz, wymagane zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich
te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z powyższym, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców,
o których mowa w pkt 1 powyżej.
4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców
na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt 1-11 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164).
5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
II. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów
o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego
2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (pkt III.4.2. ogłoszenia) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione, nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w pkt. III.4.2. ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie,
w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem z zachowaniem terminów określonych w punkcie poprzednim.
III. Inne wymagane dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1. Formularz ofertowy- dodatek nr 2 do siwz
Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik.
2. Pełnomocnictwo
jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie,
jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
3. Parametry techniczne - dodatek nr 5 do siwz.
IV. Uwagi:
a) Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y niewymienion(ą)e
w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów,
w sytuacji gdy złożone dokumenty są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości.
b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość dokonania późniejszych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty
w zakresie:
- zmiany terminu dostawy,
- zmiany miejsca dostawy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
http://administracja.ump.edu.pl/dzp
|
Adres uzyskania siwz |
Dział Zamówień Publicznych UMP, 61-701 Poznań, ul. Fredry 10, I piętro, pok. 113, 114
|
Data składania wniosków |
15/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Dział Zamówień Publicznych UMP, 61-701 Poznań, ul. Fredry 10, I piętro, pok. 113, 114
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|