Dostawa Artykułów Spożywczych w roku szkolnym 2016/17

Data publikacji 2016-07-06
Data zakończenia 2016-07-19 09:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Sawinie
Miejscowość Sawin
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Ziemniaki i produkty z ziemniaków,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122501 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009, 155000003, 151000009, 153000001, 153300000, 158000006, 158900003, 153100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2016/17, przedmiot zamówienia podzielono na osiem części,
część I - Pieczywo,
część II - nabiał,
część III - mięso i wędliny,
część IV - warzywa i owoce,
część V - mrożonki,
część VI - artykuły spożywcze,
część VII - przetworzone produkty spożywcze,
część VIII - ziemniaki

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół w Sawinie
Ulica ul. Brzeska 14
Nr domu 14
Miejscowość Sawin
Kod Pocztowy 22-107
Województwo lubelskie
Tel 081 567 30 10
Fax 081 567 30 10
Internet zs-sawin.pl
Regon 00059399700000
E-mail zs.sawin@interia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Budżetowa Jednostki Samorządu Terytorialnego
Rodzaj zam inny Jednostka Budżetowa Jednostki Samorządu Terytorialnego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 10
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności stanowiącej przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ według formuły -spełnia-nie spełnia.-
Wiedza Okres funkcjonowania w branży
Potencjał Posiadanie niezbędnych środków technicznych do wykonania zadania
Zdolne Kwalifikacje osób zatrudnionych do wykonania zadania
Sytuacja Aktualny odpis z rejestru przedsiębiorstw z KRS
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz zs-sawin.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół w Sawinie ul. Brzeska 14 22-107 Sawin tel/fax: 82 567 30 10
Data składania wniosków 19/07/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zespół Szkół w Sawinie ul. Brzeska 14 22-107 Sawin tel/fax: 82 567 30 10 (sekretariat) e-mail:zs.sawin@interia.pl
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)