Budowa żłobka w Olsztynku

Data publikacji 2016-07-08
Data zakończenia 2016-07-25 10:00:00
Instytucja Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Miejscowość Olsztynek
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 125909 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 452141001, 452000009, 452625006, 452610004, 451112000, 433000000, 391610008, 375200009, 391431162
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oraz dostawy związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa żłobka w Olsztynku.
2. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia środki pochodzące z dotacji Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH - edycja 2016.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę i wyposażenie przyjaznego, i funkcjonalnego żłobka dla dzieci w wieku od 0,5-3 lat.
4. Budowa żłobka w Olsztynku projektowana jest jako rozbudowa istniejącego budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku znajdującego się na działce oznaczonej numerem 11.1, obręb numer 4, miasta Olsztynek. Projekt obejmuje także działkę oznaczoną numerem 11.3, obręb numer 4, miasta Olsztynek - przebudowa istniejących sieci uzbrojenia terenu.
Na przedmiotowym terenie znajdują się następujące obiekty:
- budynek przedszkola,
- tzw. Orlik,
- plac zabaw,
- sieci uzbrojenia terenu,
- chodniki,
- nasadzenia drzew i krzewów,
- ogrodzenie terenu.
Przedmiotowe działki graniczą:
- od strony północnej z zabudową usługową - nowopowstały budynek centrum handlowego,
- od strony południowej z Orlikiem i budynkiem Gimnazjum,
- od strony wschodniej z drogą dojazdową a za nią zabudową wielorodzinną - wysoką, bloki,
- od strony zachodniej z Gospodarką Komunalną Sp. z o. o.
Do działki doprowadzone są wszystkie konieczne media - energia elektryczna, woda, gaz ziemny. Odprowadzenie ścieków do kanalizacji miejskiej.

5. Ogólne dane liczbowe dla projektowanego budynku:
- powierzchnia zabudowy: 526,76 m2,
- powierzchnia użytkowa: 447,78 m2,
- kubatura: 3055,52 m3,
- wysokość budynku: 5,98 m,
- szerokość budynku: 22,18 m,
- długość budynku: 23,64 m.

6. Forma architektoniczna budynku charakteryzuje się prostą bryłą prostopadłościenną. Budynek parterowy, niepodpiwniczony. Dach płaski ze spadkiem 2,5%.
7. Zestawienie pomieszczeń przedstawiono w tabeli poniżej.
Numer pomieszczenia zgodnie
z projektem Nazwa pomieszczenia Powierzchnia [m2]
01. Sala dzieci 53,72
02. Sypialnia 53,51
03. Sypialnia 53,57
04. Hall 73,45
05. Sanitariat dzieci 11,96
06. Sanitariat dzieci 14,60
03. Sala dzieci 53,52
08. Komunikacja 13,44
09. Zmywalnia 7,16
10. WC 4,29
11. Wydawalnia 24,39
12. WC ogólnodostępne 5,90
13. Pomieszczenie porządkowe 3,88
14. Pokój biurowy 8,51
15. Szatnia dzieci 21,50
16. Pomieszczenie pielęgniarki 12,61
18. Pomieszczenie socjalne 11,77
19. WC 5,7
20. Szatnia pracowników 6,68
21. Pomieszczenie na wózki 18,01
22. Przedsionek 3,77
Razem: 447,48

Wysokość pomieszczeń zaprojektowana jest od 2,50 m do 3,30 m: sale i sypialnie dla dzieci 3,30 m, komunikacja 2,70 m, wc ogólnodostępne i dla personelu 2,50 m, zaplecze kuchenne, wózkarnia, szatnia dla dzieci 3,30 m, zaplecze socjalne 2,70 m.
Parametry dotyczące wykończenia budynku opisano w projekcie budowlanym. Wszelkie szczegóły dotyczące wykończenia m. in. kolory ścian, podłóg należy zatwierdzać u Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
8. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) robót ogólnobudowlanych, kubaturowych i wykończeniowych,
2) robót w zakresie instalacji wewnętrznych: instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej - wywiewnej, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja elektryczna,
3) przebudowy sieci: kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
4) przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
5) zagospodarowanie terenu, w tym: zieleń, dojścia, podjazdy i dojazdy, plac zabaw.
6) wyposażenie pomieszczeń.
9. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówieni, w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy),
2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót,
3) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą,
4) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego
w Olsztynie,
5) uporządkowanie i uprzątnięcie terenu, na którym będą prowadzone roboty, po ich zakończeniu a także sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych prac.
10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami.
11. Wykonawca przygotuje dokumentację odbiorową do odbioru końcowego zadania.
12. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja budowlano-wykonawcza stanowiąca załącznik 9
do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia dla dostawy wyposażenia do żłobka stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
13. UWAGA! Roboty prowadzone będą przy czynnych obiektach szkolnych: Przedszkola, Gimnazjum i Orlika. Prowadzone prace w żaden sposób nie mogą utrudniać prowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do wygrodzenia placu budowy i przestrzegania warunków bezpieczeństwa, higieny pracy. Po zakończeniu robót elementy nieobjęte ich zakresem zostaną przez Wykonawcę doprowadzone do stanu sprzed rozpoczęcia robót.
14. Wykonawca opracuje projekt wyposażenia żłobka w meble, zabawki, elementy edukacyjne
i ogólnorozwojowe który przedłoży do akceptacji Zamawiającego najpóźniej do dnia 1 października 2016r.
Wykonawca dostarczy i zamontuje wyposażenie dla wybudowanego żłobka.
15. Zamawiający oświadcza, iż procedura administracyjna zmierzająca do uzyskania decyzji Starosty Olsztyńskiego o pozwoleniu na budowę jest w toku, a Wykonawca otrzyma prawomocną decyzję przed rozpoczęciem robót
16. Powstały obiekt oraz jego wyposażenie powinny spełniać normy określone w rozporządzeniu ministra pracy i polityki społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz. U. z dnia 11 lipca 2014 r. poz. 925) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
17. Obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego
o zakończeniu robót oraz zgłoszenia gotowości do użytkowania wybudowanego obiektu wraz z przynależnymi do niego instalacjami u właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
18. Załączone do SIWZ przedmiary robót nie stanowią jedynej podstawy przygotowania oferty cenowej i są one jedynie elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej. Podstawę wyceny oferty stanowi przede wszystkim dokumentacja projektowa wraz załącznikami, niniejsza SIWZ wraz z załącznikami.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Ulica ul. Ratusz 1
Nr domu 1
Miejscowość Olsztynek
Kod Pocztowy 11-015
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 51954 50
Fax 89 519 5457
Internet www.olsztynek.pl
Regon 00052933800000
E-mail ratusz@olsztynek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/11/2016
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na postawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udowodni iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na budowie nowego (od podstaw) budynku o kubaturze co najmniej 3 000,00 m³ Zrealizowany zakres musi zostać wykazany za pomocą jednej roboty budowlanej. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie Wykazu robót budowlanych stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na postawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Wykonawca musi udowodnić, iż dysponuje lub w celu wykonania przedmiotu zamówienia będzie dysponował: - przynajmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień. Osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy - przynajmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - przynajmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrzeżeniem przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013, poz. 1409 tekst jednolity) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz.65). Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na postawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 oraz Oświadczenia o uprawnieniach stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na postawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi zostać złożone w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu zobowiązanie to musi bezwzględnie zawierać zapis dotyczący sposobu uczestnictwa tego podmiotu przy realizacji zamówienia. 3) W przypadku, gdy pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inne dokumenty tych podmiotów zostaną podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez inne osoby niż reprezentujące podmioty na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pełnomocnictw dla osób podpisujących zobowiązanie/ dokumenty lub potwierdzających dokumenty. (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 94
Kryt 2 okres gwarancji i rękojmia
Kryt 2p 6
Adres strony internetowej siwz www.bip.olsztynek.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Olsztynku Ratusz 1 11-015 Olsztynek
Data składania wniosków 25/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Olsztynku Ratusz 1 11-015 Olsztynek pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)