Dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów, poczty i ruchu www wraz z dostawą licencji lub subskrypcji dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie ZP-OI-20-16

Data publikacji 2016-07-20
Data zakończenia 2016-07-28 10:30:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 147017 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487600003, 487610000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów, poczty i ruchu www wraz z dostawą licencji lub subskrypcji dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie projektu technicznego wdrożenia kompleksowej ochrony, usługi instalacyjne w ramach ochrony w zakresie wskazanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy, opracowanie dokumentacji powykonawczej dla wszystkich wdrożonych produktów ochrony, usługi szkoleniowe, a także roczne wsparcie techniczne dla wdrożonych systemów ochrony.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4) Miejsce realizacji:
a) al. Solidarności 127 w Warszawie,
b) ul. Czerniakowska 100 w Warszawie,
c) ul. Płocka 9 w Warszawie,
d) ul. Zwierzyniecka 8A w Warszawie,
e) ul. Złota 81A w Warszawie,
f) ul. Skierniewicka 21 lok. 2 w Warszawie.
5) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 6.
6) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
7) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Warszawie
Ulica Al. Solidarności 127
Nr domu 127
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-898
Województwo mazowieckie
Tel 022 4407183
Fax 022 4405042
Internet www.warszawa.so.gov.pl
Regon 00032469400000
E-mail rzp@warszawa.so.gov.pl; ascibisz.rzp@warszawa.so.gov.pl; abernabiuk.rzp@warszawa.so.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1) przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, 2) terminu realizacji umowy, 3) warunków płatności. 4) wysokości ceny w związku ze zmianą: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2008), c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. Zmiana umowy może być dokonana za porozumieniem Stron w formie pisemnego aneksu. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia, dokonywana na podstawie ust. 1 pkt 4 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa odpowiednio w ust. 1 pkt 4. Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od wejścia w życie zmian, o których mowa odpowiednio w ust. 1 pkt 4, złoży oświadczenie, o którym mowa w ust. 7. 4. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4 litera a, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4 lit. b, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającej ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4 lit. c, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego. 7. Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 4 wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian wraz z wykazaniem ich wysokości. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4 lit. b-c, wykonawca zobowiązany jest do wykazania w jaki sposób ww. zmiany wpłynęły na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności do złożenia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie płacy minimalnej, kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia przed zmianą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność złożenia takiego oświadczenia oraz wzrost kosztów. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy lub zmniejszenia jej zakresu w przypadku nieotrzymania środków budżetowych koniecznych do realizacji umowy od dysponenta właściwego stopnia, w terminie 30 dni od dnia uzyskania informacji o nieotrzymaniu środków. 9. W sytuacji opisanej w ust. 8 umowa ulegnie rozwiązaniu, a wykonawcy nie przysługują z tego powodu żadne roszczenia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 65
Kryt 2 pochodzenie elementów systemu od jednego producenta
Kryt 2p 10
Kryt 3 ochrona stacji roboczych przed atakami typu ransomware
Kryt 3p 10
Kryt 4 ochrona ruchu mailowego na bramie do Internetu
Kryt 4p 10
Kryt 5 ochrona przed wyciekiem danych
Kryt 5p 5
Adres strony internetowej siwz www.warszawa.so.gov.pl
Adres uzyskania siwz Sąd Okręgowy w Warszawie Samodzielna Sekcja ds. Zamówień Publicznych 00-898 Warszawa, al. Solidarności 127, pok. 5105
Data składania wniosków 28/07/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Sąd Okręgowy w Warszawie Samodzielna Sekcja ds. Zamówień Publicznych 00-898 Warszawa, al. Solidarności 127, pok. 5105
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)