Dostawa akcesoriów komputerowych, sieciowych i zasilających oraz baterii na potrzeby funkcjonowania wszystkich obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-68/WZŻ/2016

Data publikacji 2016-07-25
Data zakończenia 2016-08-02 11:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Ładowarki,
  • Baterie alkaliczne,
  • Baterie,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 154405 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302370009, 302372001, 324220007, 302372207, 302374601, 302371323, 324210000, 302374601, 302374106, 241132001, 314400002, 314110000, 311581009, 325521101, 302372702
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych, sieciowych i zasilających oraz baterii na potrzeby funkcjonowania wszystkich obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
2.Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę następujących akcesoriów komputerowych, sieciowych i zasilających.
1. Płyta CD
2. dysk twardy (HDD) 2T, 3.5 cale
3. dysk twardy (HDD) 3T, 3.5 cale - zewnętrzny
4. dysk twardy 3.5 cale 2T (praca ciągła 24 godziny 7 dni w tygodniu 365 dni w roku)
5. hub USB aktywny z zasilaczem zew.
6. kabel telefoniczny 4 żyłowy
7. kable SATA 30cm
8. kable sprężynki do słuchawek
9. NAS (Network Attached Storage)
10. patchcable 0,5m
11. patchcable 1.00m
12. patchcable 2,00m
13. Pamięć FLASH Pendrive 128GB USB 3.0
14. Pamięć FLASH Pendrive 32GB USB 2.0
15. podkładka żelowa pod mysz
16. powietrze sprężone spray (do czyszczenia)
17. Półka stała 19 cale , 1U, do szaf rack, mocowana w czterech punktach
18. przedłużacz USB 5m
19. Rozdzielacz telefoniczny wtyk 1WT-2GN RJ11 6P4C
20. rozgałęźnik RJ45
21. kaseta wielokrotnego zapisu 800GB
22. telefony analogowe bezprzewodowe
23. kabel USB 2.0 A-B 1.8 m
24. konwerter USB-LPT
25. mysz bezprzewodowa
26. kabel CINCH 5m
27. pasta procesorowa
28. klawiatura bezprzewodowa
29. kabel HDMI
30. TORBA NA NOTEBOOKA 15,6 cale
31. zasilacz uniwersalny
3.Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę następujących baterii, akumulatorów i ładowarek
1) Bateria AA LR6 [1.5V]
2) Bateria AAA LR3 [1.5V]
3) Akumulator AA NiMH [1.2V]
4) Akumulator AAA NiMH [1.2V]
5) Bateria C LR14 [1.5V]
6) Bateria D LR20 [1.5V]
7) Bateria 6F22 [9V]
8) Bateria CR2032 [3V]
9) Bateria CR2025 [3V]
10) Bateria CR2016 [3V]
11) Bateria LR41 [1.5V]
12) Bateria LR44 [1.5V]
13) Bateria A23 [12V]
14) Bateria LR43 [1.5V]
15) Bateria LR54 [1.5V]
16) Bateria CR2430 [3V]
17) Ładowarka
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Zestawieniu kosztów zadania załączniku nr 2 do SIWZ
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nieużywany) i musi pochodzić z bieżącej produkcji.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w kolumnie o nazwie: Typ i model załącznika nr 2 do SIWZ Zestawienie kosztów zadania) typu i modelu oferowanego sprzętu w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w specyfikacji.
6. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wchodzący w skład przedmiotu umowy był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski.
7. Dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy ulicy Fabrycznej 15 we Wrocławiu (53-609).
8.Przedmiot zamówienia będzie odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zabezpieczających jakość towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Ulica ul. Fabryczna 15
Nr domu 15
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53-609
Województwo dolnośląskie
Tel 71 358 46 46
Fax 71 358 46 47
Internet www.wzz.wroc.pl/www.bip.wzz.wroc.pl
Regon 02154505100000
E-mail przetargi@wzz.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie WZŻ. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt. 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty a) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione i podpisane Zestawienie kosztów zadania - Załącznik Nr 2 do SIWZ. c) Dowód wniesionego wadium, złożonego zgodnie z zapisami rozdziału VII. d) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie dotyczącym dokumentów podmiotów zagranicznych, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy wskazane w rozdziale V pkt 3) stosuje się odpowiednio. e) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. f) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. g) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach dolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, z którego będzie wynikać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy Wykonywaniu zamówienia. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2e ustawy PZP, podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. h) Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 23 PZP: h.1) należy dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, h.2) dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. h.3) informację o przynależności do tej samej do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegając
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Nie stanowią zmiany umowy następujące okoliczności: 1) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, 4. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na: 1) zmianie wielkości opakowania zbiorczego oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań jednostkowych z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie; 2) zaistnienie okoliczności, które nie mogły być przewidziane w czasie postępowania tj. zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do prawa i obowiązków stron umowy. 3) zamianie ilości poszczególnych artykułów na inne artykuły wskazane w Formularzu asortymentowo cenowym przy zachowaniu ich wartości ; 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie adresu dostawy) z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 88
Kryt 2 Okres gwarancji dla pozycji nr 2 wymienionej w zestawieniu kosztów zadnia (zał. nr 2 do SIWZ) - dysk twardy (HDD) 2T, 3.5 cale
Kryt 2p 3
Kryt 3 Okres gwarancji dla pozycji nr 3 wymienionej w zestawieniu kosztów zadnia (zał. nr 2 do SIWZ) - dysk twardy (HDD) 3T, 3.5 cale - zewnętrzny
Kryt 3p 3
Kryt 4 Okres gwarancji dla pozycji nr 9 wymienionej w zestawieniu kosztów zadnia(zał. nr 2 do SIWZ) - NAS (Network Attached Storage)
Kryt 4p 3
Kryt 5 Okres gwarancji dla pozycji nr 21 wymienionej w zestawieniu kosztów zadnia (zał. nr 2 do SIWZ) - kaseta wielokrotnego zapisu 800GB
Kryt 5p 3
Adres strony internetowej siwz www.wzz.wroc.pl/ www.bip.wzz.wroc.pl
Adres uzyskania siwz WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław Tel. 071 365 03 46, faks 071 365 03 47
Data składania wniosków 02/08/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław w sekretariacie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)