Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji chłodniczej, nawilżającej i wentylacji wyciągowej

Data publikacji 2016-08-10
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 178697 / 2016
Typ dokumentu ZP-403
Kod CPV 712500005, 454500006, 454421008, 453000000, 453310006, 453312008, 425000001, 453112002, 397172003
BZP Zobacz
Zależne

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie w pomieszczeniach Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie: a. instalacji nawilżania pomieszczeń - Galeria ASP w budynku przy ul. Basztowej 18, parter, b. instalacji schładzania wentylacji dla pomieszczeń biurowych - budynek przy ul. Basztowej 18, 1 piętro, c. wentylacji odciągowej dygestorium pracowni ceramicznej w budynku przy ul. Paderewskiego 2. Wyodrębnione w.w. trzy zadania nie stanowią odrębnych części zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż nowych, nieużywanych urządzeń wraz z wykonaniem robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych oraz konserwację urządzeń w okresie gwarancji. polegających na: a. sporządzeniu dokumentacji w zakresie wykonania instalacji wentylacji oraz instalacji elektrycznych zasilających, b. uzyskaniu uzgodnień, bądź dokonanie odpowiednich zgłoszeń lub dokonanie innych czynności przewidzianych przepisami prawa, c. dostawie urządzeń, ich rozładunek i dostarczenie do miejsca instalacji, d. wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej jednostki zewnętrzne i wewnętrzne, oraz montażu urządzeń, e. wykonaniu instalacji chłodniczej , nawilżającej i wentylacji wyciągowej, f. montażu konstrukcji wsporczych dla agregatów zewnętrznych, g. wykonaniu przejść przewodów i kabli elektrycznych, przewodów instalacji chłodniczej przez ściany/stropy budynków lub szachty instalacyjne wraz z zabezpieczeniem przed wnikaniem wilgoci do wewnątrz, h. uruchomieniu i wykonaniu prób funkcjonalnych, i. wykonaniu pomiarów instalacji elektrycznej, j. wykonaniu naprawczych robót budowlanych malarskich i tynkarskich wewnątrz i na zewnątrz budynku k. wykonaniu wszelkich niezbędnych prac budowlanych po zakończeniu prac montażowych i doprowadzeniu budynku i pomieszczeń do ich stanu pierwotnego sprzed montażu (szpachlowanie, gładzenie, malowanie miejsc po wprowadzeniu instalacji), z zastrzeżeniem, że wykonanie robót budowlanych będzie realizowane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, i przepisami BHP. l. regulacji urządzeń przed przekazaniem Zamawiającemu oraz przekazaniu Zamawiającemu sprawnej instalacji. m. wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej w terminie na dwa dni przed rozpoczęciem prac komisji odbiorowej 1) Dokumentacja musi uwzględniać rzuty pomieszczeń, w których urządzenia zostały zamontowane, z podziałem na wszystkie branże. 2) Dokumentacja musi być przekazana Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu na nośniku CD. Dokumentacja elektroniczna ma zawierać pliki pdf i dwg. n. Przeszkoleniu użytkowników urządzeń, przekazanie instrukcji obsługi (w j. polskim) i DTR urządzeń o. Konserwacja i serwis urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z wymogami producenta sprzętu 3. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonania wizji lokalnej obiektów objętych zamówieniem i zapoznania się z warunkami realizacji robót oraz stanem istniejących instalacji związanych z przedmiotem zamówienia, celu uwzględnienia tych uwarunkowań w cenie oferty. 4. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z przedmiotem zamówienia oraz za uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji odnośnie do warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację robót. Wykonawca powinien wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. 5. Gwarancja na wykonaną instalację i wbudowane urządzenia- 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 6. Serwisowanie instalacji i urządzeń w ramach gwarancji przez okres 36 od podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Serwis będzie obejmował obsługę urządzeń klimatyzacyjnych, wszystkie czynności wymagane gwarancją, wymianę filtrów oraz inne niezbędne czynności serwisowe zapewniające sprawne funkcjonowanie. Serwis będzie wykonywany 2 razy w roku, z czego raz przed sezonem letnim tj. przed 1 maja. 7. Pozostałe szczegółowe wymagania dotyczące zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia oraz postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań dotyczących realizacji zamówienia określone zostały w programie funkcjonalno - użytkowym (PFU) z załącznikami oraz w projekcie umowy stanowiącymi odpowiednio - załącznik nr 1 i 2 do niniejszej specyfikacji. 8. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia -PFU z załącznikami wystąpiły nazwy własne materiałów i znaki towarowe producentów, Zamawiający dopuszcza, zgodnie z zasadami określonymi w art. 29 oraz 30 ust.5 ustawy, oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Ulica Plac Matejki 13
Nr domu 13
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-157
Województwo małopolskie
Tel 12 2992041
Fax 12 4226566
Internet www.asp.krakow.pl
Regon 00027578300000
E-mail zp@asp.krakow.pl
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 138889
Datawydaniabiuletynu 2016-07-15
Obowiązkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub rok 2016
Biul pub poz 138889
Czy zmiana ogl Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam B
Kod trybu zamówienia PN
Zamowienie ue Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)