Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Sąd Rejonowy w Świebodzinie
|
Ulica |
ul. Park Chopina
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Świebodzin
|
Kod Pocztowy |
66200
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
0-68 38 191 21
|
Adres strony url |
www.swiebodzin.sr.gov.pl
|
Regon |
32554100000
|
E-mail |
a.babicz@swiebodzin.sr.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Sąd Rejonowy w Świebodzinie, Park Chopina 3, 66-200 Świebodzin
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.swiebodzin.sr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Rejonowy w Świebodzinie, Park Chopina 3, 66-200 Świebodzin
|
Numer referencyjny |
ZP-1/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30/11/2016
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał
co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie regałów przesuwnych o wartości min. 100.000,00 zł brutto. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty i dostawy zostały wykonane należycie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Nie
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć:
a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ (oryginał).
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.
b)Wykaz wykonanych robót budowlanych lub/i usług:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie regałów przesuwnych o wartości min. 100.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. VIII wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wykaz wykonanych i zamontowanych regałów przesuwnych składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.
c)Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. VIII pkt 1 ppkt. d UWAGA: Jeżeli z treści polisy (a w przypadku jej braku innego dokumentu) nie wynika, że jest ona (on) opłacona(y), należy również załączyć dokumenty, które będą stanowić dowód opłacenia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokument ubezpieczenia składa przynajmniej jeden z Wykonawców
lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, do oferty należy dołączyć:
a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 3 do SIWZ (oryginał),
b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków– wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert,
d)aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Kopie dokumentów dotyczące odpowiedniego Wykonawcy winny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę.
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, c i d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokumenty, o których mowa w ppkt. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ppkt. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty.
Dokument, z którego wynika upoważnienie Wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Wadium |
1) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych).
2) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w formie:
a) przelewu pieniężnego na rachunek bankowy Sądu Rejonowego w Świebodzinie:
BGK 63 1130 1017 0021 1002 8590 0004
z dopiskiem „wadium – przetarg nieograniczony na: Dostawa i montaż regałów przesuwnych w budynku przy Parku Chopina 3 w Świebodzinie oraz przy Al. Niepodległości 9 w Sulechowie.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego,
b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancji bankowych,
d) gwarancji ubezpieczeniowych,
e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w miejscu składania ofert, tj. pokój nr 19, Oddział Administracyjny, Park Chopina 3, 66-200 Świebodzin.
Treść gwarancji lub poręczenia musi zawierać okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego wynikające z art. 46 ust.4a-5 ustawy Pzp.
3) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp oraz zatrzymuje wadium zgodnie z art.46 ust.4a-5 ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków wymienionych w ust. 3.
3. Zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4, w przypadku:
a) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia,
b) w przypadku konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, a wynikających ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy,
c) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń,
d) wstrzymania wykonywania przedmiotu umowy przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron umowy,
d) niemożności wykonywania przedmiotu umowy, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do jego wykonania lub nakazują wstrzymanie prac z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
e) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami,
g) wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
h) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w. okoliczności termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, tj. o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez Zamawiającego.
4. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy określony w § 4 może ulec skróceniu za zgodą stron.
5. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie, poza przypadkami określonymi w umowie, w przypadku zmiany przepisów ustalających:
a) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
i/lub
b) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- o ile Wykonawca wykaże, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
6. W celu zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 5 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, wniosek o dokonanie takiej zmiany. Składając wniosek Wykonawca zobowiązany jest udowodnić,
że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia i są zwiększone w stosunku do tych skalkulowanych przez niego w złożonej ofercie, w odniesieniu do każdej pozycji w formularzu cenowym. W przypadku, jeśli przedłożone przez Wykonawcę dowody zdaniem Zamawiającego będą niewystarczające, Zamawiający ma prawo żądać dalszych wyjaśnień i dokumentów, potwierdzających wniosek Wykonawcy.
7. Strony ustalają, iż w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego lub wprowadzenia w trakcie wykonywania umowy podatku VAT za wykonanie usługi, należne Wykonawcy wynagrodzenie zostanie odpowiednio dostosowane w drodze aneksu do niniejszej umowy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
80.00
|
Data składania wniosków |
25/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w tajemnicy wszelkich danych o Zamawiającym oraz innych informacji, jakie uzyskał w związku z realizacją niniejszej umowy, bez względu na sposób i formę ich utrwalenia i przekazania.
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|