Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Przedszkole nr 10
|
Ulica |
ul. Starogajowa
|
Nr domu |
100
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
54047
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 798 67 47
|
Fax |
71 354 38 39
|
Email |
p10wroc@o2.pl
|
Adres strony url |
www.przedszkole10.wroc.pl
|
Regon |
93011263800000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.edu.wroclaw.pl/wps/portal/edu-dev/main22/p010/Przetargi i konkursy/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.edu.wroclaw.pl/wps/portal/edu-dev/main22/p010/Przetargi i konkursy/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PRZEDSZKOLE NR 10 we Wrocławiu, ul. STAROGAJOWA 100 54-047 Wrocław
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/08/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wykonawcy spełnią warunek jeśli wykażą, że a) w okresie ostatnich 3 lat, przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie –
wykonał należycie lub wykonuje - co najmniej 1 zamówienie, związane z zaopatrzeniem stołówki lub innego
zakładu gastronomicznego świadczącego usługi żywienia zbiorowego – przy czym Zamawiający nie wymaga,
aby doświadczenie to dotyczyło wyłącznie dostaw artykułów żywnościowych, właściwych dla tej części
zamówienia publicznego, w odniesieniu, do której Wykonawca składa ofertę). b) dysponuje odpowiednim
taborem transportowym, za pomocą którego będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego
postępowania – na potrzeby niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej jednym
pojazdem przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentu.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych lub nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku nadal
wykonywanych dostaw referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu zawarty jest
w Załączniku nr 5 do SIWZ. b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek
łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca jest
zobowiązany złożyć: a) Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych
zasobów, do korzystania z nich na okres wykonywania niniejszego zamówienia publicznego. b) Pisemną
informację na temat: - zakresu, dostępnych Wykonawcy, zasobów innego podmiotu; - sposobu
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakresu i
okresu udziału podmiotu udostępniającego przy wykonywaniu zamówienia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, czego strony nie uznają się za odstąpienie od umowy.
3. Strony dopuszczają możliwość zamiany asortymentu w przypadku, gdy produkt nie będzie spełnił wymagań Zamawiającego, na produkt tożsamy spełniający wymagania,
w cenie określonej w ofercie Wykonawcy.
4. Artykuły wymienione w umowie są zakupywane na bieżąco przez Zamawiającego, natomiast wybrany Wykonawca będzie również zobowiązany do dostawy artykułów w niej nie wymienionych, których konieczność zakupu może pojawić się w trakcie realizacji zamówienia u Zamawiającego. Ceny takich dostaw będą na bieżąco ustalane z Wykonawcą, z tym jednakże zastrzeżeniem, że ogólna suma wartości dostaw na artykuły wymienione i nie wymienione w umowie, nie może przekroczyć kwoty, o której mowa w § 4 ust 1 umowy (wynagrodzenie ogólne Wykonawcy).
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto.
6. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawka obniżenia stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem Umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmian cen jednostkowych brutto przedmiotu zamówienia i wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust 1 Umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
|
Kryt 0 |
Cena oferty
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
07/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|