Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
|
Ulica |
K. K. Baczyńskiego
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Oława
|
Kod Pocztowy |
55-200
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
713011300
|
Fax |
713011312
|
Email |
m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.zozolawa.wroc.pl
|
Regon |
00030681600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozolawa.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. Baczyńskiego 1 pok 5, 55-200 Oława
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DZP/PN/33/16
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
24
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
2. Wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż:
Zadanie nr 1 – 20 000,00 zł
Zadanie nr 2 – 15 000,00 zł
Zadanie nr 3 – 100 000,00 zł
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w wysokości min. sumy kwot dla tych zadań.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w ust. 2, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający wymaga dostarczenie tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2. Wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż:
Zadanie nr 1 – 20 000,00 zł
Zadanie nr 2 – 15 000,00 zł
Zadanie nr 3 – 100 000,00 zł
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w wysokości min. sumy kwot dla tych zadań.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w ust. 2, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Informację o powstaniu obowiązku podatkowego Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług wykonawca ma obowiązek poinformować o tym Zamawiającego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 Wymagane jest dostarczenie tego dokumentu – załącznika nr 2
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wykonawca gwarantuje stałe ceny przez okres trwania umowy, z następującymi wyjątkami:
- zmiany stawki podatku VAT, wówczas zmianie ulega kwota podatku VAT oraz cena brutto, a cena netto pozostaje bez zmian;
- w związku ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie właściwych przepisów o ile zmiana ta wpływa na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Wykazanie wpływu tej zmiany na koszt wykonania zamówienia leży po stronie Wykonawcy i jest możliwe w ciągu 30 dni od wejścia w życie właściwych przepisów (dotyczy Zadania nr 3),
- w związku ze zmianą wysokości stawek ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego albo zasad im podlegania o ile zmiany te wpływają na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Wykazanie wpływu tej zmiany na koszt wykonania zamówienia leży po stronie Wykonawcy i jest możliwe w ciągu 30 dni od wejścia w życie właściwych przepisów. (dotyczy Zadania nr 3)
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
08/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|