Opracowanie graficzne i wydanie kalendarzy na rok 2017 oraz plakatów na potrzeby realizacji projektu LIFE13 NAT/PL/000032 „W zgodzie z naturą – LIFE+ dla Lasów Janowskich” – II części

Data publikacji 2016-11-02
Data zakończenia 2016-11-10 11:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 334339 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928, 798000002
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I
korektę oraz obróbkę zdjęć i tekstu dostarczonych przez Zamawiającego;
przygotowanie projektu graficznego kalendarza ściennego oraz plakatów
(w dwóch wersjach graficznych);
wydruk kalendarza ściennego (w nakładzie 1.000 egzemplarzy) oraz plakatów
(w łącznym nakładzie 100 egzemplarzy: po 50 egzemplarzy w każdej z dwóch wersji graficznych);
wykonanie wersji elektronicznej kalendarza ściennego oraz plakatów (w dwóch wersjach graficznych) w formie plików „.pdf” - do publikacji na stronie internetowej;
dostarczenie przedmiotu zamówienia pod wskazany adres, tj. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie - Wydział Spraw Terenowych IV
w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35 oraz złożenie
w wyznaczonym miejscu.
Część II
korektę oraz obróbkę zdjęć i tekstu dostarczonych przez Zamawiającego;
przygotowanie projektu graficznego kalendarzy magnetycznych (w pięciu wersjach graficznych);
wydruk kalendarza magnetycznego (w łącznym nakładzie 1.250 egzemplarzy: po 250 egzemplarzy w każdej z pięciu wersji graficznych);
wykonanie wersji elektronicznej kalendarzy magnetycznych (w pięciu wersjach graficznych) w formie plików „.pdf” - do publikacji na stronie internetowej;
dostarczenie przedmiotu zamówienia pod wskazany adres, tj. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie – Wydział Spraw Terenowych IV
w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35 oraz złożenie
w wyznaczonym miejscu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części I i Części II) określa załącznik nr 1 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy.


Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje:
korektę oraz obróbkę zdjęć i tekstu dostarczonych przez Zamawiającego;
przygotowanie projektu graficznego kalendarza ściennego oraz plakatów
(w dwóch wersjach graficznych);
wydruk kalendarza ściennego (w nakładzie 1.000 egzemplarzy) oraz plakatów
(w łącznym nakładzie 100 egzemplarzy: po 50 egzemplarzy w każdej z dwóch wersji graficznych);
wykonanie wersji elektronicznej kalendarza ściennego oraz plakatów (w dwóch wersjach graficznych) w formie plików „.pdf” - do publikacji na stronie internetowej;
dostarczenie przedmiotu zamówienia pod wskazany adres, tj. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie - Wydział Spraw Terenowych IV
w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35 oraz złożenie
w wyznaczonym miejscu.Przedmiot zamówienia obejmuje:
korektę oraz obróbkę zdjęć i tekstu dostarczonych przez Zamawiającego;
przygotowanie projektu graficznego kalendarzy magnetycznych (w pięciu wersjach graficznych);
wydruk kalendarza magnetycznego (w łącznym nakładzie 1.250 egzemplarzy: po 250 egzemplarzy w każdej z pięciu wersji graficznych);
wykonanie wersji elektronicznej kalendarzy magnetycznych (w pięciu wersjach graficznych) w formie plików „.pdf” - do publikacji na stronie internetowej;
dostarczenie przedmiotu zamówienia pod wskazany adres, tj. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie – Wydział Spraw Terenowych IV
w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35 oraz złożenie
w wyznaczonym miejscu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
Ulica ul. Bazylianówka
Nr domu 46
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20144
Panstwo Polska
Województwo lubelskie
Tel 81 710 65 00
Fax 81 710 65 01
Email sekretariat@rdos.lublin.pl
Adres strony url http://lublin.rdos.gov.pl
Regon 6041827600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu LIFE13 NAT/PL/000032 „W zgodzie z naturą – LIFE+ dla Lasów Janowskich” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa terenowa
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie Adres: 20-144 Lublin, ul. Bazylianówka 46 (sekretariat - I piętro pok. nr 17)
Numer referencyjny WSTIV.261.1.19.2016.KB
Rodz zam U
Okres2c 30
Szacunkowa wart zam calosc 17704.39
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą: Część I – należyte wykonanie minimum 2 prac w zakresie projektu, druku i składu kalendarzy ściennych o wartości nie mniejszej niż 4.000 zł brutto każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Część II – należyte wykonanie minimum 2 prac w zakresie projektu, druku i składu kalendarzy o wartości nie mniejszej niż 2.500 zł brutto każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Przez wartość jednej usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych usług w ramach realizacji jednej umowy. W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 4 Ustawy w formie oryginału 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy 3) Oświadczenie wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy w formie oryginału. 2) Wykaz usług (dotyczy obu części postępowania) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania w formie oryginału wraz z załączeniem dowodów dotyczących głównych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami takimi mogą być: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji to może to być oświadczenie Wykonawcy). Uwaga: W przypadku, gdy przedstawione w wykazie usługi obejmują szerszy zakres, niż usługi wskazane w SIWZ, wymaga się od Wykonawcy jednoznacznego określenia w ww. dokumencie wartości usług w wymaganym zakresie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z SIWZ
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, iż zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest niedopuszczalna, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 144 Ustawy. Zmiana musi nastąpić w formie obustronnie podpisanego aneksu. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 10/11/2016
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)