1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową
i gimnazjalną – ZIT WrOF. CPV 39160000-1, 30213300-8.
1.1. W przypadku otrzymania dofinansowania projektu - usługa będzie współfinansowana Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020)
2. Termin realizacji zamówienia: 23.12.2016r. w tym dostawa mebli do 09.12.2016r.
3.Dostarczone do szkół wyposażenie musi być nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu.
5. Dostawa obejmuje transport wyposażenia do Szkół - oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności intelektualnej
i przemysłowej w tym praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej kwoty.
8. Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność
z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci w placówkach szkolnych.
9. Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone w zamówieniu .
10. O planowanej dostawie przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić drogą elektroniczną
( e-mail ) Zamawiającego min. 2 dni robocze przed planowaną dostawą. UWAGA: Zamawiający pracuje
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00 i tylko w tym czasie możliwa będzie dostawa przedmiotu umowy.
11. Odbiór dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół zostanie podpisany
po dostawie i uruchomieniu sprzętu oraz wykonaniu wszystkich wymaganych przez Zamawiającego testów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
Opis1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową
i gimnazjalną – ZIT WrOF. CPV 39160000-1, 30213300-8.
1.1. W przypadku otrzymania dofinansowania projektu - usługa będzie współfinansowana Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020)
2. Termin realizacji zamówienia: 23.12.2016r. w tym dostawa mebli do 09.12.2016r.
3.Dostarczone do szkół wyposażenie musi być nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu.
5. Dostawa obejmuje transport wyposażenia do Szkół - oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności intelektualnej
i przemysłowej w tym praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej kwoty.
8. Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność
z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci w placówkach szkolnych.
9. Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone w zamówieniu .
10. O planowanej dostawie przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić drogą elektroniczną
( e-mail ) Zamawiającego min. 2 dni robocze przed planowaną dostawą. UWAGA: Zamawiający pracuje
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00 i tylko w tym czasie możliwa będzie dostawa przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. „ Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe” planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową
i gimnazjalną – ZIT WrOF. CPV 39160000-1, 30213300-8.
1.1. W przypadku otrzymania dofinansowania projektu - usługa będzie współfinansowana Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020)
2. Termin realizacji zamówienia: 23.12.2016r. w tym dostawa mebli do 09.12.2016r.
3.Dostarczone do szkół wyposażenie musi być nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu.
5. Dostawa obejmuje transport wyposażenia do Szkół - oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności intelektualnej
i przemysłowej w tym praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej kwoty.
8. Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność
z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci w placówkach szkolnych.
9. Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone w zamówieniu .
10. O planowanej dostawie przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić drogą elektroniczną
( e-mail ) Zamawiającego min. 2 dni robocze przed planowaną dostawą. UWAGA: Zamawiający pracuje
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00 i tylko w tym czasie możliwa będzie dostawa przedmiotu umowy.
Szczegół opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
|
Ulica |
ul. Namysłowska
|
Nr domu |
8
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50304
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 777 90 23
|
Email |
piotr.schmidt@cui.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
www.bip.cui.wroclaw.pl
|
Regon |
2228736100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cui.wroclaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cui.wroclaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi zostać złożona w formie papierowej pod rygorem nieważności.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław
|
Numer referencyjny |
CUI/ZP/PN/24/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
23/12/2016
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), że wykonał lub wykonuje:
Dla zadania nr 1 - minimum 1 zamówienie polegające na dostawie mebli szkolnych o wartości min. 5 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Dla zadania nr 2 - minimum 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości min. 300 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
1) Kalkulacja Ofertowa – wg załącznika do SIWZ;
11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ;
2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8. SIWZ;
3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na to zadanie
Zadanie nr 2 – 5 000,00 zł,
w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 PZP, tj.:
a) w pieniądzu;
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) w gwarancjach bankowych;
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015r. poz. 978 i 1240 ).
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
W zakresie przewidzianym w SIWZ.
|
Kryt 0 |
cena fertowa
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
15/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
08:15
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|