Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT WrOF

Data publikacji 2016-11-07
Data zakończenia 2016-11-15 08:15:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 338068 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001, 302133008
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową
i gimnazjalną – ZIT WrOF. CPV 39160000-1, 30213300-8.
1.1. W przypadku otrzymania dofinansowania projektu - usługa będzie współfinansowana Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020)
2. Termin realizacji zamówienia: 23.12.2016r. w tym dostawa mebli do 09.12.2016r.
3.Dostarczone do szkół wyposażenie musi być nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu.
5. Dostawa obejmuje transport wyposażenia do Szkół - oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności intelektualnej
i przemysłowej w tym praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej kwoty.
8. Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność
z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci w placówkach szkolnych.
9. Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone w zamówieniu .
10. O planowanej dostawie przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić drogą elektroniczną
( e-mail ) Zamawiającego min. 2 dni robocze przed planowaną dostawą. UWAGA: Zamawiający pracuje
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00 i tylko w tym czasie możliwa będzie dostawa przedmiotu umowy.
11. Odbiór dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół zostanie podpisany
po dostawie i uruchomieniu sprzętu oraz wykonaniu wszystkich wymaganych przez Zamawiającego testów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.



Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową
i gimnazjalną – ZIT WrOF. CPV 39160000-1, 30213300-8.
1.1. W przypadku otrzymania dofinansowania projektu - usługa będzie współfinansowana Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020)
2. Termin realizacji zamówienia: 23.12.2016r. w tym dostawa mebli do 09.12.2016r.
3.Dostarczone do szkół wyposażenie musi być nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu.
5. Dostawa obejmuje transport wyposażenia do Szkół - oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności intelektualnej
i przemysłowej w tym praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej kwoty.
8. Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność
z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci w placówkach szkolnych.
9. Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone w zamówieniu .
10. O planowanej dostawie przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić drogą elektroniczną
( e-mail ) Zamawiającego min. 2 dni robocze przed planowaną dostawą. UWAGA: Zamawiający pracuje
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00 i tylko w tym czasie możliwa będzie dostawa przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. „ Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe” planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową
i gimnazjalną – ZIT WrOF. CPV 39160000-1, 30213300-8.
1.1. W przypadku otrzymania dofinansowania projektu - usługa będzie współfinansowana Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020)
2. Termin realizacji zamówienia: 23.12.2016r. w tym dostawa mebli do 09.12.2016r.
3.Dostarczone do szkół wyposażenie musi być nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu.
5. Dostawa obejmuje transport wyposażenia do Szkół - oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności intelektualnej
i przemysłowej w tym praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej kwoty.
8. Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność
z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci w placówkach szkolnych.
9. Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone w zamówieniu .
10. O planowanej dostawie przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić drogą elektroniczną
( e-mail ) Zamawiającego min. 2 dni robocze przed planowaną dostawą. UWAGA: Zamawiający pracuje
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00 i tylko w tym czasie możliwa będzie dostawa przedmiotu umowy.
Szczegół opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Ulica ul. Namysłowska
Nr domu 8
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50304
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 71 777 90 23
Email piotr.schmidt@cui.wroclaw.pl
Adres strony url www.bip.cui.wroclaw.pl
Regon 2228736100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.cui.wroclaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cui.wroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi zostać złożona w formie papierowej pod rygorem nieważności.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław
Numer referencyjny CUI/ZP/PN/24/2016
Rodz zam D
Okres2c 23/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), że wykonał lub wykonuje: Dla zadania nr 1 - minimum 1 zamówienie polegające na dostawie mebli szkolnych o wartości min. 5 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Dla zadania nr 2 - minimum 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości min. 300 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Kalkulacja Ofertowa – wg załącznika do SIWZ; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8. SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na to zadanie Zadanie nr 2 – 5 000,00 zł, w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015r. poz. 978 i 1240 ).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W zakresie przewidzianym w SIWZ.
Kryt 0 cena fertowa
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 15/11/2016
Godzina składania wniosków 08:15
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)