Dostawa sukcesywna akcesoriów komputerowych i urządzeń do transmisji danych cyfrowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego

Data publikacji 2017-01-12
Data zakończenia 2017-01-20 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 6737 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sukcesywna akcesoriów komputerowych i urządzeń do transmisji danych cyfrowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ


Opis

Akcesoria KomputeroweUrządzenia do transmisji danych cyfrowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Ulica ul. Oczapowskiego
Nr domu 2
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10719
Panstwo Polska
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 895 233 420
Fax (089) 5233278
Email jasma@uwm.edu.pl
Adres strony url uwm.edu.pl
Regon 51088420500010
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Oczapowskiego 2, 10 – 719 Olsztyn
Numer referencyjny 12 / 2017 / PN / DZP
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Ustawy Pzp., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu po upublicznieniu na stronie http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html tzw. Informacji z otwarcia ofert
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ zamieszczonym na stronie Zamawiającego tj. http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ zamieszczonym na stronie Zamawiającego tj. http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista -przetargow.html 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem ofert y, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS lub CEIDG
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Na podstawie przesłanek wskazanych w art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej. Objęte przedmiotem umowy akcesoria będą mogły zostać zastąpione w trakcie trwania umowy przez innymi tego samego rodzaju o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych (tj. identycznych lub lepszych) niż stanowiącymi przedmiot umowy oraz odpowiadającymi wymaganiom ustalonym w załączniku nr 1 specyfikacji, np. w sytuacji, kiedy z przyczyn niezależnych od stron umowy, konkretny model wskazany w ofercie, będzie niedostępny na rynku z powodu konsekwencji postępu technicznego. W przypadku wystąpienia do Zamawiającego z prośbą o zastąpienie akcesoriów Sprzedawca spełnić musi kumulatywnie poniższe wymogi: zmiana w umowie nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia Sprzedawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie. sprzedawca wraz z prośbą o umożliwienie zastąpienia akcesoriów zobowiązuje się do dostarczenia uzasadnienia oraz oświadczenia producenta lub dystrybutora akcesoriów o braku dostępności akcesoriów zgodnego z umową. każdorazowe zastąpienie akcesoriów komputerowych może odbyć się jedynie po zaakceptowaniu parametrów technicznych nowych akcesoriów przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy). W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionej w pkt. 2, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionej w pkt. 4 ppkt. 2), 3) strony ustalają nowy zakres przedmiotu umowy o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych (tj. identycznych lub lepszych) od obowiązujących. Zmiana w umowie nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia Sprzedawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie. Sprzedawca wraz z prośbą o umożliwienie zastąpienia akcesoriów zobowiązuje się do dostarczenia uzasadnienia oraz oświadczenia producenta lub dystrybutora akcesoriów o braku dostępności akcesoriów zgodnego z umową. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 20/01/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)