Sukcesywna dostawa wraz z transportem i wniesieniem osprzętu elektrycznego

Data publikacji 2017-01-20
Data zakończenia 2017-02-10 10:30:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 11445 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

• Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku 2 do SIWZ.
• Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe (Załącznik nr 7 do SIWZ).
• Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych dostaw nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy. Ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen brutto częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być zatem niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną.
• Cena oferty musi zawierać koszty dostawy oraz transportu, rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia.
• Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie na własny koszt i ryzyko do:
- Warsztatów Konserwacyjno – Naprawczych, ul. Grunwaldzka 6, Poznań
- Magazynu Głównego, ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań
• Częściowe zamówienia będą realizowane na podstawie jednostronnych dyspozycji osób uprawnionych przez Zamawiającego w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych licząc od momentu złożenia zamówienia częściowego na wniosek osoby uprawnionej przez Zamawiającego, składany za pomocą pisma, poczty elektronicznej lub faxu przez osoby uprawnione wymienione w umowie. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedziele.
Termin realizacji dostawy częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
• Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Dostarczone materiały muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wpisać jego producenta, nazwę i symbol produktu w formularzu cenowym w odpowiedniej kolumnie, oraz załączyć do oferty karty charakterystyki towaru pochodzące od producenta. z wyraźnym wskazaniem, której pozycji formularza cenowego dotyczy. Na podstawie dołączonego do oferty opisu Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji. Opis techniczny na opakowaniu musi być zgodny z kartą charakterystyki
W przypadku gdy kolumna dot. asortymentu równoważnego pozostanie pusta lub przekreślona, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje asortyment wskazany w kolumnie „opis przedmiotu zamówienia” i będzie takiego wymagał w trakcie realizacji umowy.
• Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne, a w szczególności:
- odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
- musi być fabrycznie nowy,
- musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
• Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
• Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje wykazu - oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Ulica ul. Wieniawskiego
Nr domu 1
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-712
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 61 8294440, 61 8291650
Fax 61 8294012
Email przetargisdzp@amu.edu.pl
Adres strony url www.amu.edu.pl
Regon 1293330000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.amu.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amu.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. H. Wieniawskiego 1, pok. 302, 61-712 Poznań
Numer referencyjny ZP/6835/D/16
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow W przypadku wykorzystania całej kwoty umowy przed upływem 12 miesięcy, umowa obowiązuje do dnia dostawy ostatniej partii przedmiotu zamówienia w ramach kwoty umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia umowy aneksem na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, gdy w terminie 12 miesięcy obowiązywania umowy wartość sumy dostaw częściowych będzie niższa niż maksymalna wartość umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy winni wykazać się wykonaniem należycie co najmniej 1 dostawę osprzętu elektrycznego w asortymencie tożsamym z zakresem objętym przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 170.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączyć do oferty dowody określające czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie. Jedna dostawa oznacza dostawę zrealizowana na podstawie jednej umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonanych zgodnie z warunkiem określonym w pkt 5.1 SIWZ oraz dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – wykaz dostaw podpisuje pełnomocnik
Inne dokumenty niewymienione - wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ; - wypełniony formularz cenowy; - oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 3a do SIWZ (jeżeli dotyczy); - oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3b (jeżeli dotyczy); - zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy); - dowód wniesienia wadium; - pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokument zawierający opis asortymentu w przypadku oferowania produktu równoważnego (jeżeli dotyczy)
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia umowy w przypadku wskazanym w § 4 ust. 3. b) w przypadku gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w załączniku nr 2 do umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie, po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia producenta o zaistnieniu takiej okoliczności, podpisanego przez osobę/y upoważnioną/e. Oświadczenie winno określać dokładnie jaki model objęty umową został wycofany. Wykonawca przedłoży stosowne dokumenty (karty charakterystyki towaru pochodzącej od producenta) świadczące iż model zaproponowany w miejsce oferowanego w przetargu posiada parametry równoważne lub lepsze. c) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych bezwzględnie obowiązujących przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi koniecznie będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. d) w przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu przedmiotu umowy, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy, obie strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany umowy w tym zakresie. W takim przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 10/02/2017
Godzina składania wniosków 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)