DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM ZASILACZY UPS ORAZ BATERII AKUMULATORÓW

Data publikacji 2017-01-30
Data zakończenia 2017-02-10 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Akumulatory elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 16376 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311540000, 314300009
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM ZASILACZY UPS ORAZ BATERII AKUMULATORÓW dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Ulica ul. Bialska
Nr domu 104
Miejscowość Częstochowa
Kod Pocztowy 42200
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 343 673 753
Fax 343 651 756
Email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Regon 128105300000
Obowiązkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa
Numer referencyjny DAZ.26.014.2017
Rodz zam D
Okres2c 40
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę zasilaczy UPS oraz podłączenie do istniejącej sieci na kwotę min. 50 000 PLN. UWAGA: Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP [wg tabeli A kursów średnich walut obcych] w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych; b) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia została skierowana min. 1 osoba posiadająca uprawnienia eksploatacyjne (zaświadczenie kwalifikacyjne grupy I kategorii E do 1kV, Dz. U. 2003 Nr. 89 poz. 823 ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw /w zakresie określonym w §5 ust. 2 pkt 1 a SIWZ/ w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ, 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości /w zakresie określonym w §5 ust. 2 pkt 1b SIWZ/, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 8. 2.Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty; 2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego; Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; 3) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ – wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością; 4) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników; Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) opisy (np. prospekty, foldery, karty katalogowe itp.), potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; w przypadku materiałów w języku obcym do oferty należy dołączyć tłumaczenie na język polski; 2) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, tj. certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub inny równoważny dokument, obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisu; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymóg powyższy winien być spełniony co najmniej przez jednego z tych Wykonawców. 3) deklaracja CE o zgodności z obowiązującymi dyrektywami, wystawiona przez producenta w oparciu o obowiązujące normy (LVD, EMC)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakres oraz charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ - wzór umowy
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 10/02/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)