Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
|
Ulica |
Koszykowa 78
|
Nr domu |
78
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-911
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 42 91 065
|
Fax |
22 621 43 64
|
Email |
kkraska@cepelek.mil.pl
|
Internet |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Adres strony url |
www.cepelek.mil.pl
|
Regon |
010137895
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Nie
|
Nazwa projektu programu |
Nie dotyczy
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Siedziba Zamawiającego,Warszawa, ul. Koszykowa 78 w Warszawie, pokój nr 19
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cepelek.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
na piśmie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Zastrezega prawo grup czesci |
nie zastrzega
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78, woj. mazowieckie
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
brak
|
Numer referencyjny |
nie dotyczy
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
nie dotyczy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Wybor wyk |
nie dotyczy
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany te zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza:
1) Aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.
2) Zmianę dotyczącą dostarczanych produktów w sytuacji:
• gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępne będą produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu SIWZ (wycofanie danego produktu przez producenta, wykonawca musi pisemnie udokumentować),
• niedostępności na rynku produktu objętego ofertą Wykonawcy (z innych powodów niż wymieniony powyżej), w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu w SIWZ (niedostępność danego produktu na rynku, Wykonawca musi pisemnie uzasadnić,
3) W obydwu wymienionych pod pkt. 2 przypadkach, Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Zamawiającym proponowanych zamienników a po ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego do podpisania stosownego aneksu do umowy.
4) Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowane zamienniki,
2. Zgodnie z art. 142 ust.5 PZP wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmian:
1) stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie, jedynie zostanie do niego doliczony podatek VAT w zmienionej wysokości.
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
3. Podstawą i warunkiem dokonania przez Strony zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkach o których mowa w ust. 2 jest:
1) złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą dokonanie zmiany, zawierającego propozycję zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z jej szczegółowym uzasadnieniem faktycznym i prawnym oraz kalkulację kosztów będących następstwem zmian, o których mowa w ust. 1pkt. 3 i ust. 2 z wykazaniem wpływu tych zmian na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę;
2) udowodnienie za pomocą dokumentów kadrowo-płacowych, że zmiany wymienione w ust. 1 pkt. 3 i ust. 2 pkt.2 i 3 wpłynęły na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
3) dokonanie przez Strony ustaleń i uzgodnień dotyczących faktycznego wpływu określonej zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę oraz na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy w czasie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu wniosku o którym mowa w pkt.1.
4. podpisanie przez Strony aneksu do umowy, określającego wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
Data składania wniosków |
04/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
9:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
brak
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
brak
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
brak
|
IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
brak
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 6 6 |
brak
|
IV 6 5 |
Nie
|
Wartość zamknięcia licytacji |
nie dotyczy
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
brak
|
Czy unieważnienie |
Tak
|