Usługa zapewnienia ciągłości pracy oraz jakości wydruków/kopii urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek eksploatowanych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Data publikacji 2017-03-29
Data zakończenia 2017-04-11 09:00:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53853 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 503230005, 301240004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia ciągłości pracy oraz jakości wydruków/kopii urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek eksploatowanych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie obejmująca naprawy, konserwacje oraz uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych (bez papieru) w tym tonerów, tuszy i części zamiennych w zamian za opłatę obliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków/kopii

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Województwo Mazowieckie
Ulica ul. Jagiellońska
Nr domu 26
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03719
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 59 79 100
Fax 22 59 79 043
Email anna.siennicka@mazovia.pl
Adres strony url www.mazovia.pl
Regon 1552891000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny, Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie,
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.mazovia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.mazovia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
Numer referencyjny OR-AG-I.ZP.U.272.14.2017.AS
Rodz zam U
Okres2c 31/03/2018
Szacunkowa wart zam calosc 406504.07
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia producenta lub autoryzowanych przedstawicieli producenta do wykonywania czynności serwisowych i napraw gwarancyjnych (certyfikat autoryzacji) do urządzeń marki: HP, Canon, Olivetti, Kyocera, Konica Minolta oraz aktualne uprawnienia producenta lub autoryzowanych przedstawicieli producenta do wykonywania czynności serwisowych (certyfikat autoryzacji, certyfikat ze szkoleń) do urządzeń marki Oce; 2) dysponuje oprogramowaniem służącym do monitorowania liczników wydruków/kopii urządzeń objętych przedmiotem zamówienia oraz stanu zużycia tonerów/tuszy
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunku, o którym mowa w sekcji III.1.3)
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca składa: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wykazu osób należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wskazane w ww. wykazie uprawnień producenta lub autoryzowanych przedstawicieli producenta do wykonywania czynności serwisowych i napraw gwarancyjnych (certyfikat autoryzacji; 2) wykazu narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, na żądanie Zamawiającego we wskazanym przez niego terminie, na dwa tygodnie przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu testową wersję oprogramowania służącego do monitorowania liczników wydruków/kopii oraz stanu zużycia tonerów/tuszy. Dostarczone przez Wykonawcę urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem zostanie podłączone do serwera Zamawiającego w celu weryfikacji poprawności działania oprogramowania. Zamawiający w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego działania oprogramowania, odrzuci ofertę Wykonawcy, jako niezgodną z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert. Instalacja urządzenia z oprogramowaniem uprawnia Zamawiającego wyłącznie do potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa może zostać zmieniona w sytuacji, gdy: 1) zmiana przepisów podatkowych w zakresie zmiany podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku Vat, zmianie ulega stawka podatku Vat oraz wartość podatku Vat; 2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa; 3) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 4) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 5) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian. 6) zmiany osób realizujących umowę pod warunkiem, że wykażą się posiadaniem kwalifikacji, wymaganych przez Zamawiającego; 7) powstania lub zmiany siedziby Zamawiającego.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 95
Data składania wniosków 11/04/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być przygotowana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez wykonawcę
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 6 1) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny wskazanej w ofercie. 2) Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. 3) Zamawiający zwraca zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)