1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek UMCS w Lublinie, z podziałem na poniżej wymienione części:
1) Część nr 1 zamówienia – Zadanie nr 1 – dostawa materiałów drukowanych,
2) Część nr 2 zamówienia – Zadanie nr 2 – dostawa materiałów konferencyjnych,
3) Część nr 3 zamówienia – Zadanie nr 3 – dostawa materiałów promocyjnych – torby,
4) Część nr 4 zamówienia – Zadanie nr 4 – dostawa materiałów promocyjnych – koszulka,
5) Część nr 5 zamówienia – Zadanie nr 5 – dostawa materiałów promocyjnych – ceramika,
6) Część nr 6 zamówienia – Zadanie nr 6 – dostawa materiałów promocyjnych – targi.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części.
2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony asortyment (dotyczy części 2, pozycja 3 – pamięć przenośna, oraz części 6 pozycja 4 – pamięć przenośna, z załącznika do SIWZ opis przedmiotu zamówienia), licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi.
3. Uwaga dotycząca wszystkich części zamówienia:
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Opisując przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
Opis 3 pozycje asortymentowe 13 pozycji asortymentowych 3 pozycje asortymentowe 1 pozycja asortymentowa 2 pozycje asortymentowe 11 pozycji asortymentowych |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
|
Ulica |
Pl. M. Curie-Skłodowskiej
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20031
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
815 375 965
|
Fax |
815 375 965
|
Email |
zampubl@umcs.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.umcs.pl
|
Regon |
135300000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.umcs.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.umcs.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, Rektorat, piętro XII, pokój 1201
|
Numer referencyjny |
PN/19-2017/DOP-p
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Uwaga (dotyczy wszystkich części zamówienia):
Zamówienie należy wykonać w terminie do 14 dni od dnia akceptacji projektu graficznego, z zastrzeżeniem, iż termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Minimalny deklarowany termin wykonania zamówienia wynosi 7 dni roboczych, maksymalny 14 dni roboczych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Uwaga: Dokumenty wymienione w sekcji III.4) pkt 1. ogłoszenia wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza.
2. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) pkt 1. – 3. ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Uwaga: Dokument określony w sekcji III.7) pkt 1. ogłoszenia składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
2. Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
07/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Uwaga (dotyczy wszystkich części zamówienia):
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu próbki asortymentu, odpowiadające opisowi przedmiotu zamówienia wymaganego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia po 1 sztuce próbki dla każdej z opisanych pozycji asortymentowych. Złożone przez Wykonawcę próbki będą podlegały ocenie przez Biuro Promocji, które dokona oceny zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Przedłożenie próbek niespełniających wymagań opisanych w SIWZ, będzie podstawą nie podpisania umowy z winy Wykonawcy. Brak przedłożenia próbek, w terminie do 3 dni roboczych od wystosowania żądania ich dostarczenia, traktowany będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|