Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część I: Dostawa komputerów przenośnych, urządzeń interaktywnych i cyfrowych:
1. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna+ projektor utra-krótkoogniskowy) + przyłącze ścienne sygnałowe do tablic + głośniki do tablic – 8 zestawów,
2. Podstawa jezdna do tablicy interaktywnej - szt. 1,
3. Wizualizer – 2 sztuki,
4. Komputer przenośny laptop typ 1 – 8 sztuk,
5. Komputer przenośny laptop typ 2 – 32 sztuki,
6. Szafki mobilne na laptopy z zasilaniem – sztuk 3,
Część II: Dostawa urządzeń cyfrowych oraz drukarek i oprogramowania dla osób niepełnosprawnych:
1. Oprogramowanie powiększające – 1 sztuka,
2. Specjalistyczna klawiatura dla uczniów słabowidzących – 1 sztuka,
3. Kamera cyfrowa – 1 sztuka,
4. Aparat cyfrowy – 1 sztuka,
5. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 – 2 sztuki,
6. Drukarka 3D – 1 sztuka,
7. Zestaw edukacyjny – roboty mobilne – 2 zestawy,
OpisZamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, urządzeń interaktywnych i oprogramowania - instalację, konfigurację oraz przeprowadzenie testu poprawności działania sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne danego sprzętu. W przypadku certyfikatów i standardów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub spełniające w wyższym stopniu opisane normy, certyfikaty i deklaracje. Wszystkie elementy dostarczanego sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane), wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r. Cały sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń/podzespołów.
Dostawa obejmuje:
1. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna+ projektor utra-krótkoogniskowy) + przyłącze ścienne sygnałowe do tablic + głośniki do tablic – 8 zestawów,
2. Podstawa jezdna do tablicy interaktywnej - szt. 1,
3. Wizualizer – 2 sztuki,
4. Komputer przenośny laptop typ 1 – 8 sztuk,
5. Komputer przenośny laptop typ 2 – 32 sztuki,
6. Szafki mobilne na laptopy z zasilaniem – sztuk 3,Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń cyfrowych, drukarek i oprogramowania dla osób niepełnosprawnych oraz instalację, konfigurację oraz przeprowadzenie testu poprawności działania sprzętu
w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne danego sprzętu. W przypadku certyfikatów i standardów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub spełniające w wyższym stopniu opisane normy, certyfikaty i deklaracje. Wszystkie elementy dostarczanego sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane), wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r. Cały sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń/podzespołów.
Dostawa obejmuje:
1. Oprogramowanie powiększające – 1 sztuka,
2. Specjalistyczna klawiatura dla uczniów słabowidzących – 1 sztuka,
3. Kamera cyfrowa – 1 sztuka,
4. Aparat cyfrowy – 1 sztuka,
5. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 – 2 sztuki,
6. Drukarka 3D – 1 sztuka,
7. Zestaw edukacyjny – roboty mobilne – 2 zestawy
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych
|
Ulica |
ul. Bakończycka
|
Nr domu |
11
|
Miejscowość |
Przemyśl
|
Kod Pocztowy |
37700
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
0-16 6788486
|
Fax |
0-16 6788486
|
Email |
dyrektor@zsu-hig.edu.pl
|
Adres strony url |
www.zsu-hig.edu.pl
|
Regon |
65097613700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Nowoczesna szkoła szansą rozwoju ucznia
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zsu-hig.witrynaszkolna.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zsu-hig.witrynaszkolna.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Bakończycka 11 - sekretariat
|
Numer referencyjny |
2/PN/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Skrócony okres dostawy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XIII SIWZ pt.: Opis kryteriów wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego terminu wykonania zamówienia Zamawiający uzna maksymalny okres dostawy, bez przyznawania dodatkowych punktów
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium dla części I zamówienia w wysokości:
- 4 000,00 zł - dla części 1 (cztery tysiące złotych 00/100),
wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1.1. pieniądzu,
1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
1.3. gwarancjach bankowych,
1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
Cena dostawy
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
07/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
8:15
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Nie
|