Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
8 Baza Lotnictwa Transportowego
|
Ulica |
Kraków
|
Nr domu |
50
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
30901
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
261 136 250
|
Fax |
261 136 280
|
Email |
balice@wp.pl
|
Adres strony url |
www.8bltr.wp.mil.pl
|
Regon |
35013887100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.8bltr.wp.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.8bltr.wp.mil.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
8 Baza Lotnictwa Transportowego w Krakowie-Balicach, 30-901 Kraków
|
Numer referencyjny |
6/SZKOLENIE/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
17/11/2017
|
Szacunkowa wart zam calosc |
476804.97
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
w zakresie zadania nr 1, wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów administracyjno - biurowych z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie;
w zakresie zadania nr 2, wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy niszczarek z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie;
Dowodami dotyczącymi dostaw, określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
W przypadku złożenia oświadczenia zaleca się, by wykonawca wykazał, z jakich uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym, nie mógł pozyskać poświadczenia.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Spełnieniem przez wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej będzie wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 7 A - B do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw”
W zakresie zadania nr 1 co najmniej dwóch należycie wykonanych dostaw materiałów administracyjno - biurowych o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł każda wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie.
- przez jedną dostawę materiałów administracyjno – biurowych zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł.
W zakresie zadania nr 2 co najmniej dwóch należycie wykonanych dostaw niszczarek o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł każda wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie.
- przez jedną dostawę niszczarek zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy
o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł.
W celu zbadania spełnienia tego warunku zamawiający wezwie wykonawcę którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do przedstawienia oświadczenia - zał. nr 7 A - B do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw” – wskazanego w pkt. VI. A, ppkt 3.2 – 3.3 SIWZ.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu
o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – w przypadku gdy zamawiający nie będzie mógł samodzielnie pobrać dokumentu z ogólnodostępnych rejestrów publicznych
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie zadania nr 1 wykaz dostaw materiałów administracyjno - biurowych z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. V ppkt 1.3.1. SIWZ – sporządzony zgodnie z zał. nr 7 A do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw – zadanie nr 1”;
W zakresie zadania nr 2 wykaz dostaw niszczarek z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. V ppkt 1.3.2. SIWZ – sporządzony zgodnie z zał. nr 7 B do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw – zadanie nr 2”.
W przypadku wątpliwości i braku możliwości zidentyfikowania czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania zamawiającego określone w zał. nr 5 A i 5 B do SIWZ – „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2, 3”, wykonawca na wezwanie zamawiającego będzie zobowiązany, przedstawić potwierdzone przez producenta parametry techniczne oferowanego sprzętu odpowiadające wymaganiom zamawiającego - w przypadku oferowania sprzętu równoważnego
w zakresie zadania nr 2 i/lub zadania nr 3
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Zał. nr 1 do SIWZ – „Druk Oferta” - sporządzony wg wymagań SIWZ.
2.Prawidłowo wypełniony zał. nr 4 A do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1” dla zadania nr 1, zał. nr 4 B do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 2” dla zadania nr 2, zał. nr 4 C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 3” dla zadania nr 3 – w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę.
3.Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 A do SIWZ – „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2”, zał. nr 5 B do SIWZ – „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 3” – w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę.
4.Prawidłowo wypełniony zał. nr 6 A do SIWZ - „Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu – zadanie nr 2”, i/lub zał. nr 6 B do SIWZ - „Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu – zadanie nr 3” – w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę
5.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Ostateczna treść umowy może też ulec zmianie w zakresie określonym w § 10 zał. nr 3 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|