Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Data publikacji 2017-03-31
Data zakończenia 2017-04-10 10:00:00
Instytucja Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56202 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007, 798100005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na obszarach obsługiwanych przez Zamawiającego, z nadrukami wraz z rozładunkiem do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługi pozostające w związku z realizowaną dostawą, w szczególności transport i wykonanie nadruku na workach.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Worki foliowe wykonane z polietylenu niskiej gęstości (LDPE):Lp., kolor, wymiar[mm], pojemność [L], grubość [mm],Ilość maksymalna[szt.]1.żółty 520(+2x90)/1100, 120 0,050, 231.000, 2.żółty 520(+2x90)/1100, 120, 0,060,99.000,3.zielone 400(+2x100)/800, 60, 0,075, 24.000, 4.zielony 520(+2x90)/1100, 120, 0,075, 50.500, 5.zielony 520(+2x90)/1100, 120, 0,060,62.000,6.bezbarwny 520(+2x90)/1100,120, 0,060, 110.000, 7"inny" np.: szary 400(+2x100)/800, 60, 0,075, 6.000,RAZEM [szt.] 582.500 a)Worki mają posiadać nadruk flexograficzny: 1-kolorowy (czarny), 1-stronny, potrójny (raport co 35cm), przewidziany dla poszczególnych obszarów, zgodny ze wzorem i wymiarami przekazanymi przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. Wykonawca wykona matryce na własny koszt. b)Worki mają być wykonane bez perforacji.c)Worki powinny zostać dostarczone w opakowaniach zbiorczych po 250 szt. każde. Opakowanie zbiorcze powinno być wyraźnie oznaczone, łącznie z oznaczeniem treści wydruku na workach oraz umożliwiać identyfikacje daty produkcji. d)Worki powinny być półprzezroczyste umożliwiające szybką ocenę ich zawartości po wypełnieniu. e)Dopuszcza się worki z tasiemką w tunelu/zgrzewie. f)Cena powinna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności z przygotowaniem i dostarczeniem worków do siedziby Zamawiającego.
4.3.Zamawiający zastrzega, iż wskazane w SIWZ ilości worków stanowią ilości maksymalne zaś zamówienie będzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zamówienia mniejszych ilości worków w okresie realizacji zamówienia.
4.4.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w formie miesięcznych partii na podstawie przesyłanych zamówień przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Każdorazowo na jeden dzień przed planowaną dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem lub e -mailem o terminie dostawy. Dostawa miesięcznego zamówienia winna odbywać się jednym transportem (Zamawiający wyklucza możliwość dzielenia miesięcznego zamówienia na częściowe dostawy).
Nazwa obszaru, Kolor, Pojemność w litrach, Wymiar (mm), Grubość w mm, Maksymalna ilość miesięcznie w szt.
Gmina Puławy: żółty 120, 520(+2x90)/1100, 0,050 , 10.000, zielone 60, 400(+2x100)/800, 0,075, 4.000,
Janowiec: żółty 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 4.000, zielony 120, 520(+2x90)/1100, 0,075, 2.000,
Końskowola: żółty 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 9.000, zielony 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 3.000,
Miasto Puławy: bezbarwny 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 10.000, zielony 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 4.000,
Żyrzyn: żółty 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7.000, Zielony 120, 520(+2x90)/1100, 0,075, 3.500, "inny" np.: szary 60, 400(+2x100)/800, 0,075,2.000.
4.5.Zamawiający określa maksymalny czas realizacji dostawy jednej miesięcznej partii na 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego do Wykonawcy faksem lub e-mailem.
4.6Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji jakości liczony od daty podpisania bez uwag przez strony protokołu odbioru dla każdej partii dostawy, na wady wynikające z niewłaściwie przeprowadzonego procesu produkcji wyrobu, w szczególności wady w jakości zgrzewu, nadruku na worku, oraz niewłaściwy wymiar worka. Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
Ulica ul. Dęblińska
Nr domu 2
Miejscowość Puławy
Kod Pocztowy 24100
Panstwo Polska
Województwo lubelskie
Tel 081 8862018, 0-695-616-226
Email info@zuk.pulawy.pl
Adres strony url http://zuk.pulawy.pl
Regon 43084068400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zuk.pulawy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy
Numer referencyjny ZP/ZUK/02/2017
Rodz zam D
Okres2c 28/02/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich). 2.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. ust. 5 pkt. 1 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Strony zgodnie postanawiają, iż istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty są niedopuszczalne, z zastrzeżeniem zawartym w pkt. 3 2.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Strony mogą dokonywać zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach: a) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej. b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, c) gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 10/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)