DOSTAWA AKUMULATORÓW I BATERII

Data publikacji 2017-04-03
Data zakończenia 2017-04-11 11:00:00
Instytucja 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56744 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 314000000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. Czołgowo-Samochodowej, OPBMR, Sł. ZZLT znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 18 zadań, których szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy):
Zadanie nr 1 - BATERIE I AKUMULATORY STANDARDOWE
Zadanie nr 2 - AKUMULATOR GOPRO LI-ION 3,7V
Zadanie nr 3 - BATERIA LITOWA ER34615T 3,6V
Zadanie nr 4 - AKUMULATOR 10,8V
Zadanie nr 5 - BATERIA AKUMULATOROWA UBC44106102
Zadanie nr 6 - AKUMULATOR 14,4V/4AH
Zadanie nr 7 - AKUMULATORY DO UPS - RBC
Zadanie nr 8 - BATERIA BTE-AA-TX2 Z SOLDER TABS
Zadanie nr 9 - BATERIA LITOWA MXU-810 LM-04/11
Zadanie nr 10 - AKUMULATOR DO LAPTOPA PANASONIC
Zadanie nr 11 - BATERIA U10025
Zadanie nr 12 - BATERIA AKUMULATOROWA 7020-0012-500
Zadanie nr 13 - BATERIA C56000A-02
Zadanie nr 14 - AKUMULATORY DO SPRZĘTU NOSP
Zadanie nr 15 - AKUMULATORY 12V (OPBMR)
Zadanie nr 16 - AKUMULATORY (OPBMR)
Zadanie nr 17 - BATERIE (OPBMR)
Zadanie nr 18 - AKUMULATORY (SŁ. CZOŁGOWO-SAMOCHODOWA)
Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
3. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4, 4a, 4b do SIWZ – Projekt umowy.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. OPBMR1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. OPBMR1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. OPBMR1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. Czołgowo-Samochodowej.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 uPzp do wysokości kwoty brutto: 9 151,88zł
w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2017r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym tj. załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ulica Ul. Silniki
Nr domu 1
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-325
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 261 548 500
Fax 261 548 555
Email 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.31blt.wp.mil.pl
Regon 63243177100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres jak wyżej
Numer referencyjny ZP 17/III/17
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa dla zadań 1-14 : 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji producenta, wskazującej datę wycofania z produkcji. 4.Dostawa towaru oznaczonego innym numerem NSN i P/N będzie możliwa jedynie w przypadku wycofania z produkcji towarów oznaczonych numerami podanymi przez Zamawiającego i za wyłączną zgodą Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia informacji dokumentującej wycofanie z produkcji produktu oznaczonego danym numerem NSN i P/N oraz zastąpienie go innymi. W przypadku wycofania z produkcji towarów oznaczonych numerami podanymi przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy, zmiana żądanego przedmiotu zamówienia na produkt z innym numerem NSN i P/N będzie wymagała formy pisemnej. Cena umowy nie ulega zmianie. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Decyzja o dostawie produktów zamiennych będzie podejmowana przez Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji producenta, wskazującej datę wycofania z produkcji. 5. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowy dla 15-18 : 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji producenta, wskazującej datę wycofania z produkcji. 4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Data składania wniosków 11/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)