Dostawa serwerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Data publikacji 2017-04-03
Data zakończenia 2017-04-11 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57169 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488220006, 302110001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa serwerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 9 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 8 do SIWZ -Specyfikacja techniczna.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Ekonomiczny
Ulica ul. Rakowicka
Nr domu 27
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31510
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 12 293-53-85
Fax 12 293-58-98
Email kurowska@uek.krakow.pl
Adres strony url www.uek.krakow.pl
Regon 151900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.uek.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sposób zapewniający jej nienaruszalność, w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w sposób wskazany w SIWZ na adres Zamawiającego (poniżej).
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Dział Zamówień Publicznych ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, Budynek Główny, pok. nr 205 B.
Numer referencyjny K-DZP-272-8/2017
Rodz zam D
Okres2c 42
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia – do 6 tygodni od daty dostarczenia Wykonawcy kompletu dokumentów potwierdzających uprawnienie do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% w odniesieniu do urządzeń wskazanych w niniejszej Specyfikacji lub przekazania oświadczenia Zamawiającego o nie uzyskaniu przedmiotowej zgody. W przypadku Wykonawców mających siedzibę poza Polską termin ten wynosi: do 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej: 1) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 5) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.uek.krakow.pl/przetargi) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne dokumenty, składane z ofertą: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 2) Oferta szczegółowa - załącznik nr 7 do SIWZ wypełniona i podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez Pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 4) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy), na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (pkt. 5. 2 SIWZ) – propozycja zobowiązania stanowi zał. nr 4 do SIWZ - wraz z dokumentami dotyczącymi: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga: Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w załączniku nr 9 do SIWZ:1) oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia posiadają oznakowanie CE, 2) Aktualny Certyfikat ENERGY STAR, oryginał lub jego kopię [potwierdzoną przez Wykonawcę na każdej stronie dokumentu za zgodność z oryginałem] lub Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia posiadają Aktualny Certyfikat ENERGY STAR. 3) Aktualne Certyfikaty ISO 9001 dla producenta sprzętu lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu tego certyfikatu obejmującego między innymi: - projektowanie i produkcję systemów komputerowych lub - projektowanie, opracowywanie, wytwarzanie rozwiązań informatycznych lub - projektowanie, produkcję rozwiązań informatycznych lub - projektowanie i montaż systemów informatycznych lub - działalność związaną z produktami informatycznym takimi jak zarządzanie projektowaniem, zarządzaniem produkcją lub - produkcja i sprzedaż komputerów lub - produkcja oraz wsparcie klienta z zakresu komputerów lub - projektowanie, outsourcing, serwisowanie komputerów lub podobny - do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię [potwierdzoną przez Wykonawcę na każdej stronie dokumentu za zgodność z oryginałem] certyfikatu [wraz z tłumaczeniem na język polski]. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. pkt 1-3 będą wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
Wadium 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w kwocie: 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr konta bankowego: 09 2490 0005 0000 4530 8510 4422, z adnotacją: „Dostawa serwerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie”, nr postępowania: K-DZP-272-8/17, 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium powinno być wpłacone w taki sposób, aby w dniu otwarcia ofert do godz. 10:00 wadium znajdowało się na rachunku bankowym Uczelni. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – kopia dokumentu wadialnego została załączona do w oferty. 6. Oryginalne dokumenty wadialne są przyjmowane do depozytu przez Zamawiającego (Kasa – Bud. Główny, pok.103) w poniedziałki, wtorki, środy i piątki w godz. 10-13 oraz w czwartki w godz. 12-15. 7. W przypadku wadium w formie innej niż pieniądz, z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania umowy stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stosownego oświadczenia do Centrum Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w terminie 3 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany po dniu w którym nastąpiła zmiana stawki podatku VAT. Cena netto nie ulegnie zmianie przez cały czas trwania Umowy. 2) w przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego i zaoferowanego przez Wykonawcę modelu serwera, możliwa jest zmiana w zakresie zaoferowanego sprzętu pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż ten, który został wyspecyfikowany w pierwotnej ofercie i spełnia wymagania postawione w SIWZ, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie ulegnie zwiększeniu. 3) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, skutkujące zmniejszeniem tych kosztów lub uzyskaniem urządzeń o lepszych parametrach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą prowadzić do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy. 2. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 3. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu, w terminie do 3 dni od momentu wystąpienia przesłanek do zmian umowy. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie wraz z ewentualnymi dokumentami potwierdzającymi okoliczności faktyczne wskazywane przez Wykonawcę we wniosku. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy okazania oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
Kryt 0 Cena ofertowa brutto
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 11/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)