| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Gmina Zakrzew
|
| Ulica |
Zakrzew 51
|
| Miejscowość |
Zakrzew
|
| Kod Pocztowy |
26652
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
486 105 122
|
| Fax |
486 105 143
|
| Email |
zakrzew@zakrzew.pl
|
| Adres strony url |
www.zakrzew.pl
|
| Regon |
67022407700000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zakrzew.bip.gmina.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Zakrzew, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę można dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przesyłką kurierską.
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew
|
| Numer referencyjny |
FEIT.271.1.10.2017
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
2
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował:
- minimum 2 dostawy mebli o wartości minimum 200 000,00 złotych brutto każda, lub
- minimum 3 dostawy mebli o wartości minimum 150 000,00 złotych brutto każda.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo , dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopa potwierdzona notarialnie. 3) W szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej i ekonomicznej innych podmiotów – oryginał lub kopia poświadczona notarialne. 4)Zestawienie cenowe.
|
| Wadium |
7000,00 PLN (siedem tysięcy złotych)
|
| Czy wadium |
Tak
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
|
| Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach:
a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
b) konieczną zmianę terminów realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi i udokumentuje okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
c) konieczną zmianę przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku przedłużających się prac budowlanych w miejscu dostarczenia mebli,
d) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
e) zakończenia serii produkcyjnej danego mebla oraz rozpoczęcie produkcji mebla o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania.
|
| Kryt 0 |
Cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Data składania wniosków |
18/04/2017
|
| Godzina składania wniosków |
09:55
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|