Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących, faksów, oryginalnych, nowych, wcześniej nie używanych, nie przerabianych, nieregenerowanych, powstałych w cyklu produkcyjnym z użyciem 100 % nowych komponentów.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, pod warunkiem, że:
2.1 dostarczone materiały eksploatacyjne nie naruszą praw i roszczeń z tytułu gwarancji urządzeń, w których będą eksploatowane (większość posiadanych przez sądy urządzeń jest nowa i objęta okresem gwarancyjnym),
2.2 są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty oryginalne,
2.3 posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,
2.4 pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych,
2.5 do oferty Wykonawca dołączy dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie równoważności,
2.6 Zamawiający niezależnie od ww. wymagań, w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych, zażąda od Wykonawcy złożenia oświadczenia następującej treści:
Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne-równoważne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą z nim w pełni współpracowały, a w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt.
2.7 Wykonawca dołączy do oferty raporty z testów wydajności oferowanych materiałów eksploatacyjnych zgodnymi z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów do urządzeń monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów do urządzeń kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych, wykonane przez jednostkę niezależną od producenta, importera i wykonawcy. Do danego testu należy dołączyć informacje - wykaz materiałów eksploatacyjnych, ze wskazaniem pozycji z załączników nr 2, 3 4 i 5 formularzy cenowych, którego raport dotyczy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
3.1 Cześć I - dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża. Załącznik nr 2 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość.
3.2 Cześć II - dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Grajewie. Załącznik nr 3 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość.
3.3 Cześć III – dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem. Załącznik nr 4 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość.
3.4 Cześć IV - dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Zambrowie. Załącznik nr 5 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość.
4. Zamawiane materiały należy dostarczyć i wnieść do wskazanych pomieszczeń w budynkach poszczególnych sądów.
5. Na dostarczone materiały eksploatacyjne Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
7. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga złożenia oferty w oparciu o dokumenty zawarte w specyfikacji.
8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Opisdostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża. Załącznik nr 2 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilośćdostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Grajewie. Załącznik nr 3 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilośćdostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem. Załącznik nr 4 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilośćdostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Zambrowie. Załącznik nr 5 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Sąd Okręgowy w Łomży
|
Ulica |
ul. Dworna
|
Nr domu |
16
|
Miejscowość |
Łomża
|
Kod Pocztowy |
18400
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
862 166 282
|
Fax |
086 2166281 w. 110
|
Email |
gospod@lomza.so.gov.pl
|
Adres strony url |
www.lomza.so.gov.pl
|
Regon |
57063100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lomza.so.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatorów pocztowych lub osobiście
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Okręgowy w Łomży ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, Budynek C, pokój 17
|
Numer referencyjny |
DS-241-100/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących o wartości brutto każda co najmniej: dla Części I – 20.000 zł, dla Części II – 20.000 zł, dla Części III – 25.000 zł, dla Części IV – 15.000 zł i przedstawi referencje, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Od Wykonawców składających ofertę wspólną, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń osobno dla każdego z Wykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz zrealizowanych lub aktualnie realizowanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących o wartości brutto co najmniej: dla Części I – 20.000 zł, dla Części II – 20.000 zł, dla Części III – 25.000 zł, dla Części IV – 15.000 zł wraz z referencjami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
3.2 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Od Wykonawców składających ofertę wspólną, Zamawiający zażąda złożenia informacji osobno dla każdego z Wykonawców.
3.3 Wykonawcę, który zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający wezwie do złożenie dodatkowo następujących dokumentów:
3.3.1 oświadczenia, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne - równoważne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą z nimi w pełni współpracowały, a w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązuje się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych materiałów eksploatacyjnych przeprowadzi na własny koszt.
3.3.2 raportów z testów wydajności oferowanych materiałów eksploatacyjnych zgodnymi z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów do urządzeń monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów do urządzeń kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych, wykonane przez jednostkę niezależną od producenta, importera i wykonawcy. Do danego testu należy dołączyć informacje-wykaz materiałów eksploatacyjnych, ze wskazaniem pozycji z załączników nr 2, 3 4 i 5 formularzy cenowych, którego raport dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty 2. Formularze cenowe
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
Cena brutto
|
Kryt 0p |
50
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
21/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|