WYKONANIE GADŻETÓW PROMUJĄCYCH - KALENDARZY PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Data publikacji 2012-11-29
Data zakończenia 2012-12-07 13:00:00
Instytucja Gmina Miejska Hrubieszów
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252637 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928, 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gadżetów - kalendarzy promujących podregion Gotania w ramach projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania w ilości 780 kompletów.

Kalendarze zostaną wykonane dla 10 gmin uczestniczących projekcie:
Miasto Hrubieszów
Gmina Hrubieszów
Gmina Werbkowice
Gmina Trzeszczany
Gmina Tomaszów Lubelski
Gmina Uchanie
Gmina Mircze
Gmina Dołhobyczów
Gmina Tyszowce
Gmina Komarów-Osada
W skład 1 kompletu wchodzi:

1. Kalendarz trójdzielny- 780 szt.
Wymiary kalendarza: 315 x 765 mm
Główka kalendarza: projekt wg zdjęć dostarczonych przez Zamawiającego
wymiary: 315 x 195 mm
ilość kolorów: 4+0 (nadruk w pełnym kolorze)
zabezpieczona lakierem UV, oklejana na tekturze z efektem wypukłości (kaszerowana)
Plecki (spód kalendarza):
papier: karton 350 g/m2
nadruk na pleckach w dwóch dowolnych kolorach
miejsce na reklamę: trzy paski 315 x 45 mm
Kalendarium:
papier: offset 90 g/m2
trójkolorowe (środkowe kalendarium żółte lub błękitne)
trzyjęzyczne (PL, GB, D)
każda część kalendarium zawiera święta i imieniny w języku polskim
kalendarz zawiera przesuwane okienko wskazujące aktualną datę
Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić projekt próbny kalendarza, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowania przez Zamawiającego. Próbny projekt Wykonawca prześle do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl
Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnego projektu zgłosi swoje uwagi do niego bądź zaakceptuje otrzymany projekt, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną.
Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia do wykorzystania przy wykonywaniu projektu. Projekt kalendarza powinien zawierać dane teleadresowe oraz adresy stron internetowych 10 gmin. Na kalendarzu powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 gmin) oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego.
2. Kalendarz książkowy A5 dzienny- 780 szt.
Format bloku: 144 X 204 mm
Układ: 1 dzień na 1 stronie, sobota i niedziela na 1 stronie, przed każdym miesiącem terminarz miesięczny
Objętość: 368 stron
Papier: biały lub chamois 70g/m2
Druk: szaro-bordowy
Kalendarium 5 języczne: PL, GB, D, RUS, FR, imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, na dole kalendarium plan całego roku
Mapy: na wyklejce z przodu mapa Europy, na wyklejce z tyłu mapa Polski, dodatkowo 8 stron z mapami głównych miast w Polsce: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław
Część informacyjna: plan roczny 2012, 2013, 2014, plan urlopowy, jednostki miar, odległości między miastami, Informacje o Państwach Członkowskich UE, przedstawicielstwa Polski w krajach UE, adresy internetowe, tel. numery kierunkowe, kalendarz stuletni, strefy czasowe, plan miesięczny na rok 2014, skorowidz od A do Z
Wykończenie: Blok kalendarza szyty oraz dodatkowo klejony, wzmocniony krepą, tasiemka oraz kapitałka w kolorze kremowym, perforacja narożników
Oprawa: miękka, na gąbce, delikatna, matowa powierzchnia
Kolor okładki kalendarza: brąz (ciemne bordo)
Znakowanie: grawer laserowy: I i IV strona okładki

Kolor okładki kalendarza: brąz (odcień uzgodniony z Zamawiającym)
Wykonawca wykona 10 różnych projektów kalendarza dla każdej z 10 gmin uczestniczących w projekcie (po 78 szt. kalendarza dla każdej gmin):
Miasto Hrubieszów
Gmina Hrubieszów
Gmina Werbkowice
Gmina Trzeszczany
Gmina Tomaszów Lubelski
Gmina Uchanie
Gmina Mircze
Gmina Dołhobyczów
Gmina Tyszowce
Gmina Komarów-Osada
Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić próbne projekty kalendarzy, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowanie przez Zamawiającego. Wykonawca prześle do Zamawiającego próbne projekty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl
Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnych projektów zgłosi swoje uwagi do nich bądź zaakceptuje otrzymane projekty, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną.
Projekt kalendarza powinien zawierać dane teleadresowe oraz adres strony internetowej gminy dla której będzie wykonywany. Na kalendarzach powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu oraz logotyp Gotanii . Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego.

3. Kalendarz biurkowy spiralowy 13 kartkowy- 780 szt.
Wymiar kalendarza: 210 x 110 mm
12 kart + okładka (każda karta z innym zdjęciem wybranym przez Zamawiającego + okładka ze wszystkimi zdjęciami łącznie)
Nadruk jednostronny w pełnym kolorze
Papier kreda matowa lub błyszcząca 170g
Piramidka karton 300g
Spirala w kolorze czarnym, białym, złotym lub srebrnym
Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić projekt próbny kalendarza, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowania przez Zamawiającego. Próbny projekt Wykonawca prześle do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl
Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnego projektu zgłosi swoje uwagi do niego bądź zaakceptuje otrzymany projekt, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną.
Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia do wykorzystania przy wykonywaniu projektu. Projekt kalendarza powinien zawierać dane teleadresowe oraz adresy stron internetowych 10 gmin. Na kalendarzu powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 gmin) oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego.
4. Kalendarz listkowy - 780 szt.
wymiary: 85 x 54 mm (wielkość karty kredytowej)
papier: karton 350 g/m2
ilość kolorów: 4+4 (nadruk w pełnym kolorze - pierwsza i druga strona)
lakierowany obustronnie
zaokrąglone narożniki
Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić projekt próbny kalendarza, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowania przez Zamawiającego. Próbny projekt Wykonawca prześle do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl
Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnego projektu zgłosi swoje uwagi do niego bądź zaakceptuje otrzymany projekt, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną.
Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia do wykorzystania przy wykonywaniu projektu. Projekt kalendarza powinien zawierać mieć zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 gmin) oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego.
UWAGA!
Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Hrubieszów
Ulica ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
Nr domu 1
Miejscowość Hrubieszów
Kod Pocztowy 22-500
Województwo lubelskie
Tel 084 6962380 w. 54
Fax 084 6962380
Internet www.miasto.hrubieszow.pl
Regon 00052407400000
E-mail inwestycje@hrubieszow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 5 000 PLN brutto. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia polegającą na wykonaniu kalendarzy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron: a) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, b) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 3. Nie stanowi zmiany umowy: c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, d) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta w Hrubieszowie - Biuro Projektu SPPW ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1, 22-500 Hrubieszów
Data składania wniosków 07/12/2012
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Gmina Miejska Hrubieszów (sekretariat) ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)