Przetarg nieograniczony na dostawę papieru, materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni.

Data publikacji 2012-11-29
Data zakończenia 2012-12-06 09:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Skoroszyty i podobne wyroby,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252827 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301243007, 301970006, 301992301, 301976301, 228500003, 301972204, 301995005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni.
Szczegółowy wykaz materiałów biurowych, papieru oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji - formularzu ofertowym, oraz poniżej. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
Wymagania stawiane wykonawcy:
-wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie,
-wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone,
-jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu,
-wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinie autoryzowanego serwisu producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenie (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związanie z naprawą ponosi wykonawca
-dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia,
-wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancje na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy,
-materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy do 20.12.2012r.
-wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy,
-wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoi transportem, w ciągu 1 dnia roboczego do siedziby zamawiającego, w godz. 8.00 - 15.00 (poniedziałek - piątek)
wykaz materiałów biurowych, papieru oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych znajduje sie w załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe
Ulica ul. Fryderyka Chopina 10
Nr domu 10
Miejscowość Września
Kod Pocztowy 62-300
Województwo wielkopolskie
Tel 061 6402051, 6404457
Fax 061 6402051
Internet www.wrzesnia.powiat.pl
Regon 63126570000000
E-mail starostwo@wrzesnia.powiat.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/12/2012
Wadium wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjał Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - wzór umowy dołączony jest do siwz. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w sytuacji toczącego się postępowania odwoławczego.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.wrzesnia.powiat.pl
Adres uzyskania siwz www.wrzesnia.powiat.pl Starostwo Powiatowe, ul. Chopina 10, 62-300 Września
Data składania wniosków 06/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10 - w kancelarii pok. 11a
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)