1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach.
2. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2.1. - 2.3. do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Pod pojęciem dostawy rozumie się: transport, rozładunek, wniesienie, montaż bądź uruchomienie
we wskazanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczeniu/miejscu.
4. Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
5. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur.
6. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie, przeznaczony do użytku biurowego.
7. Sprzęt będzie eksploatowany w sposób ciągły, w związku z powyższym dostarczony asortyment musi posiadać odpowiednią wytrzymałość, gwarantującą bezawaryjną eksploatację i stosowną jakość.
8. Towar musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadające zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
9. Towar musi bezwzględnie spełniać wszystkie warunki techniczne i eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w SIWZ.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie na jego wyłączną odpowiedzialność, że wszystkie zaproponowane urządzenia posiadają deklarację zgodności CE, potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy
i krajowych regulacjach prawnych.
11. Do dostarczanego sprzętu elektrycznego/elektronicznego muszą być dołączone przez Wykonawcę:
a) karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji,
b) lista punktów serwisowych, które mogą obsługiwać dany sprzęt,
c) instrukcja obsługi sprzętu w języku polskim,
d) niezbędne okablowanie zasilające.
12. Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta sprzętu.
13.Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
14.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany sprzęt jest równoważny w stosunku
do określonych w SIWZ
OpisPrzedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa niszczarek dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2.1. do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa kserokopiarek dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2.2. do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2.3. do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
|
Ulica |
ul. Lutomierska 108/112
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
91048
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
426 652 295
|
Fax |
426 652 080
|
Email |
zampub@ld.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl
|
Regon |
47075497600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Zespół ds. Zamowień Publicznych ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź
|
Numer referencyjny |
Zp-2380/2/17/KK
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
21
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634)- wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa powyżej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla zadania 1, 2 i 3 -Wypełniony w każdej z pozycji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ .
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Załączniku nr 3 do SIWZ podał producenta, typ/model i rok produkcji zaoferowanego sprzętu.
Wszystkie pozycje muszą być wypełnione w sposób opisowy, tak, żeby Zamawiający mógł jednoznacznie potwierdzić, że oferowany sprzęt spełnia wymagania techniczne określone
w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Nie dopuszcza się wypełnienia Załącznika nr 3 poprzez określenia „spełnia” lub „tak”. Zamawiający takie sformułowania uznaje jako niedokładne, nieprecyzyjne.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
zmiany oraz ich zakres określono w załączniku nr 7 do SIWZ- wzorze umowy
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
20/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|