| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
|
| Ulica |
Aleja IX Wieków Kielc
|
| Nr domu |
3
|
| Miejscowość |
Kielce
|
| Kod Pocztowy |
25516
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
świętokrzyskie
|
| Tel |
413 421 534
|
| Fax |
413 421 834
|
| Email |
zo27@kielce.uw.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.kielce.uw.gov.pl
|
| Regon |
51426500000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa terenowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.kelce.uw.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kelce.uw.gov.pl
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Biuro Administracyjno-Gospodarcze al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce Budynek A, pokój 332
|
| Numer referencyjny |
AG-I.272.1.2.2017
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
08/12/2017
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie do dnia 8 grudnia 2017 r. lub do wyczerpania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ.
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania
się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów
nie będących producentami poszczególnych maszyn/urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do złożenia odpowiedniej dokumentacji potwierdzającej, że materiały te nie są regenerowane, oraz zawierającej w szczególności nazwę producenta, wydajność, symbol materiału i zapis potwierdzający zgodność z kolumną B Formularza cenowego (załącznika nr 3 do SIWZ), dla każdego materiału równoważnego.
2. Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 dla każdego producenta materiałów równoważnych.
Każdy dokument powinien zostać oznaczony przez wykonawcę odpowiednim numerem pozycji „Formularza cenowego", którego dotyczy.
UWAGA:
Wykonawcy oferujący oryginalne materiały eksploatacyjne (wyprodukowane przez producentów poszczególnych urządzeń) nie będą wzywani do złożenia w/w dokumentacji.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej
z okoliczności wymienionych poniżej:
a) zmiany stawki VAT,
b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357¹ k.c.,
c) wystąpienia nadzwyczajnej zmiany okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy (siła wyższa, wypadek, w którym zostanie zniszczony przedmiot umowy, itp.) – w takiej sytuacji strony mogą zmienić termin wykonania umowy,
2. Zmiana umowy nastąpi na wniosek jednej ze stron w terminie 5 dni od powzięcia wiedzy o przyczynie zmiany.
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
|
| Kryt 0 |
Cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
24/04/2017
|
| Godzina składania wniosków |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć na druku „Formularz ofertowy” opracowanym przez Zamawiającego, poprzez jego czytelne wypełnienie w języku polskim na maszynie, komputerze lub ręcznie i dołączyć wymagane
w SIWZ dokumenty.
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV IstotnePostanowienia |
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę w piśmie dot. wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
4. Postanowienia umowy zawarto w „Projekcie umowy”, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|