Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
|
Ulica |
Pańska
|
Nr domu |
81
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00834
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
(022) 432 80 80
|
Fax |
(022) 432 86 20
|
Email |
biuro@parp.gov.pl
|
Adres strony url |
www.parp.gov.pl
|
Regon |
1718109500000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2016-2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2016-2
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
|
Numer referencyjny |
29/EXPO
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
30/11/2017
|
Szacunkowa wart zam calosc |
505222.52
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja zamówienia nastąpi w terminie od dnia jej zawarcia do dnia 30 listopada 2017 r., zgodnie z terminami określonymi w Harmonogramie realizacji projektu, o którym mowa w SOPZ, zawartym w Szczegółowej Koncepcji Realizacji Zadań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część zrealizowana obejmuje, 3 usługi polegające na przygotowaniu i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej w Internecie, obejmującej swym zakresem co najmniej : przygotowanie media planu, kreacji kampanii, oraz prowadzeniu profili w obrębie serwisów społecznościowych, których zsumowana liczba fanów była nie mniejsza niż 1 000 000, wartość każdej usługi była nie mniejsza niż 200 000 zł brutto. Zakres prac dotyczący prowadzenia profili w obrębie serwisów społecznościowych obejmował:
a) przygotowanie strategii prowadzenia profilu;
b) monitorowanie profilu i prowadzenie raportowania;
c) moderację sytuacji kryzysowych;
d) prowadzenie regularnych kampanii mediowych w obrębie portalu Facebook.com lub równoważnym o łącznym budżecie rocznym dla każdego profilu w wysokości co najmniej 10 000 zł.
2) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia: tj.: zespołem w skład którego będą wchodzić:
a) Koordynator projektu, osoba posiadająca doświadczenie w prowadzeniu, co najmniej pięciu kampanii, których podstawowym elementem były działania w social media, uwzględniające minimum dwa kanały komunikacji;
b) Redaktor, osoba odpowiedzialna za warstwę tekstową projektu, z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w tworzeniu tekstów i sloganów reklamowych na potrzeby co najmniej pięciu kampanii, których podstawowym elementem były działania w Internecie;
c) Dyrektor kreatywny, osoba odpowiedzialna za oprawę artystyczną projektu, z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w zespole kreatywnym przy tworzeniu co najmniej trzech kampanii, których podstawowym elementem były działania w Internecie;
d) Specjalista ds. Strategii, osoba posiadająca doświadczenie w planowaniu, co najmniej pięciu kampanii, których podstawowym elementem były działania w social media, uwzględniające
co najmniej dwa kanały komunikacji;
e) Producent materiałów video, osoba z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w organizacji produkcji video, w tym co najmniej jednej formy seryjnej składającej się z co najmniej 5 odcinków;
f) Specjalista ds. Social Media – osoba, która biegle włada językiem angielskim i rosyjskim oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 1 kampanię w serwisie społecznościowym (np. Facebook, LinkedIn) o wartości co najmniej 30 000,00 zł;
g) Grafik komputerowy – osoba, która przygotowywała grafiki na potrzeby co najmniej 5 różnych kampanii promocyjnych, w tym co najmniej 3 przeprowadzanych w Internecie.(w przypadku, gdy wartość usługi została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi).
UWAGA: Jedna osoba może pełnić wyłącznie jedną funkcję w zespole realizującym zadanie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
dowodów określających, czy usługi wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach,którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w
postępowaniu.
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy) złotych przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający przewiduje następuję przypadki zmiany umowy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (Dz. U. 2015 r. poz. 2164 ze zm.), ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. 2015 r. poz. 584, poz. 1893), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz. U. 2014 r. poz. 1448, Dz. U. 2015 r. poz. 1240), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r.. poz. 1870 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi;
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie, zmiana może dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na które będą miały bezpośredni wpływ modyfikacje w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną;
3) w celu prawidłowej realizacji Zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonych przez Zamawiającego wartości i wskaźników opisanych w SOPZ, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, wynikających m.in. z przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy, konieczną stanie się modyfikacja terminów wskazanych w SOPZ, za wyjątkiem terminu określonego w § 2 ust. 1;
4) kiedy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
50
|
Data składania wniosków |
05/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Wykonawca załączy do oferty:
1)Opis Koncepcji Realizacji Zamówienia, sporządzony na wzorze, stanowiącym Załącznik nr 1 do Formularza Oferty, o łącznej objętości maksymalnie 3 600 znaków, zawierający:
a)Analizę strategiczną i efektywnościową działań oraz opis przewodniej idei kreatywnej i propozycja wizualizacji wszystkich proponowanych działań,
b)Opis działań promocyjno-informacyjnych przewidzianych dla Zadania B,
c)Ocenę ryzyk zaplanowanych działań,
d)Rekomendację dodatkowych działań, służących realizacji celów Zamawiającego i odpowiadających na potrzeby potencjalnego odbiorcy działań, nieujęte w Zamówieniu.
2)Koncepcję mechanizmu aktywizującego gości EXPO sporządzoną na wzorze, stanowiącym Załącznik nr 1 do Formularza Oferty, o łącznej objętości maksymalnie 1 800 znaków, opisaną zgodnie z zapisami § 15 ust. 4 SIWZ.
3)Koncepcję masowych gadżetów promocyjnych, opisaną zgodnie z zapisami § 15 ust. 5 SIWZ.
4)Próbkę infografiki, opisaną zgodnie z zapisami § 15 ust. 6 SIWZ w wersji wydrukowanej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD lub dysku przenośnym.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|