Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Ulica |
gm. Wiązowna
|
Miejscowość |
Zagórze
|
Kod Pocztowy |
05462
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
227 733 324
|
Fax |
227 733 323
|
Email |
zamowienia@centrumzagorze.pl
|
Adres strony url |
www.centrumzagorze.pl
|
Regon |
14201167000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.centrumzagorze.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii sp. z o.o. w Zagórzu k/W-wy,05-462 Wiązowna,Sekretariat
|
Numer referencyjny |
2/2017/ZP
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
36
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań ,których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeżeli suma ubezpieczenia O.C. wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 600.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania tego warunku, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum dwie główne usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna usługę za odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia jeżeli każda spełni łącznie następujące kryteria:
1.Wartość usługi co najmniej 600.000,00 złotych brutto.
2.Świadczenie usługi administracji systemem InfoMedica, AMMS, OPTICO
w jednostce, w której liczba stanowisk włączonych do ww. systemów wynosi min. 200 szt., a system obejmuje co najmniej następujące moduły: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie, Ruch Chorych, Apteka i Apteczka, Przychodnia, Zlecenia, Rozliczenia z NFZ, Medyczny Portal Informacyjny Pacjenta, Zestawienia i Raporty Systemu Optico.
3.Świadczenie usługi administracji infrastrukturą serwerową co najmniej 3 serwerów opartych o platformy: Windows Server 2012, Unix, z wykorzystaniem oprogramowania Vmware, Veem.
4.Świadczenie usług administracji baz danych Oracle (instalacja, konfiguracja, optymalizacja, archiwizacja).
5.Świadczenie usługi administracji infrastrukturą sieci, w tym zarządzanie aktywnymi urządzeniami sieciowymi.
6.Administracja stacjami klienckimi użytkowników co najmniej 200 komputerów - świadczona na podstawie umowy zawartej na okres min. 12 miesięcy.
B) Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania tego warunku aby Wykonawca dysponował co najmniej:
1. 2 osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących modułów systemu InfoMedica: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie.
2. 3 osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących modułów systemu AMMS: Ruch Chorych, Apteka i Apteczka, Przychodnia, Rozliczenia z NFZ, Zlecenia, MPI.
3. 1 osobą posiadającą doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania,
serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla systemu Optico.
4. 2 osobami posiadającymi udokumentowane doświadczenie (dokument
stwierdzający posiadane doświadczenie) w zakresie pełnego administrowania
systemami obsługującymi serwery i administrowania systemami
bazodanowymi wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Informację z Krajowego Rejestru Karnego należy złożyć w stosunku do Wykonawcy, urzędującego członka / członków jego organu zarządzającego, urzędującego członka / członków jego organu nadzorczego, wspólników spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej, a także w stosunku do prokurenta lub prokurentów.
b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP.
e)Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
f)Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
g)Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
h)Zamawiający żąda od Wykonawcy , który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. a) –f);
i)Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj.
ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. a)- f), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy;
j)Zamawiający żąda w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedstawienia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. a)-f) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedstawienia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeżeli suma ubezpieczenia O.C. wynikająca z Polisa OC lub inny dokument stwierdzający ,że oferent posiada ubezpieczenie OC na sumę min.600.000,-PLN.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Zał. nr 7 do SIWZ Wykaz wykonanych usług + referencje lub inny dokument stwierdzający prawidłowe wykonanie zamówienia,
2.Zał nr 8 do SIWZ Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia + dokument stwierdzający posiadane doświadczenie dot. osób obsługujących serwery i administrujących systemy bazodanowe.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
W zakresie wynagrodzenia:
1)z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu upusty/obniżenie ceny realizacji przedmiotu Umowy;
2)w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,
3)w przypadku urzędowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3)W przypadku urzędowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
W przypadku zmiany danych podmiotowych wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
W zakresie zwiększenia lub zakresu usługi będącej przedmiotem umowy, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy;
3.Ewentualne zmiany treści Umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 1 ppkt b-c mogą być dokonane jeżeli Wykonawca wykaże, w sposób bezsporny, w pisemnym uzasadnieniu wniosku do Zamawiającego, że zmiany te /o wnioskowanym zakresie i w proponowanej przez Wykonawcę wysokości/ będą miały rzeczywisty /realny/ wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia objętego Umową lub jego części /której wniosek dotyczy/ przez Wykonawcę.
W przypadku urzędowej zmiany stawki (stawek) podatku VAT, w odniesieniu do przedmiotu Umowy, zmiana stawki (stawek) VAT, mająca wpływ na cenę brutto, następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, na swoją korzyść, treści Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia brutto przysługującego Wykonawcy, w sytuacji gdyby nastąpiła urzędowa obniżka stawki /stawek/ podatku VAT na przedmiot Umowy lub jego cześć, a Wykonawca wyraża na to zgodę.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
95.00
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
05/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|