Ucyfrowienie aparatu Rtg

Data publikacji 2017-04-26
Data zakończenia 2017-05-05 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74668 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331112003, 302313000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest ucyfrowienie aparatu Rtg w zakresie:
a) Skaner
b) Kasety ogólno diagnostyczne
c) Stacja technika
d) Stacja diagnostyczno-opisowa ( lekarska )
e) Robot do nagrywania i opisu płyt dla pacjenta
f) Drukarka laserowa do wydruku wyników badań
g) Serwer z szafą RACK
h) Oprogramowanie RIS/PACS
i) Oprogramowanie moduł opisowy
j) Udzielenie bezterminowej licencji na oprogramowanie
k) Integracja z posiadanym systemem HIS ( mMedica )
l) Oprogramowanie moduł opisowy do USG
m) Instalacja i uruchomienie w/w sprzętu w miejscu dostawy
n) Dostarczenie co najmniej trzech egzemplarzy instrukcji w języku polskim
o) Gwarancja 60 miesięcy
p) Szkolenie personelu z zakresu obsługi
q) Szkolenie wraz z wizytą powdrożeniową w terminie 1 miesiąca od realizacji przedmiotu zamówienia.

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1” Opis przedmiotu zamówienia ”
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego
zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w opisie zostaną odrzucone.
3.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, tzn. oferty przewidującej
odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w SIWZ.
3.6. Miejsce realizacji: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli ul.
Kwiatkowskiego 2,Dział Rtg.
3.5 Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być zgodny z wyspecyfikowanym, kompletny
i po zamontowaniu/zainstalowaniu/ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów
i inwestycji.
3.6 Wykonawca musi dostarczyć urządzenia i wyroby określone w przedmiocie zamówienia wyłącznie
fabrycznie nowe rok produkcji nie wcześniej niż IV kwartał 2016r., nieregenerowane, niepowystawowe,
w stanie kompletnym tj. gwarantującym ich uruchomienie oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez
dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów (poza materiałami eksploatacyjnymi).
3.7 W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub
pochodzenia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na wyrób równoważny. Za równoważny Zamawiający
uzna wyrób o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadający funkcje,
zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do
Wykonawcy. W przypadku nie udowodnienia równoważności oferta będzie odrzucona jako nie spełniająca
wymogów SIWZ.
3.8 W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Udowodnienie równoważności będzie
należało do Wykonawcy. W przypadku nie udowodnienia równoważności oferta będzie odrzucona jako nie
spełniająca wymogów SIWZ.
3.9. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach służby
zdrowia na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Musi posiadać
aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa dopuszczenia do
stosowania w placówkach ochrony zdrowia oraz wpisy do odpowiednich rejestrów, o ile są wymagane
zgodnie z prawem. Podmiot odpowiedzialny musi dokonać zgłoszenia lub powiadomienia odpowiedniego
podmiotu o wprowadzeniu wyrobu do obrotu lub do używania zgodnie z obowiązującym prawem.
3.10 Wykonawca łącznie z dostawą urządzenia będzie zobowiązany dostarczyć instrukcję obsługi w języku
polskim oraz inne dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych.
3.10 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na okres: min. 60 m-cy,
3.11 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia rękojmi na okres równy okresowi udzielonej gwarancji.
3.12. Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe
wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy.
3.13 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
3.14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez Dyrekcję SP ZOZ
oraz innych ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
3.15 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego terminie,
z zachowaniem wymaganego terminu uruchomienia usługi oraz zorganizowania wykonania usługi w taki
sposób aby przerwa w pracy aparatu Rtg nie była dłuższa niż 2dni robocze


Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Kwiatkowskiego
Nr domu 2
Miejscowość Stalowa Wola
Kod Pocztowy 37450
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 15 842 10 17
Fax 15 842 10 17
Email jbaranska@e-spzoz.eu
Regon 31347200000
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Zamawiajacy powierzyl nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.e -spzoz-eu
Czy podzielone na czesci Nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca za pośrednictwem operatora poctowegow rozumieniu ustawy z da 23 listopada 2012r- Praw pocztwe (Dz.U. poz.1529 oraz z 2015r z 1830),osobiście lub za pośdnictwem posłaca bowiązan jest do złożenia oferty w formie pisemnj
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publizny Zakład Opieki Zrowotnej ul. Kwiatwskiego 2 , 7-450 Stalowa Wola
Numer referencyjny SPZOZ/ZP/6/2017
Rodz zam U
Okres2c 56
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych, które będzie obejmować: • kasety z płytą obrazową rozmiar 24x30cm stosowane do badań mammograficznych, skanowanie z rozdzielczością co najmniej 20 pikseli/mm – 4 sztuki. • kasety z płytą obrazową rozmiar 18x24cm stosowane do badań mammograficznych, skanowanie z rozdzielczością co najmniej 20 pikseli/mm – 4 sztuki. Kasety mammograficzne wykonane w technologii igłowej.
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek doświadczenia, jeżeli wykaże dostawy lub usługi wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, z jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonanych należycie co najmniej 4 zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj dostawą urządzeń dostawą urządzeń do cyfrowej diagnostyki obrazowej , uruchomieniem , kompleksową integracją, szkoleniem o wartości co najmniej 300 000 ,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie oraz przedoży Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu. Zgodnie z obowiązującą ustawą o Wyrobach medycznych ( t.j. DzU. Z 2017r. poz. 211 ) świadectwami dopuszczającymi do obrotu są: 1) Deklaracja zgodności CE producenta ( dla wszystkich klas wyrobu medycznego ), 2) Certyfikat zgodności jednostki notyfikującej ( dotyczy klas medycznych określonych w art. 29 ust. 5 ustawy o wyrobach medycznych), 3) Zgłoszenie wyrobu do prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Leczniczych, Wyrobów Medycznych zgodnie z art. 58 ust.1 ustawy o wyrobach medycznych.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, warunek może być spełniony przez nich łącznie lub przez jednego z nich
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, z jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonanych należycie co najmniej 4 zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj dostawą urządzeń dostawą urządzeń do cyfrowej diagnostyki obrazowej , uruchomieniem , kompleksową integracją, szkoleniem o wartości co najmniej 300 000 ,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu. Zgodnie z obowiązującą ustawą o Wyrobach medycznych ( t.j. DzU. Z 2017r. poz. 211 ) świadectwami dopuszczającymi do obrotu są: 1) Deklaracja zgodności CE producenta ( dla wszystkich klas wyrobu medycznego ), 2) Certyfikat zgodności jednostki notyfikującej ( dotyczy klas medycznych określonych w art. 29 ust. 5 ustawy o wyrobach medycznych), 3) Zgłoszenie wyrobu do prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Leczniczych, Wyrobów Medycznych zgodnie z art. 58 ust.1 ustawy o wyrobach medycznych.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony Formularz Opis przedmiotu zamówienia- wzór Załącznik Nr 1 Wypełniony Formularz ofertowy – wzór Załącznik Nr 2 Informacja Wykonawcy o obowiązku podatkowym -wzór Załącznik Nr 5 Oświadczenie dotyczące wyrobów medycznych- wzór Załącznik Nr 9
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmiany do treści zawartej umowy w szczególności w zakresie terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, specyfikacji zamawianych urządzeń lub warunków wykonania, w następujących przypadkach: a) zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia- w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia, przy czym zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia jest dopuszczane uzasadnionym interesem Zamawiającego; b) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) zmiany terminu realizacji umowy- gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, d) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; e) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom; 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena /koszt
Kryt 0p 70
Data składania wniosków 05/05/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)