Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu i systemów - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego, dostawa i montaż klimatyzatora, zakup i dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji – systemu kopii zapasowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:” Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce”

Data publikacji 2017-05-25
Data zakończenia 2017-06-05 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Boguszów-Gorce
Miejscowość Boguszów-Gorce
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
  • Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516801-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 397172003, 487100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu informatycznego, tj. zestawów komputerowych – typ 1(AiO) w ilości 27 szt., zestawu komputerowego – typ 2(monitor+komputer) w ilości 1 szt., zasilaczy UPS w ilości 36 szt., serwerów typu rack w ilości 2 szt., zarządzalnych listew zasilających do szaf serwerowych w ilości 2 szt, 48-portowego podstawowego przełącznika L3 w ilości 2 szt., konsoli KVM LCD, 17” w ilości 1 sztuki, UPSa do serwerowni w ilości 1 szt. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad Część II Dostawa i montaż klimatyzatora. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzatora w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Część III: Dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji – systemu kopii zapasowych z serwerem oraz oprogramowania do monitoringu i inwentaryzacji sieci. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji – systemu kopii zapasowych z serwerem oraz oprogramowania do monitoringu i inwentaryzacji sieci w tym: a) kompletnego systemu kopii zapasowych(serwer wraz z oprogramowaniem), b) systemu do monitorowania sieci, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, monitorowania użytkowników, ochrony danych przed wyciekiem, zdalnej pomocy technicznej w ilości 48 szt.(licencji na stanowisko).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ac440ff-c696-460b-b5ca-72a60f847218
Biuletyn 516801-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Boguszów-Gorce
Regon 89071818800000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Odrodzenia
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Boguszów-Gorce
Zamawiajacy kod pocztowy 58370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8449311 w. 32
Zamawiajacy fax 748 449 165
Zamawiajacy email u.gajewska@boguszow-gorce.pl
Adres strony url www.bip.boguszow-gorce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa 2 - „Technologie informacyjno-komunikacyjne”, Działanie 2.1 – „E-usługi publiczne”, Poddziałanie 2.1.4 - „E-usługi publiczne – ZIT AW”, projekt nr RPDS.02.01.04-02-0008/16 pn.: „Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.boguszow-gorce.pl
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu i systemów - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego, dostawa i montaż klimatyzatora, zakup i dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji – systemu kopii zapasowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:” Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce”
Numer referencyjny WIM.271.13.2017.WOP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 3 (wszystkie)
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu informatycznego, tj. zestawów komputerowych – typ 1(AiO) w ilości 27 szt., zestawu komputerowego – typ 2(monitor+komputer) w ilości 1 szt., zasilaczy UPS w ilości 36 szt., serwerów typu rack w ilości 2 szt., zarządzalnych listew zasilających do szaf serwerowych w ilości 2 szt, 48-portowego podstawowego przełącznika L3 w ilości 2 szt., konsoli KVM LCD, 17” w ilości 1 sztuki, UPSa do serwerowni w ilości 1 szt. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad Część II Dostawa i montaż klimatyzatora. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzatora w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Część III: Dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji – systemu kopii zapasowych z serwerem oraz oprogramowania do monitoringu i inwentaryzacji sieci. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji – systemu kopii zapasowych z serwerem oraz oprogramowania do monitoringu i inwentaryzacji sieci w tym: a) kompletnego systemu kopii zapasowych(serwer wraz z oprogramowaniem), b) systemu do monitorowania sieci, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, monitorowania użytkowników, ochrony danych przed wyciekiem, zdalnej pomocy technicznej w ilości 48 szt.(licencji na stanowisko).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Informacje na temat katalogow Cz. I i III: Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy Cz. II: Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: a) warunek dotyczący zdolności technicznej Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) Warunek dotyczący zdolności zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wykonał dostawy i usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegające na: część I - co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego w tym serwerów, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, część II – nie przewiduje się, część III – co najmniej dwie dostawy kompleksowego systemu kopii zapasowych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający żąda złożenia dokumentu wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający żąda złożenia dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający żąda złożenia dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 14.3. lit.a-c zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument mógł dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 17.4. oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga do pkt.17.4: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu dot. wyłącznie części I i III: a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty (np. protokół odbioru itp.). b) gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający w takim przypadku żąda dokumentów, które określają: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawy/ usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia kart technicznych dla poszczególnych części zamówienia, sporządzonych zgodnie z załącznikami do SIWZ nr: 9A÷ 9H, 7B i 9C÷9D, oraz certyfikatów wydanych przez jednostkę oceniającą zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi dla poszczególnych części zawartych w opisach przedmiotu zamówienia wg załączników nr 2A, 2B, 2C .
Inne dokumenty niewymienione 19.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 19.2. Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, b) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Pełna treść projektów umów znajduje się w Załącznikach nr 3A, 3B i 3C do SIWZ. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionych w § 11 umowy, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
IV 4 4 data 2017-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu informatycznego. - instalacja systemu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium Wydłużenie okresu gwarancji (G1) będzie rozpatrywane na podstawie długości udzielonego okresu gwarancji dla oferowanego sprzętu(komputerów stacjonarnych) podanego w miesiącach przez Wykonawcę w Formularzu Oferty . Okres gwarancji podlegający ocenie w ramach kryterium wynosi od 24 do 60 miesięcy . W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 20 punktów. Punkty zostaną przyznane następująco: Okres gwarancji Ilość punktów Gwarancja podstawowa - 24 miesiące 0 Wydłużenie o 12 miesięcy 5 Wydłużenie o 24 miesiące 10 Wydłużenie o 36 miesięcy i więcej 20 UWAGA: Jeżeli z treści oferty nie będzie jednoznacznie wynikało spełnienie zapisów kryteriów, to Wykonawca otrzyma 0 pkt za kryterium „ gwarancja”. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3) Kryterium Wydłużenie okresu gwarancji (G2) będzie rozpatrywane na podstawie długości udzielonego okresu gwarancji dla oferowanego sprzętu(serwerów) podanego w miesiącach przez Wykonawcę w Formularzu Oferty . Okres gwarancji podlegający ocenie w ramach kryterium wynosi od 36 do 60 miesięcy . W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 20 punktów. Punkty zostaną przyznane następująco: Okres gwarancji Ilość punktów Gwarancja podstawowa - 36 miesięcy 0 Wydłużenie o 12 miesięcy 10 Wydłużenie o 24 miesiące i więcej 20 UWAGA: Jeżeli z treści oferty nie będzie jednoznacznie wynikało spełnienie zapisów kryteriów, to Wykonawca otrzyma 0 pkt za kryterium „ gwarancja”
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu informatycznego. - instalacja systemu Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu informatycznego, tj. zestawów komputerowych – typ 1(AiO) w ilości 27 szt., zestawu komputerowego – typ 2(monitor+komputer) w ilości 1 szt., zasilaczy UPS w ilości 36 szt., serwerów typu rack w ilości 2 szt., zarządzalnych listew zasilających do szaf serwerowych w ilości 2 szt, 48-portowego podstawowego przełącznika L3 w ilości 2 szt., konsoli KVM LCD, 17” w ilości 1 sztuki, UPSa do serwerowni w ilości 1 szt. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad . Wykonawca dostarczy również prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu , dokumenty gwarancyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż klimatyzatora.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Gwarancja podstawowa - 36 miesięcy 0 pkt. Wydłużenie o 12 miesięcy 20 pkt Wydłużenie o 24 miesiące i więcej 40 pkt.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzatora w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Wykonawca dostarczy również prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części II. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje: 1) dostawę klimatyzatora składającego się z jednostki wewnętrznej i zewnętrznej; 2) demontaż istniejącej jednostki wewnętrznej; 3) demontaż istniejącej jednostki zewnętrznej; 4) montaż nowej jednostki wewnętrznej w miejscu poprzedniej jednostki i podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej i freonowej; 5) montaż nowej jednostki zewnętrznej w miejscu poprzedniej jednostki i podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej i freonowej; 6) przeprowadzenia wymaganych prób instalacji (protokóły odbioru ilościowo – jakościowego); 7) napełnienie urządzeń środkiem chłodniczym; 8) wykonanie prób ciśnieniowych w układzie chłodniczym, 9) uruchomienie klimatyzatora w miejscu przeznaczenia tj. serwerowni; 10) przeprowadzenie instruktażu z obsługi dostarczonego sprzętu. UWAGA: Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsca dostawy i montażu klimatyzatora w celu uwzględnienia odpowiedniego urządzenia i zaoferowania najkorzystniejszej oferty (w załączeniu rysunki obejmujące lokalizację urządzenia).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji – systemu kopii zapasowych z serwerem oraz oprogramowania do monitoringu i inwentaryzacji sieci.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Gwarancja podstawowa - 36 miesięcy 0 pkt. Wydłużenie o 12 miesięcy 20 pkt Wydłużenie o 24 miesiące i więcej 40 pkt.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji – systemu kopii zapasowych z serwerem oraz oprogramowania do monitoringu i inwentaryzacji sieci w tym: a) kompletnego systemu kopii zapasowych(serwer wraz z oprogramowaniem), b) systemu do monitorowania sieci, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, monitorowania użytkowników, ochrony danych przed wyciekiem, zdalnej pomocy technicznej w ilości 48 szt.(licencji na stanowisko). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części III.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)