GuidZP400 |
3d37ca29-3a53-40ec-ac40-6fd52a61783e
|
Biuletyn |
516170-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Regon |
51006478400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42529
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10521
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
089 5225200, 5225760
|
Zamawiajacy fax |
895 225 205
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ol.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, Skcja Zamówień Publicznych Funduszy Pomocowych
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy oraz części do motocykli Honda i quadów Polaris dla KWP w Olsztynie (4 zadania)
|
Numer referencyjny |
Z-t-P/18/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w miarę potrzeb Zamawiającego:
w zadaniu nr 1 – akcesoriów samochodowych,
w zadaniu nr 2 – płynów do spryskiwaczy,
w zadaniu nr 3 – części do motocykli Honda,
w zadaniu nr 4 – części do quadów Polaris
w ilościach i asortymencie określonych w Formularzach cenowych odpowiednio dla zadań nr 1 - 4
2. Oferowany asortyment określony w załączniku nr 2 do SIWZ tj. Formularze cenowe dla zadań nr 1-4 muszą odpowiadać wszystkim parametrom określonym przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
34300000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
BRAK
|
Inne dokumenty niewymienione |
-Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez Osoby Uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanych w SIWZ,
- oświadczenie o wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ);
-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ);
- Formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 2/1-2/4 do SIWZ.
- (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
-(Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
-Dowód wniesienia wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę:
dla zadania nr 1 – 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100 złotych),
dla zadania nr 2 – 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 złotych),
dla zadania nr 3 – 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 złotych),
dla zadania nr 4 – 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach w nich określonych:
1) W przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia produktu równoważnego o parametrach użytkowych równych bądź wyższych niż ten zaoferowany w ofercie.
2) W przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminach określonych w umowie okazało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej, dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na usuniecie przeszkody w jego realizacji.
3) Nastąpiła zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę.
4) Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę.
2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawy akcesoriów samochodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34300000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia opisane jest w załączniku nr 2/1 do SIWZ-formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawy płynów do spryskiwaczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831500-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
31. (do minus 22 stopni C), obojętne dla powłok lakierniczych, uszczelek gumowych i wycieraczek.
2. Termin przydatności płynów do spryskiwaczy nie powinien być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
3. Zamawiający wymaga, aby oferowane płyny dostarczane były w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnym wyciekiem, o pojemnościach opakowań określonych w Formularzu cenowym dla zadania nr 2 . Na opakowaniu lub etykiecie powinny znajdować się w szczególności następujące informacje: nazwa produktu, nazwa producenta, pojemność oraz data przydatności do użycia.
4. Zamawiający wymaga aby dostarczone płyny do spryskiwaczy zawierały metanol w stężeniu do 3 % wagowych (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 25 września 2013 r. w sprawie ograniczeń produkcji, obrotu lub stosowania substancji i mieszanin niebezpiecznych lub stwarzających zagrożenie oraz wprowadzania do obrotu lub stosowania wyrobów zawierających takie substancje lub mieszaniny Dz.U. z 2014 r., poz. 769).
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z pierwszą dostawą płynu letniego i zimowego dostarczył w formie pisemnej aktualne Karty Charakterystyki Produktu Niebezpiecznego. Wykonawca zobowiązuje się okazać na żądanie Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zapachowy płyn do spryskiwaczy samochodowych letni w pojemnikach 4 lub 5 - litrowych - 4 000 l.
2. Zapachowy płyn do spryskiwaczy samochodowych zimowy do - 22 stopni c w pojemnikach 4 lub 5 - litrowych - 12 000 l.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa części do motyckli Honda
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34411000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2/3 d SIWZ - formularz cenowy.
|
| |